Meedenkend

De service van Warmte Techniek Nederland is uitstekend! Onze warmtepomp is heel vakkundig geïnstalleerd. De installateurs denken mee en geef ook heel goeie advies. Ook als er iets onvoorziens voorval, komen ze heel snel met een adequate oplossing. Wat mij betref, een aanrader.

Kundige afhandeling en fijn contact!

Warmte Techniek Nederland heeft onze 7 KW warmtepomp vakkundig geïnstalleerd. De installateurs waren professioneel en leverden kwaliteitswerk. Recentelijk gevraagd om een review, en we zijn blij die te delen!

Dankzij het persoonlijke advies van Ravi hebben wij nu een perfect werkende 9 KW warmtepomp. Zijn expertise en klantgerichtheid maakten het hele proces aangenaam. Nu nog zonnepanelen en dan kunnen wij er tegenaan.

Perfecte service

Artiom's deskundigheid gaf ons direct veel vertrouwen. Na zijn bezoek besloten met hem in zee te gaan en binnen een week konden we verder met de schouw waarin alle technische details werden besproken. Zijn duidelijke communicatie zorgde ervoor dat we precies wisten wat te verwachten. De installatiedag was indrukwekkend georganiseerd, en onze 4 KW warmtepomp werkt nu als een zonnetje. Complimenten dus ook aan de installateurs Frank en Bogdan(?)!

Zeer tevreden klanten hier!

Recentelijk heeft Warmte Techniek Nederland ons vriendelijk gevraagd om een review te plaatsen. Zeer tevreden klanten hier!

Fantastische service

De service van Warmte Techniek Nederland is uitstekend! Onze 16kw warmtepomp werkt perfect en de installateurs hebben het fantastisch gedaan. Een aanrader.

Kai heeft ons uitstekend geïnformeert over de voordelen van een hybride warmtepomp, wat een top vent en toporganisatie..!

Ik wil graag mijn topervaring met Warmte Techniek Nederland delen

Ik wil graag mijn topervaring met Warmte Techniek Nederland delen. Ravi, mijn accountmanager, gaf superadvies over het systeem dat in mijn woning het beste zou passen. Het schouwproces was vlot en de installateurs waren toppers. Mijn huis is nu perfect warm met een systeem dat mijn verwachtingen overtreft. Een aanrader voor eenieder die op zoek is naar deskundig advies!

Professioneel bedrijf

Vandaag het verzoek gekregen onze ervaringen te delen. Warmte Techniek Nederland heeft onze 7 KW warmtepomp een aantal weken geleden geïnstalleerd, en we zijn onder de indruk van hun professionaliteit. Vragen worden snel & goed beantwoord en onze persoonlijke adviseur stond 7 dagen per week voor ons klaar. Een aanrader!

Warmtepomp staat nu een aantal maanden en doet het uitstekend. Snelle plaatsing en goede communicatie. Ze waren niet de goedkoopste maar de expertise maakt alles goed!

10/10, top product en heldere communicatie

Vooral de manier van communiceren erg bevallen.

Mijn keuze voor Warmte Techniek Nederland bleek een schot in de roos. De installatie van onze 6 KW warmtepomp was top-notch. Vandaag een mail gekregen met een verzoek voor een beoordeling, en die geef ik graag!

harlingvliet 100

3011 TH Rotterdam