Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep

1 t/m 10 van beoordelingen

J.B. uit: Landgraaf

18-10-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Heerlen Kerkrade

Mijn ervaring met m.n. de heer Rosenboom kan ik alleen maar zeer positief noemen. Correct in de wijze van benadering en uiterst correct in het nakomen van gemaakte afspraken.

P uit: Duiven

18-10-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep De Liemers

Goed en rustig en informatief gesprek

Jose uit: Zevenaar

17-10-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep De Liemers

Voor ons is de klik, (gevoel) die we hebben erg belangrijk

Marianne uit: Rijsenhout

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Hoofddorp

Onverwacht liep ik binnen en ik kon gelijk mijn vraag stellen. Deze werd netjes, deskundig en geduldig beantwoord.

Henk uit: Okkenbroek

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Raalte

n.v.t.

Pas een eerste gesprek gehad . Een prima gesprek overigens. Te vroeg om nu al een oordeel op deze vier vragen te geven. Voortekenen zijn goed. De rest moet nog blijken in vervolg van het traject.

Erik uit: Emmen

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Hoogeveen, Assen en Emmen

spontaan,duidelijk,vriendelijk,goed advies.

jan uit: beer

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Leeuwarden

8,5

Ik heb een prettig gesprek gehad met dhr.van Dijk.
Dhr. van Dijk heeft duidelijk antwoord gegeven op de vragen die ik had.
Het aanbod wat mij is gedaan houd ik nog even in beraad totdat ik weet wat het aanbod is van mijn huidige hypotheek verstrekker.
M.Vr.Groet;
Jan de Beer

Henry uit: Enschede

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Enschede

Ivo uit: Spijkenisse

11-10-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk

Menry is al jaren, sinds mijn eerste hypotheek, mijn financieel adviseur en dat is niet voor niets! Hij staat klaar met goed advies, zonder zijn mening op te dringen. Hij stuurt, maar laat de uiteindelijke keus wel bij mij. Ik hoop dat hij nog lang in deze dienstverlening blijft, want, naast goed adviseur, beschouw ik hem inmiddels ook als goede vriend.

A. uit: Leiden

11-10-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Rijnstreek

Als starters de woningmarkt betrekken is een hele stap. Alfred heeft ons deskundig geadviseerd en goed geholpen om tot de juiste offerte te komen zodat wij op tijd de hypotheek rond hadden. Hij kijkt niet alleen naar het moment nu, maar ook naar de mogelijkheden in de toekomst. Daarnaast hebben wij extra hulp gekregen bij het afronden van andere documenten zoals het taxatierapport. Overal is gekeken naar waar wij als koper het meeste voordeel hebben. Dat is fijn!