Beoordelingen De Hypotheker

Marcel uit: 's-gravenzande

Beoordeling voor: De Hypotheker Rijswijk

7,0

We zijn aardig en snel geholpen.
Ik had het idee dat Arjan wel snel in een verhaal mee ging (kwam wellicht ook door onze voorbereiding) en kan misschien iets meer eigen ideeën/alternatieven inbrengen.

annet uit: Amsterdam

Beoordeling voor: De Hypotheker Rijswijk

Ik ben erg tevreden.
Omdat de informatie op een duidelijke, rustige manier werd gebracht, met veel uitleg en overleg. Er is duidelijk veel moeite gedaan om een passende offerte te vinden naar mijn wensen. Het was niet eenvoudig maar alle mogelijkheden zijn uitgebreid bekeken en uiteindelijk is er een gevonden naar mijn wens.
Daar ben ik erg blij mee. Er zijn geen valse verwachten gecreëerd vanaf het begin. Arjan was altijd bereid om alle vragen uitgebreid te beantwoorden. Met geduld, professioneel en vriendelijk. De afwikkeling in totaal is uiteindelijk ook snel gegaan. Het was een uitermate prettige samenwerking ( ook met Marina ). Een absolute aanrader. Dank.

E uit: Alkmaar

Beoordeling voor: De Hypotheker Amstelveen

Top geadviseerd en geholpen door Arnoud Jonker en team. Super gedaan, veel dank!

Ewoud uit: Nijverdal

21-03-2019

Beoordeling voor: De Hypotheker Nijverdal

Wij hebben een hele fijne en goede ervaring met de hypotheker. Alles word goed en duidelijk uitgelegd, en word goed naar je geluisterd.

Al met al een zeer fijne samenwerking.

Grace uit: Amsterdam

21-03-2019

Beoordeling voor: De Hypotheker Amstelveen

Fantastisch. Zoveel zorgen weggenomen die gemoeid gaan met een nieuwe aankoop: heldere uitleg, duidelijke vervolgcommunicatie ook met betrekking tot tijdslijn. Professionele en betrokken dienstverlening, geeft veel vertrouwen.

Carla uit: Houten

20-03-2019

Beoordeling voor: De Hypotheker Houten

prettige bejegening, meedenkend, neemt de tijd.

Hans uit: Amersfoort

19-03-2019

Beoordeling voor: De Hypotheker Amersfoort Centrum

Marco Hendriks is prettig in de communicatie en een zeer deskundig adviseur!

Alex uit: Hendrik ido Ambacht

Beoordeling voor: De Hypotheker Hendrik Ido Ambacht

Linda Goudswaard heft ons uitsekend geholpen.
Alles liep soepel en uitleg was duidelijk.

Beter kon het niet.

Alsnog bedankt.

Elisa uit: Zwijndrecht

Beoordeling voor: De Hypotheker Zwijndrecht

Super goed en vriendelijk geholpen. Duidelijk advies en altijd ruimte en tijd voor extra vragen en hulp.

Ine uit: Waal

Beoordeling voor: De Hypotheker Lelystad

Snelle, duidelijke, professionele en klantgerichte ondersteuning. Deze heeft mij veel tijd en kopzorgen voorkomen.