Beoordelingen Goossens

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

Max uit: Eindhoven

17-07-2019

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Iemand anders is voor mij bij jullie in de winkel geweest, maar de communicatie per mail en de bezorging is mij erg goed verlopen!

Annette uit: Bergschenhoek

Beoordeling voor: Goossens Rotterdam Wonen

9,9

Heel fijne ervaring! Zo'n 10 jaar geleden al keuze voor bank gemaakt, nu eindelijk kunnen kopen. Verkoopster dacht goed mee, was eerlijk en zeer gastvrij. Inmiddels super blij met bank!!

C uit: Valkenburg

Beoordeling voor: Goossens Heerlen

3,9

Wij zijn erg teleurgesteld in de service van de firma Goossens. We hadden een bank gekocht in de winkel in Heerlen. Het showmodel was zwart maar we wilden een beige bekleding op onze bank. We hebben nog een foto gemaakt van de staal waarop duidelijk te zien is dat de staal beige is. Bij levering bleek de bank niet beige te zijn maar zilvergrijs. We zijn terug naar de winkel gegaan en kregen toen de staal te zien. Deze was inderdaad beige, maar wat bleek: de verkoopster hield de staal bij het daglicht en deze was zilvergrijs. Daar had de verkoper ons bij de koop niet op gewezen. Deze verkoper beweert nu dat hij ons daar wel op gewezen had, want hij zou nooit de bon hebben laten tekenen als hij ons daar niet op gewezen had. Het stond ook immers vermeld op de bon (standaardzin). Onze fout natuurlijk dat we de bon niet goed gelezen hebben, maar de verkoper had er ons op moeten wijzen. Het verschil in kleur tussen het licht in de showroom en bij daglicht was namelijk meteen te zien. Wij gaan toch geen zilvergrijze bank kopen als we een beige bank willen!!! Fout dus van de verkoper, maar Goossen wil dat niet toegeven. We moeten nu de staal komen ophalen, hem op de bewuste bank leggen, er foto’s van maken en als er dan kleurverschil is dan komt er een servicemonteur langs. Nou dat is vergeefse moeite want de staal is bij daglicht grijs. Daar zit echt geen verschil in. Nu zitten we met een bank die helemaal niet in ons interieur past. Helaas pech voor ons. Jammer dat we hier dus geen recht op retour hebben.

Monique uit: Brunssum

Beoordeling voor: Goossens Heerlen

De bank kwam ruim buiten de afgesproken tijd, wij vonden het geen enkel probleem. Gelukkig kwam hij nog wel dezelfde dag.

Hans uit: Berkel-Enschot

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

Prima geholpen in de winkel en de levering verliep uitstekend

Surisha uit: Noordwijk

Beoordeling voor: Goossens Webshop

Was geweldig. Een heel goed ervaring echt een aanrader.

Janneke uit: Leiden

Beoordeling voor: Goossens Leiderdorp

Alleen maar heel positief. De bezorgers hebben het bed goed waterpas gezet en de betaling ging ook heel gemakkelijk. Ook in de winkel werden we heel goed geholpen. We wilden geen matrassen bij het bed kopen en die werden ook niet opgedrongen

Miriam uit: Waalwijk

Beoordeling voor: Goossens Waalwijk

7,4

Mooie spullen geleverd (ook bij eerdere leveringen)! echter maken te beschermhoesjes aan de poten van de stoelen, de stoelen hoger. Graag zou ik hierover contact hebben om dit op te lossen. Ik ben bereikbaar op 06-42878044

Peter uit: Almere

Beoordeling voor: Goossens Almere

6,1

Wij hebben in februari een kast besteld welke 25 april j.l. Is bezorgd. Helaas bleken alle 8 deuren van de kast te zijn beschadigd en moesten worden vervangen. Na een nieuwe afspraak op 17 juni voor het leveren van de deuren hebben wij in samenspraak met Goossens een andere afspraak gemaakt daar we inmiddels ook een eetkamer tafel en sidetable hadden besteld. De nieuwe afspraak was 11 juli levering van tafels en deuren, tot onze stomme verbazing werden wij echter op 10 juli gebeld dat de kastdeuren niet leverbaar zijn. De nieuwe afspraak staat nu pas op 16 augustus weer een maand later. Moet het dan echt 4 maanden duren voor jullie een paar deuren kunnen leveren en ook nog zonder enige uitleg en excuus. Maar wel een tevredenheidsonderzoek sturen. Ga jullie SCHAMEN