Beoordelingen Autoleasecenter

Dikke prima

marcel uit: rozendaal

05-02-2018

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

uitmuntende service, complimenten. Ik kreeg van Tesla center Duiven een offerte van Autoleasecenter. Tesla (online) procesgang en werkwijze sluit niet overal goed aan bij leaseoplossingen maar Autoleasecenter heeft alles steeds prima begeleid.

Carolyn uit: Heerhugowaard

24-01-2018

9,9

Gevonden via: Internet

Mijn ervaringen met het leasen van mijn auto zijn zeer positief geweest. Tijdens mijn eerste telefoon gesprek om advies te vragen was ik zeer vriendelijk geholpen. Bij vragen was er altijd iemand beschikbaar om mij te informeren. Bij het ophalen van mijn auto waren mijn kinderen en ik zeer vriendelijk ontvangen. Mijn auto bevalt mij prima en ik ben achteraf ook gebeld geweest om dat nog te checken. Overal ben ik zeer tevreden met mijn lease.

Robert uit: Hoorn

18-01-2018

9,7

Gevonden via: Internet

Geweldige service: duidelijk, tijdig en volledig. Enthousiaste medewerkers..je bent een klant en geen nummer. Ik ben een blijvertje en zal jullie ook altijd adviseren. Top!!!

Nienke uit: Veenendaal

Gevonden via: Internet

Duidelijk en snel geholpen. bij vragen goed bereikbaar en een duidelijk helder antwoord. Ook nadat de auto is geleverd blijft de service goed.

Petra uit: Zeist

Gevonden via: Internet

In een voor mij chaotische tijd moest ik heel snel een betere auto. Mijn bedrijf ging verhuizen en mijn oude auto stond op instorten. Ik ben zo enorm goed geholpen, dat gaf mij veel rust.

Raymond uit: Hengelo

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Professionele organisatie waarbij het persoonlijke contact en kennis van zaken als erg prettig is ervaren. Weten waar ze over praten! Een deskundig advies, scherpe prijzen en gunstige voorwaarden.

Erwin uit: Enschede

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Veel negens! Er moet altijd een uitdaging blijven om te verbeteren. Anders was het en 10 geweest.

Jo-Ann uit: 's-Heerenberg

16-01-2018

Gevonden via: Internet

Super vriendelijk personeel. Zijn zeer goed en snel bereikbaar. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Dit is 1 van de goedkoopste aanbieders. Je hebt hier niet het gevoel dat je contact hebt met een groot bedrijf, alles voelt heel persoonlijk. Ik heb dit bedrijf aanbevolen aan meerdere personen in mijn omgeving. 1 daarvan heeft ondertussen ook een auto geleased via dit bedrijf. Ook zij is erg tevreden.

Rob uit: Enschede

16-01-2018

7,4

Gevonden via: Internet

Die situatie zoals ik mijzelf had voorgesteld wat betreft het leasen van een auto klopt helemaal: betrouwbaar, comfort en bereikbaarheid.