Beoordelingen Goossens

11 t/m 20 van beoordelingen

Lilian uit: Asten

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

7,6

Goede ontvangst, mooie collectie. Expertise had ik niet zoveel van meegekregen, het bleef aan de oppervlakte. Service minder, ik moest 75 euro extra betalen als ik de kast binnen wilde laten bezorgen. Pff, echt belachelijk. De meubels zijn niet goedkoop, dan vind ik dat geen goede service! Gelukkig waren de bezorgers toch zo vriendelijk om de kast binnen te zetten! Top! Mogelijkheden om te onderhandelen over de verkoopprijs waren er ook niet, dat viel wel tegen.

Lenn uit: Oosterhout

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

Mooie ruime winkel met meubels van kwaliteit. Service is zeer goed te noemen. Alles netjes bezorgd volgens afspraak.

Leontine uit: Alphen aan den Rijn

Beoordeling voor: Goossens Leiderdorp

lorraine uit: den helder

8,5

Prima service.

Cynthia uit: Geleen

Beoordeling voor: Goossens Webshop

Wij hebben onlangs een nieuwe eettafel via jullie webshop besteld. Vooraf hebben wij deze bezichtigd in het filiaal te Heerlen. De levertijd zou tussen de 3-5 werkdagen bedragen, echter bij het inplannen van de bezorgafspraak bleek de eerste mogelijkheid pas over 3 weken te zijn. Na gebeld te hebben met de klantenservice kreeg ik te horen dat de eettafel niet op voorraad was en het feit dat het Bevrijdingsdag was de oorzaak dat de voorraad online niet was bijgewerkt (lijkt mij dat dit een geautomatiseerd proces is, maar goed..). Na een paar dagen alsnog contact opgenomen, waarna een andere medewerkster onze bezorgafspraak een aantal dagen heeft kunnen vervroegen. De bezorging is perfect verlopen! Momenteel staat de eettafel al een week in ons interieur, waar we heeeel blij mee zijn.

Anja uit: Baarle nassau

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

7,4

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

6,0

Communicatie omtrent latere levering van de bank erg beperkt, geen duidelijkheid tegen klanten wanneer bank dan wel geleverd wordt.
Bij bezorging was het personeel niet heel erg vriendelijk, liepen te morren omdat het anders liep dan ze gedacht hadden

jan uit: almere

9,5

goede communicatie (via mail). Bezorging geheel volgens afspraak en volgens de (corona-)regels, maar zonder onnodige overdrijving. Perfect dus.

Petra uit: Zwolle

7,5

De tekening geleverd bij de bestelling verdient nog wel wat aandacht.

Petra uit: Lisserbroek

Beoordeling voor: Goossens Cruquius

Erg fijn bedrijf, meedenkt en de bezorging was top.