Beoordelingen Goossens

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

Sily uit: Schiedam

Beoordeling voor: Goossens Webshop

8,5

Heel tevreden over de afhandeling van de bestelling, de bezorging en het in elkaar zetten.
Twee van de drie deuren klemmen behoorlijk. We willen het hout nog even laten werken, maar kunnen jullie dat verhelpen?

Kasia uit: De Meern

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Slapen

7,7

We hebben een nieuw boxspring gekocht. De bezorging was erg goed. Ondanks dat we al een week erop slapen hebben we nog steeds last van de rug, het ligt nog steeds niet helemaal comfortabel. Moet misschien nog even wennen

Melissa uit: Oostmalle

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

9,9

Een zéér tevreden klant!

Cindy uit: Kortenhoef

Beoordeling voor: Goossens Amsterdam Wonen

7,9

Blij met de stoelen wel erg lange levertijd

Hilde uit: Meeuwen

Beoordeling voor: Goossens Peer

6,4

wel heel erg lang moeten wachten op levering - bestelling in januari - levering in augustus na herhaalde annulaties van leveringsdatum
wel steeds financiele compensatie gehad

mitch uit: amsterdam

Beoordeling voor: Goossens Amsterdam Wonen

grote collectie, prima service en aardig personeel. hou wel rekening met de prijs ;-) maar prima producten.

Peter uit: Maastricht

Beoordeling voor: Goossens Heerlen

Danny uit: Veldhoven

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Goede deskundige service in de winkel. Vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. Daarna onder een kop cappuccino de order in orde gemaakt. Deel aanbetaald en de rest zou betaald worden bij levering. Leveringsweek werd direct aangegeven. Via de mail de juiste updates en herinneringen gekregen. Bezorgers waren netjes op tijd en zeer vriendelijk. Ik zou Goossens aan iedereen aanraden.

Dave uit: Eindhoven

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Prima ervaring gehad, alleen de reactie op vragen via de mail laat in deze tijd wel té lang op zich wachten. De hulp in de winkel en de hulpvaardigheid van de bezorging was boven verwachting.