Beoordelingen Goossens

Nick uit: heesch

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Alles is perfect wat de firma Goossens betreft . Wij zijn degene die een compleet verkeerde bank hebben gekocht .Na een week zijn wij erachter dat noch mijn man of ik kunnen zitten , op de door ons gekozen bank .Goede raad is duur . Help .

Alf uit: Rhoon

Beoordeling voor: Goossens Rotterdam Wonen

Monique uit: Lierop

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Hele fijne bank gekregen. Verkoper in de winkel nam goed de tijd voor ons. Fijn advies over stof en prijs.

Margreet uit: Nijmegen

Beoordeling voor: Goossens Webshop

Fijn product. Vriendelijke mensen.die het kwamen brengen en alles netjes weer meenamen.

Carien uit: Asten

7,9

Vlotte levering ,Wat niet verteld was dat bij levering de klant zelf uit moet pakken. Doen de bezorgers dat dan wordt dit in rekening gebracht.
Vind dit echt schandalig dat is voor mij een reden om niets meer te kopen bij Goossens en jullie om die reden niet zou aan bevelen. Overigs wil ik wel vermelden dat de bezorgers goed werk geleverd hebben , ben maar zuinig op zulke mensen

Dorine uit: Hoofddorp

Beoordeling voor: Goossens Amsterdam Wonen

Beetje lange levertijd. Maar gelukkig nog dit jaar geleverd,

Kitty uit: Naarden

Beoordeling voor: Goossens Almere

9,7

Heel prettig werden wij ontvangen, lieten ons weten als wij iets wilde weten dat wij het maar hoefde te vragen en totaal niet opdringerig. Lieten ons zelf alles ontdekken en kwamen zodra je meer informatie wilden hebben.
Kwamen met goed advies over kleur en maat ect.
Heel erg tevreden ook over onze bank!
Ga hier zeker vaker meubels kopen.

RH uit: Driehuis

Beoordeling voor: Goossens Webshop

bezorging keurig volgens afspraak. Wat ik niet snap waar ik de 79 euro voor moet betalen. (alleen voor bezorgen en op z'n plek zetten?

jurgi uit: Leiden

Beoordeling voor: Goossens Leiderdorp

7,6

Beoordeling voor: Goossens Zwolle

Collectie een 5 omdat ik heel gericht voor een eettafel kwam en daardoor niet oog heb gehad voor de totale collectie.