Beoordelingen Goossens

1 t/m 10 van beoordelingen

Pieter uit: Tegelen

25-05-2018

Beoordeling voor: Goossens Roermond

Na de bestelling hadden jullie een aanbod en toen ik hierop reageerde werd mijn order aangepast. Top en dat is service.

Wil uit: Nieuwegein

24-05-2018

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Adviseur/verkoper kwam niet dwingend over ook was ben ik vaker in de winkel geweest. Ze liepen je ook niet achterna om iets te vertellen maar als je ze nodig had waren ze in de buurt.
Aflevering perfect geregeld. Binnen de afgesproken tijd, alles keurig in elkaar gezet en op zijn plek gezet en zelfs viltjes onder de poten gedaan i.v.m. voorkomen van beschadiging van het laminaat. Wees zuinig op de medewerkers ook die het brengen want die geven het bedrijf ook een heel belangrijk gezicht.

André uit: Venlo

23-05-2018

8,1

Snel gevonden wat we zochten. Levering binnen afgesproken levertijd. Vervangend wieltje (stoel) werd binnen 2 dagen nageleverd. Aanrader!

Harry uit: Amersfoort

23-05-2018

Beoordeling voor: Goossens Zevenaar

Perfect en vriendelijke medewerkers

Liesbeth uit: Valburg

Beoordeling voor: Goossens Zevenaar

5,4

We werden opgelicht door de verkoper in Zevenaar met de prijs van ons bed; Hij rekende met te hoge prijzen dus een hoge totaalprijs. Maar natuurlijk gaf hij een korting..... het was een te gelikt, snelle jongen verhaal.
Thuis gekomen het zelfde bed uitgerekend met de "Creëer jouw unieke boxpring" gaf een aanzienlijk goedkoper resultaat en gratis levering.
Ik denk dat u onze verbazing wel snapt. Dit voelt niet oké voor mij.
Uiteraard gebeld met de verkoper, hij heeft de factuur aangepast.
Levering: nette, aardige jongens. Op tijd ook.
Echter was het bed slordig in elkaar gezet. Bij het opdekken bleek een van de elektrische bodems niet in de rails geplaatst. en het hoofdbord op een snoer te staan.
Zelf verholpen, ff optillen en stukje verplaatsen.

Kort om ik zou Goossen niet aanbevelen aan familie en vrienden.

J.P.M. uit: Udenhout

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Wonen

Sandra uit: Aalsmeer

Beoordeling voor: Goossens Cruquius

Cor uit: weert

Beoordeling voor: Goossens Roermond

Soms beetje overdreven doe gewoon en niet opdringerig

Mieke uit: Eindhoven

Beoordeling voor: Goossens Nuenen