Beoordelingen DHL Parcel

Joost uit: Den bosch

07-03-2019

Beoordeling voor: DHL Den Bosch

Positieve punten:
Er is niet bezorgd dus ook geen positieve ervaring

Verbeterpunten of tips:
Bezorger belt niet aan, en geeft aan mij gemist te hebben. dit gebeurt meerdere malen. aanbeveling is aanbellen

Paul uit: Naarden

26-02-2019

2,0

Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace

Positieve punten:
In orde, zoals verwacht. Niets mis mee.

Verbeterpunten of tips:
Een bezorgvenster van 10 UUR is niet van deze tijd. Ik moet voor een lullig klein pakketje nu een hele dag beschikbaar blijven.
DHL lijkt zich ook niet in te spannen om dat venster kleiner te maken. Dat moet naar max. 2 uur kunnen, bij voorkeur met een route met bezorgpunten. De concurrentie doet dat al jaren.

Jean-Paul Dorrestein uit: Rotterdam

06-02-2019

Beoordeling voor: DHL Rotterdam-Zuid

Kan ik niet bedenken.

Verbeterpunten of tips:
Normaal parkeren, in plaats van op de stoep of voor ingang parkeerterrein, terwijl er genoeg andere goede plaatsen te vinden zijn. En zeker parkeren zonder ouderen of mensen in rolstoel of met kinderwagen te hinderen.
Vriendelijk blijven als chauffeur hierop aangesproken wordt in plaats van vrijwel direct boos en agressief reageren.

G.R. van Peperstraate uit: Rotterdam

25-01-2019

Beoordeling voor: DHL Rotterdam-Zuid

4,0

Verbeterpunten of tips:
Pakket niet bij afgesproken servicepoint afgeleverd.
Afspraak Asterlo, afgeleverd Langehorst.

Consemulder uit: Middelburg

21-01-2019

Beoordeling voor: DHL Middelburg

3,0

Verbeterpunten of tips:
Ik heb nu al 3x gehad dat ik gewoon thuis was en dan krijg ik een mailtje of kaartje dat we niet thuis waren. Er is niet eens aangebeld.

Paul uit: Dordrecht

21-01-2019

1,0

Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Kwaliteit bezorging

Geen

Verbeterpunten of tips:
Het zou leuk zijn als jullie even langs komen het pakket proberen te bezorgen voordat jullie beginnen te zeggen dat ik niet thuis ben of dat ik nog een week lang op vakantie ben. Het is al over een week lang geweest en ik heb het pakket nog niet gekregen. Er is niemand langs geweest (volgens track&trace wel) en bellen heeft ook niets opgelost. Waardeloos!

G.A. van Grondelle uit: Lelystad

11-01-2019

Beoordeling voor: DHL Lelystad

2,0

Waarop is uw ervaring het meest van toepassing? Track & trace

Positieve punten:
geen, alleen een behulpzame dame, die mij raad gaf.

Verbeterpunten of tips:
De organisatie klopt niet, veel foutieve meldingen betreffende deze zending en sorteer fouten. Het betrof een medische zending, die langer dan een week onderweg is geweest.

Fabian uit: Rotterdam Noord

10-01-2019

Niks

Verbeterpunten of tips:
Bezorger klopt aan terwijl de bel het doet, heb hierdoor mijn pakketje gemist terwijl ik gewoon thuis was.

Kim uit: Veendam

05-01-2019

Beoordeling voor: DHL Veendam

Verbeterpunten of tips:
Tot 2x aan toe komt Bezorger komt niet opdagen, en geen briefje in de bus. 1e x had ik een bezorger gemist kaart, deze heb ik op de avond gezet de volgende dag. Track en trace doet het prima. Ik had zelfs een briefje op de deur met mijn tlf voor als ik niet zou horen als ze er waren. Nu wordt mijn pakket terug gestuurd naar de afzender.
Echt slecht! Waardeloos!
Hoe gaan jullie dit oplossen!

Dennis Brusse uit: Brusse

04-01-2019

Beoordeling voor: DHL Den Haag-Zuid

Positieve punten:
Vaste bezorger altijd op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Altijd ingevulde briefjes in de bus als we er niet zijn. Die beoordeel ik met een 10.

Verbeterpunten of tips:
Als de vaste bezorger , volgens mij heet hij Rob, niet werkt maar een andere, geen ingevuld briefje zodat je maar moet gissen waar het pakket gebleven is( zoals afgelopen week). Pakket nog steeds niet binnen.... had 2 dagen geleden al binnen moeten zijn. Waardeloze service als de vaste bezorger Rob niet werkt.