Fijn persoonlijk contact.

Fijn bedrijf.

• Medewerkers

Duidelijk geholpen en goede service

Goede ervaring. Duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.

• Medewerkers

Goed geholpen en makkelijk auto inleveren

Bus met laadklep nodig gehad voor de verhuizing. Huren was erg makkelijk en ging snel. Bus inleveren buiten openingstijden was ook erg makkelijk. Terugstorten van borg was vlot

GOED!!

Per mail busje besteld en volgende ochtend opgehaald Service goed en correct auto vrij snel na enige administratie in bezit. Teruggave ook snel en correct afgehandeld. Zeker aanbevelen als verhuur bedrijf. Nette auto's!!!!

Aangenaam verrast.

Zeer positief.

• Medewerkers

gemakkelijk en snel een voertuig geregeld

INQAR Ad Melissant is een begrip in autoverhuur in Tilburg. Ik weet nog dat ik als student bij een verhuizing van de ene naar de andere kamer een busje huurde wat toen nog Ad Melissant autoverhuur heette. Nog steeds is Ad Melissant een degelijk autoverhuurbedrijf, heb ik gemerkt. Inmiddels kun je digitaal een reservering voor een vervoersmogelijkheid op maat voor jezelf regelen via hun website. Op de dag dat je wilt huren wordt je telefonisch benaderd of het voertuig -dat je hebt gereserveerd- beschikbaar is. Tot nu toe is het voertuig dat ik had gereserveerd altijd beschikbaar. Indien dit niet zou zijn, weet ik niet wat INQAR dan aanbiedt, maar bij binnenkomst van het bedrijf, wordt je als "koning" binnengehaald: tot op het laatste moment kun je extra wensen kenbaar maken en wordt daar in alle redelijkheid aan meegewerkt. Én niet onbelangrijk, de concurrent lijkt goedkoper, maar het is juist INQAR die de betere=goedkopere aanbieding heeft.

• Medewerkers

Al vaker en bus gehuurd. Prijs is prima, service prima, personeel vriendelijk en behulpzaam

• Medewerkers

Auto schoon, gereed Prima communicatie. Allen heel vreemd dat € 1000,00 reservering op creditcard pas na 2/3 weken wordt los gelaten. Mag wettelijk niet.

Snel geregeld

Snel geregeld, duidelijke communicatie.

• Medewerkers

Heel goed en deskundig geholpen. Goed meedenken en open communicatie. Heel fijn dat er direct bij de start duidelijke schade opnames en doorsturing via mail verstuurd wordt. Net als na de inlevering ditect weer schade opname en via mail bevestigd. Dit werkt zo fijn en voelt absoluut vertrouwd.

Soepel en aardig!!

Best in goed en uitstekend manier al geholpen!!

• Medewerkers

Goed geholpen door het personeel. Keurige auto. Alles duidelijk.

Helder en vriendelijk

Bijna 20 jaren terug huurde ik regelmatig personenbusjes bij Adrie Jonk en dat was altijd prima. Nu van de week eindelijk weer bij zelfde bedrijf ( nu Inqar) maar een bestelbus voor verhuizing: niks veranderd!! Zelfde Arno en zelfde helderheid en vriendelijkheid. Echt aanrader. En goede locatie om er met OV te komen.

aardige personeel - heel professioneel

de dag die ik de bakwagen huren was geen succes, maar tocht het einde goed

• Medewerkers

Klantvriendelijk, onverwachte schade niet inzichtelijk

Er bleek schade te zijn, ik weet niet hoe die ontstaan is maar begrijp dat de schuld bij mij wordt gelegd. Voor het herstel zijn kosten in rekening gebracht waarvan ik de correctheid moeilijk kan checken terwijl het wel over veel geld gaat. De afhandeling was overigens prima.

• Medewerkers

Perfect tot in de puntjes

Zeker een aanrader

gemakkelijk en prettig

bak wagentje gehuurd om mijn ouders te verhuizen. de reservering werd snel telefonisch bevestigd. Het ophalen ging er vlot en zonder moeite. de dag erna is meteen alles afgehandeld borg factuur enz. erg prettig en snel. Fijn bedrijf !!

Snel en goed geregeld!

Zorgeloos en vriendelijk

Voor een verhuizing heb ik een bestelbus gehuurd bij Inqar De Beijer. Ik kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend was. Mooie bus met alle gemakken, duidelijke uitleg, nette ontvangst en vriendelijk personeel. Ook zijn de kosten duidelijk en is de communicatie snel. Zeer aan te bevelen.

• Medewerkers

Goede prijs kwaliteit. Prima service.

Goede prijs kwaliteit. Goed service. Vriendelijke medewerkers. Borg snel terug overgeschreven op de rekening. Communicatiemail zou wat duidelijker mogen.

• Medewerkers

Beste Jelle, Dank je voor je review en terugkoppeling, Wij zijn erg benieuwd welke informatie je mist of onduidelijk vindt in de communicatiemail. Dan kunnen we kijken of we dit kunnen aanpassen Marwin Venema

Vriendelijk en een super bus mee gehad tegen een scherpe prijs

Volgende keer meteen hier

Had een reservering gemaakt bij een bedrijf waarbij dat mogelijk is zonder dat een voertuig beschikbaar is. Dat bleek pas na een week. Alternatief was zonder hydraulische laadklep. Lekker met een verhuizing zeg. Toen hier gereserveerd en dat is heel goed bevallen. Let op dat de hydraulische laadklep vaak gebruiken flink stroom vraagt van de accu. Dan motor laten draaien anders start bij heel koud weer de wagen dus meer bleek toen.

• Medewerkers

Uitstekende auto voor een goede prijs.

Uitstekende auto voor een goede prijs.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.