Beoordelingen Goossens

1 t/m 10 van beoordelingen

Daniel uit: Zoetermeer

Beoordeling voor: Goossens Rotterdam Slapen

Deskundig en vriendelijk. Top service!

Heleet uit: Posterholt

Beoordeling voor: Goossens Peer

John uit: Papendrecht

Beoordeling voor: Goossens Heerlen

Ik beveel eienlijk nooit een bedrijf aan. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen en eigen gevoel en mening. Wat ik graag deel is het volgende: "Goossens is voor ons een bedrijf waar we graag onze meubels kopen. De kwaliteit en prijs staat voor ons goed in balans en daarom kopen wij onze spullen, meubels en matrassen er graag". Verder ervaren we het advies en de behulpzaamheid als onderscheidend goed. Ze doen zeker aan verleuken en vertrouwen voor de klant.

Eline uit: Someren

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Super bezorger!

Margot uit: Bennebroek

Beoordeling voor: Goossens Cruquius

6,3

3 maanden gelden kochten wij (mijn man en ik) op advies van mijn zus een boxspring, die zij zelf eerder had gekocht. 2 matrassen, oplegmatras, elektrische hoofd-en bedsteunen, alles erop er eraan. Vol verwachting is deze begin mei -keurig- afgeleverd. In gebruik kwamen we er achter, dat wanneer de hoofdsteun elektrisch omhoog wordt gebracht, een van de matrassen zo gaat verschuiven, dat het bed in ruststand met heel veel kracht en moeite weer op de plek moet worden geduwd. Loodzwaar!!!! En...hierop waren we niet attent gemaakt bij aankoop. Onmogelijk als je niet fit en sterk bent. De volgende teleurstelling: heel veel lawaai bij gebruik elektrische hoofdsteun. Lawaai, geluid opgenomen. Bij bezoek bij de winkel in Cruquius werden we vriendelijk te woord gestaan, maar werd er voor het eerst verteld dat een board aan t uiteindende t probleem zou verhelpen. Voor t eerst! 450 euro, wachttijd om t te laten maken, teleurstelling. De motoren moeten worden vervangen. Vervolgens vroegen we: hoe nu verder? Eerste reactie: u kunt service nummer bellen. Uiteindelijk is service afdeling gemaild door uw medewerker en zullen we moeten wachten op mail voor vervanging motoren. (Gaan die dan wel werken? Wat is t verschil?) Voor t board aan uiteinde van het bed zullen we worden gebeld. Is dit de enige optie? Op deze kosten hadden wij niet gerekend. Voor nu hopen we vooral, dat zaken snel worden afgehandeld. Het bed ligt grandioos, maar we hebben er op t moment toch een vervelend gevoel over. We wilden deze enquete invullen nadat alles is opgelost. Maar op deze manier kunnen we duidelijk maken, dat we op dit moment echt teleurgesteld zijn. Dit bed is er niet een, die je zomaar aanschaft en het is de bedoeling dat we er vele jaren van zullen genieten. We wachten uw reactie af.
Cris Gale en Margot Gale Jongmans

Hans uit: Rotterdam

Beoordeling voor: Goossens Rotterdam Slapen

Paul uit: Culemborg

Beoordeling voor: Goossens Utrecht Slapen

Gert uit: Hasselt

Beoordeling voor: Goossens Peer

1,3

In de winkel liep het reeds mis doordat er eerst een veel lagere prijs werd getoond door een fout van de verkoper, en even later het verkoopsysteem een hogere prijs gaf. Als gunst voor deze fout werd toen de all-in lever service die ik had gevraagd gratis aangeboden. Echter, van deze all-in lever service is niets terecht gekomen.

Ondanks duidelijk aangegeven te hebben in de winkel dat de trappenhal te smal is, werd er bij de eerste levering geen lift voorzien. De levering werd toen 1 maand uitgesteld (gedurende welk ik zonder zitbank zat). Bij poging 2 bleek dat de lift zo groot was dat ze niet aan de achterkant van het gebouw geplaatst kon worden. Men heeft me toen gezegd dat ik zelf een lift moest huren en betalen. Tot zover de all-in leverservice. Toen men uiteindelijk langskwam en we zelf een lift geregeld hadden, waren de bezorgers ronduit arrogant en onvriendelijk over de gang van zaken. Na veel geklungel is de zitbank op het 2de verdiep geraakt, al heeft liep het in elkaar zetten van de bank ook niet vlekkeloos. Nadat alles klaar was, vond men nog een onderdeel, en moest men de bank terug uit elkaar halen. De communicatie met de winkel en de klantenservice gedurende heel dit debacle is ronduit bedroevend. Blijkbaar staat "wij bellen uw terug" hier gelijk aan "we wachten wel even tot uw geduld op is en u zelf terug belt". Bij Goossens zien ze mij nooit meer, tenzij om vergoeding te eisen voor gemaakte kosten die onder hun zogenaamde all-in lever service zouden vallen.

Ronald uit: Almere

Beoordeling voor: Goossens Almere

Gastvrij ontvangen en vriendelijk en behulpzaam geholpen door Dennis (filiaal Almere-Buiten) en we hebben zelfs méér gekocht dan in eerste instantie de bedoeling was. Termijn van levering blijft ons nog steeds verbazen (een nieuwe auto heb je doorgaans sneller). Twee dagen voor de levering hoorden wij helaas dat een onderdeel nog niet geleverd kon worden, maar werd ons een leenbank aangeboden, waarmee de zaak opgelost was. Ook bij een eerste service-afspraak keurig geholpen (en werd een nieuwe stoel geleverd). Uiterst tevreden dus!

H. uit: Almere

Beoordeling voor: Goossens Almere