Beoordelingen Goossens

1 t/m 10 van beoordelingen

Marry uit: Hillegom

19-09-2019

7,9

Zijn tevreden over de afhandeling. alleen erg veel mail verkeer.

Martine uit: Tiel

19-09-2019

Beoordeling voor: Goossens Webshop

6,5

Ik ben ook in de winkel geweest om de kast in het echt te bekijken. Daar werden we door de medewerker opgejut op de last snel te bestellen want de korting zou a.s. zondag verlopen. We hebben toen uiteindelijk besloten toch nog even te wachten en achteraf bleek de korting nog minimaal 2 weken te duren. Daarnaast werd ons aanraden om het bezorgpakket van 80 eurp erbij te kopen want anders kreeg je niet van te voren te horen hoelaat en moest je zelf afstellen, en zouden ze niet het papier meteen weer meenemen. Ik voel me dubbel bedrogen want ook hier bleek noets van te kloppen. De medewerkers van Goossens die de kast kwamen brengen waren super behulpzaam en vriendelijk. Maar personeel in de winkel viel me vies tegen: die heeft ons een bedrogen gevoel gegeven.

Karin uit: Nieuwendijk

Beoordeling voor: Goossens Breda

4,4

De service in de winkel in Breda was prima. We zijn goed geholpen. De communicatie rondom het bezorgen was ook goed. Maar daarna ging het helemaal mis.
Op maandag 9 september rond 16.15 kwamen de bezorgers, toen bleek de steun voor de lattenbodems niet de juiste te zijn. Of wij in de winkel wel hadden aangegeven dat we elektrische bodems hadden. Ja dat hebben. De bezorger heeft een poging gedaan om iemand te bellen, maar er na niemand op. Hij kon op dit moment verder niets doen. We zouden de volgende dag terug gebeld worden, de verkoper zei dat het artikel waarschijnlijk wel op voorraad zou zijn dus dat we er niet al te lang op hoefden te wachten. Dus er zat niets anders op dan die nacht op het matras op de grond te slapen.
Ik heb zelf rond 17.00 uur de klantenservice gebeld om te kijken of ik misschien zelf een steuntje zou kunnen regelen. Misschien kreeg ik wel iemand aan de lijn en zou het steuntje door mijn man in Breda opgehaald kunnen worden, zodat we niet op de grond hoefden te slapen. Aangezien de bezorger had gezegd dat dit soort artikelen meestal op voorraad zijn. De mevrouw van de klantenservice was totaal niet professioneel. Of wij wel hadden doorgegeven aan de verkoper dat we elektrische lattenbodems hadden. Nogmaals ja dat hebben we (Ik vind dat het de taak van de verkoper om uit ons de informatie te halen die nodig is om te bepalen welke steun wij dan nodig zouden hebben. Naar mijn idee was dit in de winkel ook goed besproken). De mevrouw begreep mijn probleem niet en nam om het verhaal duidelijk te krijgen contact op met de bezorger. Ik kreeg toen als antwoord dat de bezorger helemaal niet had gezegd dat het op voorrraad was en dat het mijn keus was om op de grond te slapen. Hierna werd ik boos, dit is niet een eigen keus er was geen andere keus.
Met een flut sorry en we bellen u morgen terug werd ik afgepoeierd.
De volgende dag is er contact geweest met mijn man, het artikel zou verzonden worden via post NL en de volgende dag geleverd worden, kortom nog een nacht op de grond.
Woensdag krijgen we het bericht dat Post NL het pakket niet had opgehaald (we gaan er maar van uit dat de fout inderdaad bij Post NL ligt en deze organisatie niet als dekmantel wordt gebruikt voor niet op orde zijnde van d eigen organisatie). Het gevolg.... weer een nacht op de grond.
Voor een order van bijna €3000,- vind ik het schandalig dat wij 4 nachten op de grond hebben moeten slapen en er alleen maar 'sorry' gezegd wordt.
Het zou Goossens sieren om iets meer gebaar te tonen, al is het maar een kadobon van €10,- voor het ongemak.
Uiteindelijk moest mijn man dus zelf het bed weer in elkaar zetten, weg montage service niets aangehad.
Dus nee, ik zou Goossens niet aanbevelen.

Romika uit: Amsterdam

Beoordeling voor: Goossens Amsterdam Wonen

Amazing couch!!

Cécile uit: Messery

Beoordeling voor: Goossens Cruquius

prima geholpen en uitstekende levering

Ingrid uit: Almere

Beoordeling voor: Goossens Almere

Het zou prettig zijn als de dozen gelijk weer worden meegenomen .

Silvia uit: H-I-Ambacht

Beoordeling voor: Goossens Rotterdam Wonen

Alles is perfect geregeld door jullie medewerkers, enige minpuntje is de lange wachttijd tot de meubels geleverd worden maar dat is niet anders, jammer. Maar dat zou ons niet weerhouden weer voor jullie collectie te kiezen !

Kees uit: Rhoon

Beoordeling voor: Goossens Rotterdam Wonen

Goede collectie, goed advies, snelle en correcte levering

Ika uit: Nieuw Vennep

Jan uit: Almere