Beoordelingen 2Divorce

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,5
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,8
  • Oplossingsgerichtheid 8,8
1 t/m 10 van beoordelingen

Klant uit: Zwaagdijk

30-09-2018

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Kitty Sinnige | Hoorn - Den Helder e.o.

Klant uit: Dordrecht

11-09-2018

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Een heel prettig persoon om mee om te gaan. Het is eenvoudig om met haar te praten.

Klant uit: Callantsoog

10-09-2018

9,9

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Het klinkt gek maar ik ga de gesprekken missen. In de hele bizarre verwarrende emotionele situatie brengen deze gesprekken helderheid en duidelijkheid. Dat is fijn. Kitty is objectief, realistisch en meegaand. Super fijn!
Ze neemt ook de tijd wanneer je een diepgaander gesprek hebt over de gebeurtenissen van voor en tijdens het proces, ze bemiddelt dan goed tussen emotie, realiteit en effectiviteit.

Klant uit: Julianadorp

05-09-2018

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

De scheiding in bijna rond, de afhandeling is perfect,
je wordt gerustgesteld. ik had al wat zaken op papier en dat deed het proces behoorlijk versnellen.

Dank je wel Kitty voor je steun.

Groetjes Rene

Klant uit: Sint Pancras

05-07-2018

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Kitty is zeer bekwaam, empatisch, communicatief vaardig en duidelijk. Ook streng en duidelijk als dit nodig is, maar zonder dat ze iemand daarmee een rotgevoel geeft. Ze is gewoon heel erg goed in haar vak. Ze troost, bemoedigt en legt financieel ingewikkelde zaken helder uit. Ik ben enorm blij dat zij ons in een moeilijke tijd heeft ondersteunt. Ik zou haar zeer zeker aanbevelen mocht je ooit mediation nodig hebben. Ze maakt een moeilijke tijd net even makkelijker.

Klant uit: Ursem

23-06-2018

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Fijne samenwerking, erg kundig en snel geregeld.

Klant uit: Den Bosch

17-04-2018

Beoordeling voor: Scheidingsbemiddeling 2Divorce & Zorgeloosch | Den Bosch

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

We zijn hier heel goed geholpen. De Mediator heeft ons alles geduldig uitgelegd en geregeld. Op alle vragen kregen we duidelijke antwoorden. Wil je zonder stress uit elkaar dan moet je echt bij deze mediator zijn. Ik kan de bemiddeling absoluut aanbevelen!!

Klant uit: Broek op Langedijk

10-04-2018

Klant uit: Enkhuizen

20-03-2018

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Wanneer je een tien geeft valt er niets meer te leren ;-) Maar ik heb een zeer goed gevoel gehad bij jou Kitty. Alles heel helder en duidelijk. Afspraken verliepen vlot en soepel. Ik raad je zeker aan!

Klant uit: Den Helder

18-03-2018

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

In deze,voor mij, toch wel moeilijke kwestie is er toch een bevredigende oplossing gevonden, waarvoor dank.
Ik zie de toekomst met vertrouwen tegemoet en denk dat alle criteria, inzake mijn scheiding, behandeld zijn.