Beoordelingen Autoleasecenter

• Professionaliteit medewerkers 8,8
31 t/m 40 van beoordelingen

Ronald uit: Enschede

Gevonden via: Internet

Klantvriendelijkheid, communicatie, bereikbaarheid en snelle reactie bij vragen uitstekend

Toon uit: Ermelo

9,6

JG uit: Emmen

Ingrid uit: Nuenen

5,6

Gevonden via: Leasevergelijker

Ik vind dat er op mail maar slecht geantwoord word. En sinds 24-2 hebben wij de lease auto maar nog steeds is de app niet up to date. Blijkbaar nieuw systeem waarom het wat langer duurt, maar we zitten inmiddels al in april.

Bas uit: Hardegarijp

marcel uit: rozendaal

05-02-2018

Beoordeling voor: Autoleasecenter - zakelijke lease

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

uitmuntende service, complimenten. Ik kreeg van Tesla center Duiven een offerte van Autoleasecenter. Tesla (online) procesgang en werkwijze sluit niet overal goed aan bij leaseoplossingen maar Autoleasecenter heeft alles steeds prima begeleid.

Carolyn uit: Heerhugowaard

24-01-2018

9,9

Gevonden via: Internet

Mijn ervaringen met het leasen van mijn auto zijn zeer positief geweest. Tijdens mijn eerste telefoon gesprek om advies te vragen was ik zeer vriendelijk geholpen. Bij vragen was er altijd iemand beschikbaar om mij te informeren. Bij het ophalen van mijn auto waren mijn kinderen en ik zeer vriendelijk ontvangen. Mijn auto bevalt mij prima en ik ben achteraf ook gebeld geweest om dat nog te checken. Overal ben ik zeer tevreden met mijn lease.

Robert uit: Hoorn

18-01-2018

9,7

Gevonden via: Internet

Geweldige service: duidelijk, tijdig en volledig. Enthousiaste medewerkers..je bent een klant en geen nummer. Ik ben een blijvertje en zal jullie ook altijd adviseren. Top!!!

Nienke uit: Veenendaal

17-01-2018

Gevonden via: Internet

Duidelijk en snel geholpen. bij vragen goed bereikbaar en een duidelijk helder antwoord. Ook nadat de auto is geleverd blijft de service goed.

Petra uit: Zeist

17-01-2018

Gevonden via: Internet

In een voor mij chaotische tijd moest ik heel snel een betere auto. Mijn bedrijf ging verhuizen en mijn oude auto stond op instorten. Ik ben zo enorm goed geholpen, dat gaf mij veel rust.