Beoordelingen Goossens

11 t/m 20 van beoordelingen

Piet uit: Tegelen

Beoordeling voor: Goossens Roermond

Ben bij uw firma fantastisch geholpen en de levering is correct verlopen.

Ron uit: Rotterdam

Beoordeling voor: Goossens Rotterdam Slapen

goede service en snelle levering

Rita uit: Kerkrade

Beoordeling voor: Goossens Heerlen

7,5

Goede service en advies!! snelle levering! Totaal oordeel zeer tevreden.

Mark uit: Zeeland

Beoordeling voor: Goossens Heerlen

Glenn uit: Kortenberg

Beoordeling voor: Goossens Peer

9,6

Zeer aangename sfeer in de winkel en hartelijk geholpen door de zeer vriendelijke en lieve Rosette (1376).
De bezorging verliep ook zeer vlot en vriendelijk. Het enige minpunt vond plaats bij de opmeting van ons appartement een aantal weken voor de levering. Het was al snel duidelijk dat het bed via een lift door het raam moest worden geleverd. Er werd mij gevraagd om zelf een verhuislift te voorzien en ik zou hier dan €75 voor krijgen omdat de lift van Goossens zelf, Nederland niet uit mocht. Dit vond ik echt zeer onprofessioneel. Ik kocht ons nieuwe bed met accessoires, extra garantie en levering voor €3600 in België. Dat de levering in Nederland wordt geregeld, is dan ook niet mijn probleem. Het is jammer dat ik hier voet bij stuk moest houden om uiteindelijk toch gewoon de levering te krijgen waar ik recht op had.
Voor de rest zijn we zeer tevreden van Goossens en hebben we al heel wat positieve feedback doorgegeven aan vrienden en familie. Je ziet ons nog zeker terug.

Grada uit: Berkel Enschot

Beoordeling voor: Goossens Waalwijk

N.v.t.

Melanie uit: Rijnsburg

Beoordeling voor: Goossens Leiderdorp

Wij hebben een lade in het bed en extra steunen erbij besteld deze hebben de bezorgers scheef geplaatst omdat de lade in de weg zat. Dat was het enige minpuntje wij moesten alles verzetten anders wiebelde de bodem zo.