Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,6
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,8
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,6
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,9
  • Oplossingsgerichtheid 8,9
1 t/m 10 van beoordelingen

Klant uit: IJsselstein

19-08-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Anja van Ree | Nieuwegein e.o.

9,6

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Dankzij Anja van Zorgeloosch is ons scheidingstraject soepel en vloeiend verlopen tot onze beider tevredenheid. Proactief is meegedacht om voor alle partijen tot een passende en haalbare oplossing te komen aangaande onze wensen. Hierdoor is er ons een groot stuk ontzorging aangeboden wat in een dergelijk stressvol en emotioneel traject tot een groot deel minder stress en spanning heeft geleid. Ik zou Anja dan ook van harte aanbevelen als bemiddelaar als je gezamenlijk het doel nastreeft het voor alle partijen goed te willen regelen.

Klant uit: Zandvoort

18-08-2019

9,6

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Chris heeft ons heel goed geholpen. Hij heeft ons door een moeilijke en emotionele tijd heen geloodst.
Altijd een luisterend oor. En nam ook de tijd voor ons.
Chris heeft ook heel duidelijk kunnen laten zien hoe onze financiële toekomst er uit zou komen te zien. Dat gaf ons rust. Ik zou Chris zeker aanbevelen als mediator.

Klant uit: Amsterdam

08-08-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Siebren Boon | Amsterdam e.o

Klant uit: IJmuiden

06-08-2019

9,5

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Zeer prettige gesprekken in een ontspannen sfeer voor zover mogelijk, duidleijk blijk van ervaring en expertise bij Chris.
Ook prettig om zijn personlijke ervaringen te horen en er toch een gerustellend gevoel aan over te houden.
Verder professioneel en kundig te woord gestaan en de sfeer zorgt voor openheid waardoor d eoplossingen sneller te vinden en te accepteren zijn

Klant uit: Ijmuiden

06-08-2019

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Niets dan goeds, goede begeleiding, prettige omgeving
Alles goed geregeld..

Klant uit: Harderwijk

05-08-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Mike Lap | Apeldoorn, Deventer, Harderwijk

8,2

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Communicatie met Mike en voortgang gemaakte afspraken was prima.

Klant uit: Wijchen

30-07-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Marco van Nus | Venray - Uden e.o.

Klant uit: Harderwijk

30-07-2019

8,1

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Mike Lap heb ik als een positief betrokken persoon ervaren. Wist signalen op te pakken en zette dit om in daadwerkelijke actie. Oefende geen onaangename druk uit, liet je in je waarde ondanks dat er een bepaald tempo in het verloop moest zitten.
Communicatie via de mail verliep erg vlot. Meestal op dezelfde dag een antwoord retour.

Klant uit: Kerkrade

29-07-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Nicole Mollink | Maastricht e.o.

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Heeft alles goed uit gelegd ze was duidelijk en ze was vriendelijk en spontaan ze heeft haar werk goed gedaan dank je daarvoor Nicole gr marian

Klant uit: Kerkrade

29-07-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Nicole Mollink | Maastricht e.o.

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Een super goede, mediator met het hart op de juiste plaats. Overzichtelijk, en duidelijke uitleg. Prettig in omgang. Super Nicole dank je wel