Beoordelingen Goossens

1 t/m 10 van beoordelingen

Claudia uit: Eindhoven

09-04-2020

Beoordeling voor: Goossens Heerlen

Perferct. Niets op aan te merken.

Gerdien uit: Veldhoven

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

6,4

Doordat er voor het inladen van ons banksel geen deken ter bescherming onder de banken is gelegd, zijn beide banken bij de armleuning beschadigd. De bezorger heeft dat gemeld en er komt iemand langs voor reparatie. JAMMER.

Rene uit: Goirle

Beoordeling voor: Goossens Waalwijk

7,3

Bed en kast gebracht en gemonteerd.
Kast is besxhadigd en staat niet goed in elkaar. Plafond is ook beschadigd. Verkeerde steun poten voor onder het bed. Klacht ligt bij klantenservice.
Tot nu toe vriendelijk. Even afwachten nu. Duurt 4 tot 6 weken. Vi d ik lang.

Angelique uit: Amsterdam

Beoordeling voor: Goossens Webshop

Service top! Heb ook al een bank van jullie, daar was laatst iets mee... Meteen opgelost. Levering top.. Ik ga nu een tv kastje bestellen... 😂

Jose

Beoordeling voor: Goossens Nuenen

Fijne winkel, mooie collectie. Wel veel te lange levertijd

Barry uit: Landgraaf

Beoordeling voor: Goossens Heerlen

5,1

Twee producten besteld en niet conform wens geleverd. Tafel zou cf afspraak in mei as. worden geleverd en werd gelijktijdig met een door ons bestelde lamp op 30 maart jl. meegeleverd. Aangezien we midden in een verbouwing zitten (hetgeen ook aan de verkoper duidelijk is medegedeeld) is dit zeer onpraktisch.

De lamp kan niet in elkaar worden gezet vanwege de onjuiste onderdelen. Wijze van vervanging van de lamp (retourzending) geniet niet de schoonheidsprijs (kan op zijn vroegst pas op 23 april aanstaande terwijl product op voorraad is). Levering via een ander kanaal gaat enkel middels volledige betaling en afgeven huidige lamp met foutieve onderdelen bij de winkel gaat kennelijk niet. Mi zeer klantonvriendelijk. Gemaakte afspraken t.a.v. de tafel zijn niet nagekomen en de bezorging laat helaas te wensen over.

uit: Haarlem

Beoordeling voor: Goossens Cruquius

Ondanks coronamaatregelen, namen bezorgers (met gepaste afstand) alle tijd om onze stoelen uit te pakken , te plaatsen etc. waren zeer vriendelijk en beleefd . En niet te vergeten ze waren zelfs al iets eerder dan de aangegeven tijd, geweldig want zo konden we toch weer ietsje eerder al van onze nieuwe stoelen genieten

Cor uit: Zwolle

Beoordeling voor: Goossens Zwolle

6,6

Het tv meubel is beschadigd aangeleverd. Die beschading was gecamoufleerd. Ik zag dit als een vlekje helaas een kleine beschadiging. Daarnaast voldoet het tv meubel niet aan mijn verwachting. Twee dagen na de bestelling had ik.mijn twijfels of de bedradingen van de TV en randapparatuur wel paste in de uitsparingen van het meubel. Die twijfels uitte ik bij de medewerkers van de vestiging in Zwolle. Er werd zodanig op.mij ingepraat dat ik geen zorgen hoefde te maken. Achteraf waren mijn twijfels wel terecht. Als ik in alle eerlijkheid was voorgelicht had ik die bestelling van het visionmeubel geannuleerd en had ik gewoon het dressoir uit die serie besteld.
Kortom ik kan niet enthousiast zijn over Goossens

Beoordeling voor: Goossens Baarle-Nassau

7,4

1 kast die we graag in het midden geplaatst hadden willen werd kort tegen de raam aan gezet, waardoor we niet meer bij de bediening van de lamellen konden.
Kast nature, zonder afwerkdopjes. Over gebeld maar die zijn er schijnbaar niet. Nogal een minpunt.

Teus uit: Oosterbeek

Beoordeling voor: Goossens Zevenaar

Alles was keurig geregeld conform de afspraken