Beoordelingen De Hypotheker

1 t/m 10 van beoordelingen

Gerco uit: Tiel

20-11-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Tiel

De Hypotheker heeft ons goed geholpen en hebben een mooie hypotheek door hen kunnen afsluiten. Tijdens de aanvraagperiode verliep de communicatie soms stroef, maar dit kan ook te maken hebben gehad met de vakanties van onszelf en wisselingen van collega's bij de Hypotheker. Al met al kijken wij terug op een geslaagde aanvraag.

Janneke uit: Tiel

18-11-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Tiel

Het was een zeer prettig Kennismakingsgesprek.

Marina

Beoordeling voor: De Hypotheker Tiel

Fijne uitleg en erg ontspannen,vooral eerlijk en open .Zeer vriendelijk. Zou zeker andere mensen De Hypotheker aan bevelen .

A uit: Zuidland

Beoordeling voor: De Hypotheker Hellevoetsluis

Goed geluisterd naar onze wensen. Eerlijk advies, geen onnodige verzekeringen etc. Prima bank gekozen die voldoet aan nagenoeg al onze wensen.

Hilde uit: Ravenwaaij

Beoordeling voor: De Hypotheker Culemborg

Erg vriendelijk, snel en correct.
Uitermate tevreden en zeker een volgende x weer!

Esme uit: Zaandam

15-11-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Zaandam

Goed en duidelijk geadviseerd. Meestal een snelle reactie op vragen en mails.

Rene uit: Voorhout

Beoordeling voor: De Hypotheker Voorhout

Duidelijke informatie,goede service en ontvangst

Jeroen uit: Leeuwarden

Beoordeling voor: De Hypotheker Leeuwarden

De Hypotheker L'warden is een uitstekend klantgericht financiële dienstverlener.
Bedankt voor het vriendelijke en persoonlijke contact, in het bijzonder de Heer W. Schippers, en bedankt voor het realiseren van de hypotheek voor ons droomhuis.

André uit: Lisse

Beoordeling voor: De Hypotheker Lisse

Goede communicatie met de dames aan de telefoon en achter de balie. Zeer tevreden over de afhandeling van het hele proces. Wat tot een goed eindresultaat heeft geleid.

Jeffrey uit: Tiel

13-11-2018

6,0

Hoi,

Nadat wij een oriënterend gesprek hadden waren wij erg enthousiast en tevreden. Jullie zijn erg betrokken en behulpzaam. Wel kregen wij het idee dat naarmate de tijd vorderde het contact steeds minder werd en wij zelf steeds meer achter dingen aan moesten gaan.

Wat ons opviel is dat ons een “korting” werd aangeboden op een woonpakket omdat wij dit via de Hypotheker konden afsluiten. Na wat research bleek dat iedereen dit kon afsluiten. Dit is dus niet echt korting, dit vonden wij toch wel wat vreemd..

Daarnaast was het zo dat er met het aanleveren van documenten veel tijd overheenging omdat mailcontact niet erg snel verliep. Wij snappen dat het voor iedereen druk is en iedereen zijn agenda heeft, maar dit zorgde ervoor dat het toch wat langzamer verliep dan verwacht.

Wij hebben voor de begeleiding en advisering vrij veel geld betaald en vonden het daarom wel een vrij koud afscheid. Enkel een telefoongesprek, echter voelt dit niet als afsluiting van het gehele traject.

Nu er een aantal “mindere” punten zijn benoemd denk ik dat er ook gezegd mag worden dat jullie erg fijn zijn om mee te spreken en jullie zien erg snel wat er speelt en hoe we ergens op moeten inspelen. Jullie hebben verstand van zaken en zelfs tot in de latere uurtjes beschikbaar.

Groetjes,

Jeffrey