Beoordelingen Goossens

1 t/m 10 van beoordelingen

P uit: Berlicum

13-07-2018

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Speciaal compliment aan de bezorgers en 'in elkaar zetters' van onze kast: zorgvuldig, voorzichtig, deskundig en zeer vriendelijk.
We hebben één tip: doe iets aan die ontzettend lelijke gevel van jullie pand in Nuenen: patserig, Amerikaans, lijkt op een kerk of een parlementsgebouw met die zuilen.

Cindy uit: Ulft

Beoordeling voor: Goossens Zevenaar

8,1

Jozef uit: Maasmechelen (België)

Beoordeling voor: Goossens Heerlen

Perfecte service zowel bij bezichtiging in toonzaal als bij de afspraak voor de levering, stipte en vakkundige plaatsing.

rachel uit: vlaardingen

Beoordeling voor: Goossens Rotterdam Wonen

de bank kon niet in de woonkamer, detoegangsdeur was te krap, Uw leverancier wist tot een goede oplossing te komen. Bedankt daarvoor

Ellis uit: Leveroy

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Aflevering is top. Meubels in elkaar gezet en verpakkingsmateriaal netjes meegenomen. Ontvangst in winkel met lekker koffie en appeltaart en fijne lunchroom waar we gebruik van hebben gemaakt. Cadeaucheque is fijn extraatje

Monique uit: Eindhoven

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Kwaliteit meubels met prima service!

Roel uit: Rijswijk

Beoordeling voor: Goossens Rotterdam Slapen

9,7

De lange levertijd is wel iets dat ruimte geeft voor verbetering. Levertijd is van te voren besproken maar 3 tot 4 maanden wachten op de levering is erg lang.

Maarten uit: Katwijk

Beoordeling voor: Goossens Cruquius

7,4

Volgens afspraak geleverd, meubels tijdelijk opgeslagen wegens vertraging bij verbouwing. Bij uitpakken van sidemeubel bleek echter dat boutjes voor handgrepen 20mm tekort waren en voorgeboorde gaten niet op juiste steekmaat water aangebracht. Zelf opgelost, verder was levering prima.

Maryam uit: Amersfoort

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

Goossens heeft een schitterende collectie en zeer professionele medewerkers die ons goed hebben geholpen met het uitzoeken en samenstellen van ons meubilair.

Anne uit: Heemstede

Beoordeling voor: Goossens Cruquius

Enige minpunt is dat de dag na aankoop van de bank, de bank met korting was hier geen aansprak op kon worden gemaakt.