Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,6
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,8
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,6
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,8
  • Oplossingsgerichtheid 8,8
1 t/m 10 van beoordelingen

Klant uit: zwaag

23-11-2017

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Kitty Sinnige | Hoorn - Den Helder e.o.

9,7

zeer transparant en correct TOPPER

Klant uit: drunen

22-11-2017

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Nancy van Stokkum | Breda e.o.

4,6

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

de afspraken die in het convenant zijn gemaakt halen niet de toets in de rechtbank. daarvoor is het niet goed opgesteld. wanneer er over een woning wordt gesproken is het handig dit niet alleen voor het nu te bekijken maar ook voor in de toekomst wat als het huis niet kan worden overgenome, wat zijn dan de afspraken, wat wordt de vraag prijs wat als er na 1 jaar niet is verkocht etc. toekomst visie voor zaken die niet gelijk worden afgehandeld moeten wel besproken worden. Conclusie heel veel gezeur en advocaat kosten. Ik heb hier al contact over gehad maar meer als 3 minuten kon er niet aan besteed worden.

Klant uit: Duitsland

22-11-2017

8,1

een hele fijne samenwerking
goede uitleg maar ook heel duidelijke uitleg

Klant uit: Haarlem

18-11-2017

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Chris van Diest | Haarlem e.o.

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik wil je bedanken voor jouw begeleiding en ons fijne contact en jouw geduld met mijn vragen en kritische opmerkingen. Je hebt dit ingewikkelde proces inzichtelijk gemaakt en ons er doorheen geleid. Dat we ’s avonds terecht konden scheelde een hoop stress. Fijn dat we altijd nog met vragen terecht kunnen.

Klant uit: Almelo

18-11-2017

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Petra Lap | Zwolle e.o.

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik zou Petra Lap van Zorgeloosch van harte aanbevelen bij iedereen die een scheiding moet regelen. Petra stelt je op je gemak, is duidelijk, heeft verstand van zaken en regelt echt alles. Wanneer iets niet duidelijk is, legt ze het net zo vaak uit tot het wel duidelijk is. Wij hadden niet beter kunnen treffen. Het enige dat wij moeten doen is wachten op bericht dat de scheiding definitief is. Echt super!

Klant uit: Amersfoort

15-11-2017

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Maarten Triemstra | Amersfoort e.o.

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Klant uit: Ulestraten

13-11-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hele goede ervaring met Nicole, rustig, objectief en vakkundig. Prettig in de omgang

Klant uit: Ulestraten

13-11-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Nicole heeft ons erg goed geholpen!
Heel veel dank!

Klant uit: Waalwijk

10-11-2017

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Mary Klem | Den Bosch e.o.

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Ik heb een super ervaring gehad.....ik Ben heel goed geholpen en alkes werd heel goed uitgelegd.

Klant uit: heerenveen

09-11-2017

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Sonja Draijer | Leeuwarden e.o.