Beoordelingen Goossens

Kris uit: Vosselaar

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

6,9

Bezorging zelf was correct en de bezorgers waren vriendelijk, niks op aan te merken ! Maar de soepelheid die in winkel voorgesteld wordt, is er helemaal niet, ook de afgesproken leveringsweek die toegezegd werd door de verkoopster blijkt onmogelijk ! Heel weinig dagen mogelijk voor levering en vooraf geen uur maar enkel een dag van levering afspreken is niet meer van deze tijd ! Hierdoor werden we verplicht een hele dag verlof te nemen, terwijl een halve dag voldoende kan zijn. Het is ook de eerste keer dat wij voor een grote aankoop (4de grote aankoop) nog 120 euro extra leverings- en montagekosten moeten betalen, iets wat pas na beslissing van aankoop wordt meegedeeld. De bijkomende kosten werken zo de schijn van scherpe prijzen weg. Ik denk dat wij in de toekomst ook nog eens langsgaan bij andere meubelwinkels !

Ralph uit: Almere

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Slapen

8,1

Frans uit: Beverwijk

Beoordeling voor: Goossens Amsterdam Wonen

6,6

De winkel is prima, maar de bezorging en de service daarna is zeer slecht.
Klantenservice is reeds op de hoogte

Henriette uit: Chaam

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

7,7

Aankoop verliep soepel door begrijpen wat we zochten en daarover mee te denken/ adviseren. De duidelijkheid over Mijn Goossens is slecht; dus zelf maar opbellen om bezorgtijd e.d. te horen.
Aflevering keurig, correct, secuur en op de aangegeven tijd. Ook werd alle 'rommel' meegenomen, zodat je dat zelf niet hoefde te regelen. Echt fantastisch.

Marianne uit: HEEZE

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

6,3

Heb stoelen gekocht, in de winkel zat ik goed in de stoel nu kan ik niet met mijn voeten aan de grond.

Harry uit: Brielle

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

8,1

Alles netjes en correct afgeleverd,bezorgers stelde zich ook netje voor.

Saar uit: Utrecht

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Slapen

Echt een super ervaring! Service in de winkel was goed en persoonlijk, de communicatie over de levering was er gelukkig ook en de levering zelf was erg goed. Vriendelijke jongens die verstand van zaken hadden.

Mirjam uit: Beuningen

Beoordeling voor: Goossens Zevenaar

Debbie uit: Voorschoten

Beoordeling voor: Goossens Webshop

Ontzettend vriendelijke en kundige bezorgers! Top!

Marielle uit: Venlo

Beoordeling voor: Goossens Roermond