Beoordelingen Samenwerkende Tandartsen

8,5
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,5
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,7
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,6
21 t/m 30 van beoordelingen

Rob Janssen uit: Stiphout

18-10-2019

Beoordeling voor: Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk

Ik zat in het verleden bij Pia, via mijn ouders jammer dat ze weggaat. Daarmee stel ik de vraag wat moet mij patiënt houden bij jullie? Ik verwacht hier reactie op. Niet vervelend bedoeld. Dit doen vragen mijn klanten ook bij mij.

Beoordeling voor: XQdent

St. Josephstraat 211 uit: Dongen

Beoordeling voor: Samenwerkende Tandartsen Dongen

Alles naar wens

C A Elsman uit: Enschede

Beoordeling voor: Samenwerkende Tandartsen Enschede

Medy Kil uit: Baarle Nassau

Beoordeling voor: Samenwerkende Tandartsen Diessen

Vriendelijke medewerkers en een tandarts die je op je gemak stelt en de tijd voor je neemt (Wim)

Ellen Taal Pronk uit: Schiedam

Beoordeling voor: Samenwerkende Tandartsen Schiedam - Mosk

5,1

Complimenten voor de 3 tandartsen die toch nog een oplossing vonden tijdelijk althans voor een half jaar voor mijn stukje afgebroken kies.Want wat jammer is en zij zeiden dat ook dat mij niet eerder een kroon is aanbevolen nadat deze kies een paar jaar geleden een wortelkanaalbehandeling had gehad.Daardoor is het nl nog de vraag of er wel een kroon op kan over een half jaar.Kan zijn als dat niet lukt dat de kies eruit getrokken moet worden....Dus...als de tandarts mij eerder deze jaren een kroon had aanbevolen had een kroon kunnen worden aangebracht,nu misschien niet ...Verder over de lange wachtlijst bij de mondhygieniste...kan pas op 2 december....te lang om goeie preventieve zorg te krijgen...tandarts kan pas ook op 6 december. Dus kortom te lange wachttijden voor alles .

Ester van de Linde uit: Lelystad

Beoordeling voor: Samenwerkende Tandartsen Lelystad

Mijn eigen tandarts is gaan samenwerken met STL. Deze locatie vind ik persoonlijk echter erg massaal en meer alsof ik in een ziekenhuis terecht ben gekomen dan de gemoedelijke sfeer die ik voorheen had bij mijn tandarts.

C.M.A. van de Sande uit: Sint-Oedenrode

Beoordeling voor: Samenwerkende Tandartsen Sint Oedenrode

Prettige ontvangst.deskundige hulp, duidelijke uitleg, goede communicatie, gemoedelijk m.a.w. geheel naar wens.

Beoordeling voor: Samenwerkende Tandartsen Made

7,9

Irma Biemans uit: Tilburg

Beoordeling voor: Samenwerkende Tandartsen Tilburg - Zuid

Ik kom pas sinds kort bij deze praktijk omdat mijn tandarts over is gegaan naar deze praktijk.