Beoordelingen Goossens

8,4
4515 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,3
4391 t/m 4400 van beoordelingen

Jos uit: Breda

08-08-2017

Beoordeling voor: Goossens Breda

7,7

Ervaring:
Ervaring na levering niet naar tevredenheid . Heb een klacht en deze is aangemeld maar moet
14 dagen wachten tot er iemand voor komt. Dit is een slechte zaak en zeer matige after Sales service.

Aanbeveling: nee

Michael uit: Landgraaf

08-08-2017

Beoordeling voor: Goossens Heerlen

9,1

Ervaring:
Mooie bank (Gijs) gekocht. Top kwaliteit leer, afwerking en vertrouwd advies ontvangen. Aflevering duurde een tijdje, maar was op de afgesproken dag geleverd.

Aanbeveling: ja

Karin uit: Chaam

08-08-2017

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

9,1

Ervaring:
Perfecte bank en super bezorging: de pootjes werden keurig onder de bank geschroefd, viltjes eronder geplakt en zelfs de verpakking werd meegenomen, echt perfevt!!! Over de winkel zelf wasik al heel tevreden maar nu was ook de bezorging perfect

Aanbeveling: ja

Dick uit: Zeist

08-08-2017

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

8,3
Aanbeveling: ja

Theo uit: Lobith

08-08-2017

Beoordeling voor: Goossens Webshop

8,0

Ervaring:
Alles naar tevredenheid, perfect!

Aanbeveling: ja

Dick uit: Zeist

08-08-2017

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

8,3
Aanbeveling: ja

Laurens uit: Elst

08-08-2017

Beoordeling voor: Goossens Zevenaar

8,9

Ervaring:
We zijn bij onze aankoop in de winkel professioneel en vakkundig door de verkoopster geholpen, onze vragen werden op een vriendelijke wijze beantwoord.

Aanbeveling: ja

Aad uit: Arnhem

08-08-2017

Beoordeling voor: Goossens Zevenaar

10
Aanbeveling: ja

Herman uit: Turnhout

08-08-2017

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

9,9

Ervaring:
Wij zijn heel tevreden !!!

Aanbeveling: ja

mathilde uit: weert

08-08-2017

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

5,6

Ervaring:
We hebben veel klachten over meerdere producten die we gekocht hebben. Het laatste product was een bed hier hebben we wat de levertijd betreft al geen goede ervaring.
Hierna problemen met het bed zelf waar we diverse (5 a 6 keer)maal voor thuis moesten blijven en steeds verlof moesten nemen. Hierna weer problemen met matras.
Er word ook geen contact meer opgenomen om te informeren als de klachten naar tevredenheid zijn opgelost wat na zo veel ellende wel netjes zou zijn .Dus wat ons betreft niet zo goede ervaring.

Aanbeveling: nee