Beoordelingen Autoleasecenter

• Professionaliteit medewerkers 8,8
31 t/m 40 van beoordelingen

Nienke uit: Veenendaal

Gevonden via: Internet

Duidelijk en snel geholpen. bij vragen goed bereikbaar en een duidelijk helder antwoord. Ook nadat de auto is geleverd blijft de service goed.

Petra uit: Zeist

Gevonden via: Internet

In een voor mij chaotische tijd moest ik heel snel een betere auto. Mijn bedrijf ging verhuizen en mijn oude auto stond op instorten. Ik ben zo enorm goed geholpen, dat gaf mij veel rust.

Raymond uit: Hengelo

Beoordeling voor: Autoleasecenter - zakelijke lease

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Professionele organisatie waarbij het persoonlijke contact en kennis van zaken als erg prettig is ervaren. Weten waar ze over praten! Een deskundig advies, scherpe prijzen en gunstige voorwaarden.

Erwin uit: Enschede

Beoordeling voor: Autoleasecenter - zakelijke lease

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Veel negens! Er moet altijd een uitdaging blijven om te verbeteren. Anders was het en 10 geweest.

Jo-Ann uit: 's-Heerenberg

Gevonden via: Internet

Super vriendelijk personeel. Zijn zeer goed en snel bereikbaar. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Dit is 1 van de goedkoopste aanbieders. Je hebt hier niet het gevoel dat je contact hebt met een groot bedrijf, alles voelt heel persoonlijk. Ik heb dit bedrijf aanbevolen aan meerdere personen in mijn omgeving. 1 daarvan heeft ondertussen ook een auto geleased via dit bedrijf. Ook zij is erg tevreden.

Rob uit: Enschede

7,4

Gevonden via: Internet

Die situatie zoals ik mijzelf had voorgesteld wat betreft het leasen van een auto klopt helemaal: betrouwbaar, comfort en bereikbaarheid.

Percy uit: Tilburg

Gevonden via: Internet

Ik ben altijd direct en goed geholpen. Ik heb een keer een aanrijding achterop gehad. Ik heb ze gebeld, binnen anderhalf uur was mijn auto geborgen en zat ik alweer thuis met een leenauto. Dat verwacht je gewoon niet. Heel tevreden dus.

ivon uit: Hengelo

Gevonden via: Internet

we zijn er blij met jullie

Miriam

15-01-2018

Gevonden via: Internet

Ik ben goed geadviseerd. Medewerkers zijn vriendelijk en deskundig en altijd bereid om te helpen of mee te denken.

Klaas uit: Delft

15-01-2018