Ontzettend leerzame en fijne training InDesign!

Ik had nog nooit met het programma InDesign gewerkt, maar na de tweedaagse cursus kan ik er goed mee overweg. Rob legt alles heel duidelijk en rustig uit, en ondertussen ga je meteen zelf aan de slag, waardoor je alles snel leert! Voorafgaand aan de training krijg je duidelijke instructies en achteraf nog een mail met allerlei handige informatie die je later nog kunt gebruiken of terug zoeken. Heel fijn! Wat ik ook heel leuk vond om te zien is dat Rob veel passie heeft voor wat hij doet. Ik kom graag nog eens terug voor een andere cursus.

Superfijne ervaring

Het was een zeer leerzame training waar je echt wat aan hebt. Na de training kun je lekker aan de slag met InDesign. Super bedankt, Rob!

Super fijne Photoshop training

Een paar weken terug heb ik een Photoshop cursus bij Rob gevolgd. Rob legt de meest gebruikte tools op een rustige en prettige manier uit. Zo heb je binnen twee dagen de basis van het programma onder de knie. Daarnaast krijg je heel wat tips, boeken en links mee, waardoor je thuis verder kunt oefenen.

• Gevolgde training Adobe Photoshop

Twee hele leerzame en leuke dagen!

Met veel plezier kijk ik terug op deze tweedaagse InDesign-cursus van DWM Trainingen. Samen met Rob oefen je met verschillende opdrachten. Rob is enthousiast, hij legt alles rustig uit en geeft je ook de kans om extra vragen te stellen buiten de lesstof om. Heel blij met de nieuwe vaardigheden die ik heb opgedaan. Indesign certificaat op zak, ik kan aan de slag!

• Gevolgde training Adobe InDesign

Goede opbouw, leuk en duidelijk!

Ik heb in 2 dagen heel veel geleerd en het was leuk om te doen! Goede afwisseling van uitleg en zelf oefenen. Ik zou ook nog wel 1 van de andere cursussen willen volgen. Zeker een aanrader!

• Gevolgde training Adobe InDesign

Enorm veel geleerd in twee dagen

De training was enorm verhelderend. Ik had zelf al wat uitgevogeld in InDesign, maar dat werkte niet efficiënt en ik liep steeds tegen dingen aan. Na de eerste dag had ik de basis al onder de knie en na twee dagen voel ik mij vertrouwd met het programma en kan ik er echt mee aan de slag. Rob is een fijne trainer. Hij is rustig en legt duidelijk uit. Ook neemt hij de tijd voor je vragen.

• Gevolgde training Adobe InDesign

Ik heb twee hele leuke, interactieve dagen achter de rug waarin ik kennis heb gemaakt met Illustrato

Rob neemt je in twee dagen op een laagdrempelige, leuke en interactieve manier mee in het programma. Aan de hand van oefeningen leer je het programma kennen en kan je zelf aan de slag. Aan het eind van de twee dagen weet je hoe he programma werkt en kan je zelf oefenen om er steeds handiger mee om te gaan. Heel erg bedankt Rob!

• Gevolgde training Adobe Illustrator

Ik heb nu zowel de InDesign als Illustrator cursussen gevolgd bij Rob in Breda, en het was gewoonweg fantastisch. De uitleg was rustig en helder, goed zichtbaar op het scherm. De groepen waren klein, de lunch was goed verzorgd en Rob staat altijd klaar om te helpen met vragen, zelfs na de cursusdagen. Ik kijk er zeker naar uit om terug te komen voor een opfriscursus Photoshop! Een absolute aanrader!

• Gevolgde training Adobe Illustrator

Fantastische docent, een aanrader voor iedereen!

Mijn basiskennis van Adobe enorm opgehaald; de training start voor een ieder met het opdoen van bassiskennis waar vervolgens méér dan mogelijk wordt gediffertieerd. Een aanrader!!!

• Gevolgde training Adobe Photoshop

Super fijne maar bovenal waardevolle training

Dit was mijn tweede training hier, en ik ben ervan overtuigd dat het niet de laatste zal zijn. Rob legt de functionaliteiten van het programma heel helder uit, en biedt de gelegenheid om zelf aan de slag te gaan. Hij controleert vervolgens ook of alles begrepen is en neemt ruimschoots de tijd om vragen te beantwoorden. Bovendien is de trainingslocatie ook erg prettig.

Leerzame en laagdrempelige training

Rob is een ervaren docent die alles fijn en duidelijk uitlegt. Hij neemt de tijd om alle vragen duidelijk uit te leggen en zorgt ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelt en zijn/haar vragen ook durft te stellen. Kortom ben je op zoek naar een Adobe cursus, dan is DWM trainingen zeker een aanrader!

• Gevolgde training Adobe InDesign

Zeer leerzame en fijne Indesign training!

Zoals velen anderen mede Indesign cursisten, waren we vooraf bang dat het heel ingewikkeld zou zijn en het een moeilijk te begrijpen programma is, maar dankzij Rob bleek dit allemaal heel goed te doen te zijn! In 2 volle dagen alle kneepjes van het vak geleerd, waardoor ik nu zelfverzekerd genoeg ben om naast brochures / flyers / posters etc zelfs een boek te designen en te laten drukken. Dit had ik niet verwacht na maar 2 dagen cursus. Rob is een heel ervaren (volgens mij al meer dan 15 jaar) Adobe leraar en legt alles rustig stapje voor stapje uit waardoor je nooit het gevoel hebt dat je achterloopt. Al met al, zeer aan te raden!

Super docent!

Rob neem de tijd om alles op een praktische manier uit te leggen, zo begrijp je meteen wat de bedoeling is en kun je al heel snel zelf maken in Adobe programma’s. Hij legt op een leuke manier uit en ook met humor waardoor de lessen niet saai zijn maar juist erg betrokken. Ik raad iedereen Rob zijn Adobe lessen aan!

• Gevolgde training Adobe InDesign

Zeer prettige cursus en cursusleider

Als absoluut beginner in Indesign wist Rob me op prettige manier mee te nemen in mogelijkheden van Indesign. In twee dagen heb je alle tools in handen om al zelfstandig met het programma aan de slag te gaan. De 'uitstapjes' naar andere programma's en mogelijkheden zijn een welkome aanvulling op de lessen zelf. Daardoir zie je nog meer het totale plaatje. Dat Rob een prettige persoon is die met de nodige humor het lesprogramma doorneemt is een grote plus bij deze cursus waar je in korte tijd toch heel veel informatie - zeker als beginner- te verwerken krijgt. De lesstof is daarbij zo opgebouwd dat alles wat je leert ook direct wordt toegepast en je op je scherm direct al je eigen creaties ziet ontstaan.

• Gevolgde training Adobe InDesign

Vriendelijk passievol en duidelijke uitleg

Rob legt alles in stapjes uit zodat het voor elke niveau duidelijk te volgen is. Heel begripvol en gaat ook in op vragen omtrent je eigen vakgebied. Super veel tips gehad ook al kende ik het programma al een beetje

Fijne en goede training.

Fijne en goede training. Rob de Winter geeft een prettige en duidelijke uitleg. Hij heeft praktische oefeningen, waardoor je het pakket goed leert kennen en beheersen. En Rob de Winter geeft handige tips en tricks, die bruikbaar in het dagelijks gebruik.

• Gevolgde training Adobe InDesign

Ontzettend leuke en leerzame dagen!

Net 2 daagse cursus Adobe InDesign gehad. Gezellige kleine groep, werd in fijn tempo gegeven. Heel, heel veel geleerd zonder dat je het gevoel krijgt met informatie overladen te worden. Kan iedereen DWM trainingen van harte aanraden die een cursus Adobe overweegt! Rob is een hele prettige leraar. En dat is niet vanwege de goed verzorgde lunch! ;).

• Gevolgde training Adobe InDesign

Zeer praktisch en toegankelijk!

Rob is een fijne trainer waarbij er geen enkele drempel is om hem vragen te stellen. Er is ook ruim voldoende tijd om deze te beantwoorden. Hij is zeer kundig en weet je meteen te helpen. De groepsgrootte is klein waardoor er voldoende aandacht is voor iedereen en het ook prettig werken is. De laptops en de software werken uitstekend.

Top training! Na deze 2 daagse training kun je direct aan de slag

Zelfs met geen ervaring (zoals ik ) kun je na het volgen van deze training aan de slag met InDesign. Rob is een zeer kundige fijne vent met geduld die het stapsgewijs zeer helder uitlegt. Een aanrader!

• Gevolgde training Adobe InDesign

Rob doet zijn uiterste best om het voor iedereen goed te regelen en hij heeft kennis van zaken (in mijn geval: Indesign). Ik heb in twee dagen hartstikke veel geleerd en het was ook nog gezellig met ruimte voor een grapje. Dikke aanrader! Ik heb me inmiddels alweer ingeschreven voor de volgende cursus: Photoshop.

Super training!

Dit is alweer de vierde Adobe training die ik bij Rob heb gevolgd en ik raad het nog steeds aan iedereen aan! In één dag leer je op een luchtige maar praktische manier de basis van Premiere Pro en aan het einde heb je de kennis om er zelf mee aan de slag te gaan. Omdat de training in een kleine groep is, heb je genoeg ruimte om naast het oefenen ook veel vragen te stellen. Daarnaast is Rob ook gewoon een heel goede en fijne trainer!

• Gevolgde training Adobe Premiere Pro

Heel goede Adobe Premiere Pro cursus!

Fijne cursus in een kleine groep van deelnemers met diverse achtergronden. Aan de hand van theorie, afgewisseld met praktische opdrachten, duik je steeds verder het programma in en leer je het principe van het programma heel snel kennen. Rob legt alles heel duidelijk, rustig en gestructureerd uit. Hij is erg enthousiast, vriendelijk en geduldig. Tussendoor geeft Rob veel tips & tricks die het werken met Premiere Pro nòg makkelijker/efficienter maken. Na deze cursusdag kun je al echt zelfstandig aan de slag met je eigen beeldmateriaal... al doende leer je toch het meest! Lokatie is goed te bereiken met trein/auto. 'DWM Trainingen' is een aanrader wat mij betreft!

• Gevolgde training Adobe Premiere Pro

Heel tevreden over de Illustrator training van Rob!

De tweedaagse training van Illustrator als heel prettig en leerzaam ervaren. Er werd in alle rust alles uitgelegd met veel ruimte voor vragen. Daarbij ontvang je ook een dikke Nederlandstalige handleiding van Illustrator wat in de toekomst altijd fijn is om erbij te houden. Ik beveel de training aan!

Score: 10

DWM Trainingen biedt een leerzame InDesign-training aan. De Praktische opdrachten helpen je snel de basisvaardigheden te begrijpen. Rob is deskundig en geeft op een prettige manier les. Echt een aanrader!

Score: 10

Ik ben enorm tevreden over de Illustrator-training die ik heb gevolgd. Het was een fijne training waarin ik de belangrijkste basisvaardigheden heb geleerd. Nu ben ik er klaar voor om zelf met Illustrator aan de slag te gaan!

Dorpsstraat 38

4424 CX Wemeldinge