Beoordelingen Goossens

1 t/m 10 van beoordelingen

Maaike uit: Best

7,7

Super goed advies van een jongeman gehad! De dag ervoor geholpen door een dame waar geen lachje af kon. Ze dacht niet mee en was erg kortaf.
Gelukkig werkte er de dag erna deze jongeman en heb ik de bak alsnog gekocht.

Gerard uit: Breda

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

7,0

Willa uit: Goirle

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

Zoals vorige keren werd ik prettig geholpen, ben zeer tevreden zowel advies als bezorging, niets was teveel gevraagd!

Angelique uit: Geldrop

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

We zijn in de winkel erg goed geholpen met een keuze te maken voor een nieuw bed. En de jongens die het kwamen brengen ....dikke duim !!!!!

Arienne uit: Den Haag

Beoordeling voor: Goossens Leiderdorp

8,1

Levering is echt super verlopen, winkel was ook heel erg klantvriendelijk. Alleen heel jammer dat ik geen advies in de winkel heb gekregen over het onderhoud van de tafel, waardoor ik nu extra bezorgkosten moet betalen voor de onderhoudsset. Die hadden we natuurlijk meteen meegenomen als we wisten dat die er was. Inmiddels met twee kinderen zitten de eerste vetvlekken er al in, hopelijk krijg ik de vetvlekken er uit met de onderhoutset passend bij de tafel. Daarna een plastic tafelkleed erover...

Anita uit: Eindhoven

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop uw medewerkster Annette ons in uw zaak in Nuenen heeft geholpen. Zeer gastvrij en zij nam ook echt de tijd voor ons.

Marjan uit: Soest

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

Prima!
Aflevering uitstekend!

Gijs uit: Velden

Beoordeling voor: Goossens Roermond

Iets te snelle verkoper. Echt een VERKOPER misschien een cursus "adviseur"

Sander uit: Asten

18-04-2018

Beoordeling voor: Goossens Roermond

Prima geholpen in de winkel door een enthousiaste en niet-opdringerige verkoopster. Goed advies over stoffen wat wel/niet bij elkaar past.

arthur uit: doesburg

18-04-2018

Beoordeling voor: Goossens Zevenaar

ja maar de kast die ik geleverd heb gekregen , zit wel een kras en een deuk voor boven in het hout. dat vinden we wat minder