Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,6
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,8
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,6
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,9
  • Oplossingsgerichtheid 8,9
1 t/m 10 van beoordelingen

Klant uit: Amstelveen

13-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Mary Spanjaard | Amstelveen e.o.

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Klant uit: Alphen aan den Rijn

13-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Astrid Okker | Gouda en omstreken

7,7

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Prettige dame in omgang en verstand van zaken

Klant uit: Boskoop

12-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Astrid Okker | Gouda en omstreken

7,8

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Klant uit: Breda

12-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Maurice Wolters | Drechtsteden e.o.

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Verstaat zijn vak, geeft extra uitleg op verzoek. Prettig om mee in gesprek te zijn

Klant uit: Dordrecht

08-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Maurice Wolters | Drechtsteden e.o.

7,7

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Ben positief over de deskundige, zorgvuldige, objectieve, vriendelijke wijze waarop de bemiddeling heeft plaats gevonden.

Ben wel wat verrast door het voortijdig einde. Er moet nog behoorlijk wat geregeld worden, het gesprek met advocaat en notaris moet nog plaatsvinden, hypotheek is nog niet afgerond, service diensten (belastingsaangifte, testament e.d.) nog niet afgenomen.

Vind de prijs / prestatieverhouding mager. De kosten staan in mijn gevoel niet in verhouding met de geleverde dienst. Waar de kosten in zitten is niet transparant. Had graag wat maatwerk gewild.

We hebben binnen 1 jaar 3 financieel adviseurs gehad. De kosten van de taxatie waren bovengemiddeld en maakte de beloofde voordelig tarief niet waar.

Het document beheer en de procesbegeleiding kan efficiënter. Het voelt steeds van de ene stap naar de andere stap terwijl soms ook de volgende stappen al voorbereid kunnen worden.

De afspraakherinnering zijn prettig.

Klant uit: Amsterdam

08-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Mary Spanjaard | Amstelveen e.o.

7,9

Klant uit: Apeldoorn

08-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Mike Lap | Apeldoorn, Deventer, Harderwijk

Klant uit: Apeldoorn

07-02-2019

Klant uit: Heerlen

06-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Nicole Mollink | Maastricht e.o.

Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Men kan niet zeggen dat scheiden een positieve ervaring is, maar bij mw. Mollink was de balans tussen professionaliteit en persoonlijke betrokkenheid van dermate kwaliteit dat ik aan dit gedeelte van de echtscheiding, waar ik toch het meest tegenop zag, een algeheel gevoel van geruststelling en comfort heb overgehouden. Zij heeft er alles aan gedaan om zaken te verduidelijken, om te luisteren naar onze wensen, om te zoeken naar hoe zij het hele proces zo makkelijk en prettig mogelijk kon laten zijn voor ons beiden.
ontzettend groots respect voor de kunde van deze vrouw!

Klant uit: Zwolle

06-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Petra Lap | Stedendriehoek e.o.

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik ben heel blij dat we voor Zorgeloosch gekozen hebben en zou het iedereen aanbevelen. Ook ben ik heel blij met de bemiddelaar Petra Lap en de financieel adviseur die ze inschakelde