Beoordelingen Goossens

1 t/m 10 van beoordelingen

Sonja uit: Zaltbommel

Beoordeling voor: Goossens Waalwijk

6,9

De bezorgers probeerden de kast eerst in de verpakking onze trap op te krijgen. Dat bleek veel te groot. Helaas hebben ze daarbij onze trap beschadigd. Vervolgens probeerden ze het zonder verpakking en concludeerden al snel dat het niet zou passen. Ze hebben de kast daarom beneden laten staan.
Mijn vriend was ervan overtuigd dat het wel zou passen. We hebben het daarom zelf geprobeerd (na enig uitdenken hoe we dat het beste zouden kunnen doen) en we hebben de kast eigenlijk zonder problemen naar de tweede etage gedragen.
Onze ervaring in de winkel was prima, maar over de bezorging zijn we zeer ontevreden.

Beoordeling voor: Goossens Zwolle

4,7

Personeel is nog te onervaren. Meisje kan er niets aan doen hoor, iedereen moet leren. Ik zou haar hier niet op af willen rekenen. T zegt meer over het beleid van Goossens. Bezoek van zaak had geen meerwaarde. Kon net zo goed via website bestellen. Echter wil ik dit niet met zulke prijzige meubelen. Maar t was zo niets. Geen duidelijke uitleg over drempelservice. Mijn meubels zijn prachtig, deze wou ik persé. De telefonische bereikbaarbeid is heel slecht! Dus ik zou Goossens niet aanbevelen.
Maar zoals ik het lees gaan jullie selectief om met de beoordelingen? Alleen de positieve worden geplaatst?

I. uit: Rucphen

Beoordeling voor: Goossens Breda

7,6

Mooie collectie en goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Goede communicatie, ook over de levering en netjes en op tijd afgeleverd. Goede service. Goed tevreden!

Mark uit: 's-Gravenhage

Beoordeling voor: Goossens Webshop

8,5

Duidelijk, overzichtelijk en perfect op de hoogte gehouden hoe en wat. Gewoon top.

Erwin uit: Ijsselstein

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

1,0

Gebeld met servicedesk voor een groot probleem.
De regels van Goossen werden even uit gelegd hierna werd er gezwegen door Astrid. Gesprek beëindigd.
Bed gekocht. 2400 euro.
Voldoet niet aan de verwachtingen en de uitleg van de onervaren verkopen met daarbij het resultaat. Mijn moeder een gebroken heup. Omdat ze.gevallen is van het bed. Goossens retourneert niets. Zien is gekocht! Maar t bed is besteld in de winkel via de website. Graag een passende oplossing

Diny uit: Bolsward

Beoordeling voor: Goossens Zwolle

prima communicatie en service in de zaak tijdens het kopen, veel info gegeven en tijd besteedt aan ons.
Complimenten voor de bezorgers.
Telefonisch in Zwolle slecht te bereiken.

Ton uit: De Meern

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

Meerdere keren wat gekocht bij Goossens. Alle keren goed geholpen. Ontvangst met koffie, goed advies en prettig contact. Levertijd was de laatste keer (nov. 2019) erg snel, dus geen maanden wachten......heel fijn.

Gerrie uit: Rijsenhout

Beoordeling voor: Goossens Cruquius

7,7

Decwachtijd was lang in July twee matrassen besteld.
Geleverd 14 November begin oktober was ons toegezegdl
5 maanden is wel erg lang!
Dit is een nadeel
Verder was de bezorging gepland op 14 November.
Tussen 7 en 9 uur voor matrassen terwijl ik een zieke man heb.die niet om 7 uur zijn bed uit is daar wij oud zijn kunnen wij die zelf niet meer tillen.
Wij stonden om 7 uur op de lijst om als eerste bij ons zouden komen.
Na wat heen en weer gebel is het 8.45 geworden.
Datvwas een betere tijd.
Dus toch goed gekomen.

Emile

Beoordeling voor: Goossens Webshop

gewoon zoals je zou verwachten.

Theo uit: Zelhem

Beoordeling voor: Goossens Zevenaar

Met behulpzaam winkel personeel tot een goede keuze gekomen.