Kwaliteit en vakmanschap, zorgeloos bouwen!

Zeer bekwame vakmensen bij MNKB. Vriendelijk, goed advies én begeleiding. Leveren van A tot Z kwaliteit! MNKB werkt met zeer hoogwaardige bouwmaterialen. Tijdens de bouw is er zelfs ruimte om tussentijds nog aanpassingen te doen. Om zo tot een perfect eindresultaat te komen. Dit alles geeft heel veel vertrouwen en beveel ze daarom zeker aan voor uw bouwproject!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Dynamisch en flexibel bedrijf

MNKB zorgt samen met haar personeel voor prachtige en kwalitatief goede bouwwerken. In de samenwerking nooit geen problemen en wordt er pro-actief meegedacht.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Vakmanschap staat voorop!

Geweldig bedrijf waar alles in overleg mogelijk is! Helemaal top!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Professioneel en zeer betrouwbaar

Kwalitatief hoogstaand, medewerkers die mee willen denken, bedrijf heeft een zeer goed gevoel achtergelaten.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Badkamer, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

We zijn zeer tevreden over de aanpak van MNKB

Na het presenteren van onze uitbreidingsplannen kwam MNKB vlot met concrete voorstellen. Hier en daar werden onze plannen op deskundige wijze bijgesteld. Vervolgens is de aanbouw volledig naar tevredenheid uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

top bouwbedrijf

“Ik ben zeer tevreden met de schuur die de bouwer voor mij heeft gebouwd. Het werk is van hoge kwaliteit en de bouwer was zeer professioneel en efficiënt. Hij heeft de klus binnen de afgesproken tijd en budget afgerond. Ik zou deze bouwer zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en deskundige aannemer.”

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

Fugelkamp 4 9281 MA Harkema

0620756571

Over MNKB

MNKB is hét aanneem- en bouwbedrijf dat staat voor Kwaliteit. Samen met een team van vakkundige medewerkers wordt de hoogste kwaliteit in alle voorkomende werkzaamheden nagestreefd. Wij zijn gespecialiseerd in nieuwbouw, verbouw en renovatie van woningen. Tevens biedt MNKB de mogelijkheid om uw woning te verduurzamen en zo een bijdrage te leveren aan het milieu én uw portemonnee. Wij streven ernaar om het werk van A tot Z uit handen van onze opdrachtgevers te nemen en gaan daarbij voor kwaliteit. MNKB is gevestigd in Harkema en werkzaam in de regio Noord-Nederland.

Over Bouwnu