Beoordelingen De Hypotheker

1 t/m 10 van beoordelingen

Mandy uit: Eindhoven

22-09-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Eindhoven Aalsterweg

Heel fijn geholpen door Berend Former. Hij heeft veel kennis en wist dit duidelijk over te brengen aan ons.

Marcel uit: Julianadorp

21-09-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Den Helder

Erik Strikker bekijkt de mogelijkheden grondig en met een helder advies.

Linda uit: Amsterdam

21-09-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Van Baerlestraat

Ontzettend tevreden met Martijn, die me niet alleen goed en snel aan een hypotheek heeft geholpen, maar ook heel klantvriendelijk en down to earth is.

Robin uit: Assendelft

15-09-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Zaandam

Wij hebben echt een superercaring gehad bij de Hypotheker. Alles werd duidelijk uitgelegd en wij werden goed geholpen met de beste keuze.

Wij hadden wat obstakels bij de bank, maar bij de Hypotheker hebben ze elke dag naar de bank gebeld voor ons om te zorgen dat alles op tijd rond was.

Super service!

Als ik dan toch iets van een verbeterpunt moet noemen: Elke keer wanneer ik een email stuurde met mijn partner in de cc, dan kwam het antwoord altijd terug zonder haar in de cc.

Arie en Joke uit: Enschede

10-09-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Enschede

Wij zijn heel erg tevreden, van het begin tot eind prima begeleid.

Erwin uit: Lelystad

10-09-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Lelystad

Heel goed naar onze wensen geluisterd en hierop adequaat een financiering voorstel uitgebracht.
Vriendelijke en deskundige medewerkers.

Pascal uit: Enschede

07-09-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Enschede

Ik had totaal geen ervaring met het kopen van een huis en wist niet wat te doen. De Hypotheker heeft mij door het hele proces gesleept en alle vragen beantwoord. Ik heb niet 1x ervaren dat zij dit als teveel ervoeren en hun service is werkelijk een 10. Mailtjes werden snel beantwoord, telefonisch contact was prettig en ook wanneer ik(zonder afspraak) langs kwam, was de service goed. Voor een eventuele volgende hypotheek aanvraag zou ik weer naar de Hypotheker gaan.

Sanne uit: Stiens

07-09-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Leeuwarden

Voor de financiering van onze nieuwe woning heeft de Hypotheker Leeuwarden binnen smalle marges en grote tijdsdruk, perfect gepresteerd.
We zijn buitengewoon tevreden. Volledigheid, snelheid in respons en vertrouwen zijn daarin sleutelwoorden.

Harald uit: IJmuiden/Niederlande

06-09-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Haarlem Floresstraat

enige die ons probleem kon oplossen,
manier was doelgericht en slagvaardig

Eveline uit: Haarlem

05-09-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker IJmuiden

Mijn hypotheek in het verleden ook door Daniëlle afgesloten en toen een leuk en goed contact. Deze keer Weer heel prettig geholpen door Daniëlle. Ik wilde graag weten of het lonend is om mijn hypotheekrente iver te sluiten, gezien de lage rente stand.
Alles met haar doorgenomen en een eerlijk advies gekregen. Dus zakelijk zeer goed geholpen, maar zij is ook geïnteresseerd in privé. Ik zal zeker bij haar terugkomen met evt veranderingen of nieuwe hypotheek. Ook mijn dochter is op dit kantoor heel fijn geholpen.