Deskundig en vastberaden

Nadat mijn werkgever het vertrouwen in mij had opgezegd, het nummer van Jolien gekregen van een andere advocaat. Nadat ze mijn verhaal had gehoord en er van overtuigd was dat mijn werkgever niet sterk stond in ontslag. Heeft Jolien me geadviseerd de werkgever met een voorstel te laten komen. De werkgever kwam met een VSO met een bedenktijd van 1,5 dag. Ze heeft dit goed opgepakt en zich erin vastgebeten. We hebben veel geschakeld en overlegd. Ze heeft me fantastisch geholpen en bijgestaan. Ik had me geen betere advocaat kunnen wensen. Doortastend, adequaat, zeker van haar zaak. Nogmaals bedankt Jolien.

Snel en accuraat opgelost

Erg betrokken advocaat. Neemt goed de tijd om te luisteren naar je verhaal. En geeft je daarna een eerlijk antwoord met duidelijke uitleg. Snelle communicatie zowel via de telefoon als via mail. Heeft verstand van zaken waar ze overpraat, en probeer voor de cliënt het beste voordeel te bereiken. Na een voorstel, word er vanuit Jolien goed gecommuniceerd naar de cliënt toe en geeft aanwijzingen over dingen die ze zeker zou willen veranderen. Na wat gemaild tussen de verschillende partijen heeft Jolien de zaak voor mij goed opgelost. Met een prima overwinning.

• Betrokkenheid

Goede begeleiding, professioneel en denkt goed mee!

Vanaf het begin merkte ik dat Jolien echt er was om mij te helpen. Het voelde gewoon goed en ze heeft mij uitstekend geholpen. Ik ben haar zeer dankbaar.

• Betrokkenheid

Heel erg prettig contact, deskundig en communicatief sterk

Een bijzonder betrokken, deskundige en communicatief sterke advocaat! Een fijn persoon, een absolute aanrader. Ik denk niet dat je snel een betere zult gaan vinden.

• Betrokkenheid

Een hele deskundige en betrokken adviseur

Jolien heeft mij in het verleden geadviseerd inzake een arbeidsrechtelijke kwestie. Naast het feit dat zij ontzettend deskundig en betrokken is, is zij een heel prettig persoon in de omgang.

• Betrokkenheid

Zeer deskundige, directe en assertieve advocaat

Jolien heeft me bijgestaan in een arbeidsrechtelijke kwestie en alle hulp en ondersteuning heb ik als zeer goed, kundig en prettig ervaren. De samenwerking verging ontzettend goed, snel, accuraat en soepel. Ze heeft haar woord altijd klaar, weet een kwestie of casus perfect te verwoorden en weet precies wat ze wil en/of mogelijk is. We hebben precies bereikt wat we voor ogen hadden!

• Betrokkenheid

Super vriendelijk, snel en duidelijk geholpen

Toen ik werd onstlagen werd mij aangeraden een advocaat in handen te nemen om de aangeboden vso door te nemen. Via google - Omnius kwam ik bij Valiant uit. Ik werd binnen een half uur gebeld door Jolien en binnen een uur hadden we duidelijk wat wij van elkaar verwachtten. Ik heb alle benodigde stukken opgestuurd en binnen 48 uur belde Jolien mij om haar bevindingen te bespreken. Tijdens het gesprek was er ook ruimte voor menselijk contact, wat het proces voor mij heel prettig maakte! Ik heb haar becvindingen ten harte genomen en hierdoor een betere vso kunnen ondertekenen! Dankjewel voor de goede en snelle zorgen, Jolien! Mocht ik je ooit nodig hebben weet ik je te vinden!

• Betrokkenheid

Snelle en duidelijke communicatie, betrokken en professioneel.

Fijn om een betrokken en kundige advocaat te kunnen raadplegen bij zaken waar je als leek geen verstand van hebt.

• Betrokkenheid

zeer goed en professioneel geholpen!

Jolien heeft mij zeer goed bijgestaan, ze reageerde snel en weet waar ze het over heeft. een absolute aanrader

Uitstekende begeleiding.

Jolien heeft mij vanaf het begin goed geadviseerd en begeleid in een ontslagprocedure vanuit mijzelf naar mijn voormalige werkgever. Hierbij waren het concurrentie- en relatiebeding van toepassing welke ik - met haar begeleiding - goed ben aangevlogen. Als eindstand goed uit elkaar ben gegaan met mij voormalige werkgever.

Snelle en heldere communicatie

Jolien schakelt snel en communiceert helder zodat je weet waar je aan toe bent. Ze legt duidelijk uit waarom bepaalde stappen wel of niet verstandig zijn en creëert daarmee rust.

• Betrokkenheid

Efficient, gedetailleerd en begaand!

Super prettig geholpen met diepgaande deskundigheid, begrip en een lach. Absoluut een aanrader!

• Betrokkenheid

Betrouwbare, gepassioneerde en gedreven partner!

Jolien is een zeer gedreven en gepassioneerde dame die verstand heeft van en zeer kundig is in haar vak. Ze weet vanuit verschillende perspectieven zaken te belichten en daarop passende adviezen te geven zonder belangen en het eigenlijke doel uit het oog te verliezen. Een zeer gewaardeerde en fijne partner om mee samen te werken.

• Betrokkenheid

Beste advocaat waar ik mee heb samengewerkt

Expert in haar vakgebied, praktisch, georganiseerd en tegelijkertijd strategisch. Daarnaast heb ik Jolien ook als een warm mens ervaren. Deze gouden combinatie vind je niet snel in een samenwerking.

• Betrokkenheid

Zeer professionele, bekwame en fijne advocaat

Jolien is op ons pad gekomen toen wij hulp nodig hadden van een arbeidsrecht advocaat en we hadden het niet beter kunnen treffen. Ontzettend blij met haar professionele hulp. Schakelt snel en is ook heel prettig om mee samen te werken.

Topadvocaat Jolien Macken

Ik vond de communicatie met Jolien erg prettig!! Mail, Whatsapp. Direct oppakken, actie en oplossingen zoeken. Super bedankt Jolien!

TOP!

Jolien heeft mij erg goed bijgestaan. Dankzij haar heb ik al 2 zaken met overtuiging gewonnen. Ze is erg zorgzaam. Ik ben haar erg dankbaar. Absoluut een topper in de advocatuur!

• Betrokkenheid

Goed, bruikbaar en snel advies

Snel contact en goed verder geholpen door Jolien. Jolien gaat deskundig te werk en komt met bruikbare adviezen.

Slagvaardig

Ik heb Jolien meegemaakt als een slagvaardig en daadkrachtige advocaat die mij aangenaam heeft verrast en mijn zaak letterlijk binnen een paar dagen heeft opgelost, terwijl ik er zelf weken mee bezig was.

• Betrokkenheid

Valiant Advocatuur is onderscheidend door oog te hebben voor de belangen van alle betrokkenen.

We werken al enige jaren zeer succesvol samen met Jolien. Ze heeft ons voorzien van uitstekende adviezen en heeft ons juridisch bijgestaan in diverse arbeidsrechtelijke kwesties. Wat Jolien echt onderscheidt, is haar vermogen om altijd oog te hebben voor de belangen van alle betrokken partijen. Hierdoor is ze zeer bekwaam in onderhandelingen en het vinden van oplossingen. Naast haar professionele kwaliteiten is ze ook een bijzonder plezierig persoon om mee samen te werken. Ik kan Jolien van harte aanbevelen aan iedereen die behoefte heeft aan een deskundige arbeidsrechtadvocaat.

• Betrokkenheid

Vakkundig en altijd goed bereikbaar!

Jolien is altijd goed bereikbaar en heeft kennis van zaken. Denkt altijd goed mee en is oplossingsgericht.

Enthousiaste, betrouwbare vakvrouw.

Jolien is een toegankelijke, deskundige, enthousiaste advocaat. Wanneer je een vraag stelt, krijg je altijd antwoord. Ze denkt met je mee, komt met heldere antwoorden/oplossingen. Ze staat open voor afwijkende vormen van samenwerken en is bereid een pilot met je te doen om te kijken of het echt werkt. Net dat stapje extra, dat doet het!

• Betrokkenheid

Van intake tot en met oplevering uitstekend

Als onderdeel van ons strategisch groei plan is een transparante en professionele aanpak op het gebied van HR en arbeidsrecht essentieel. Valiant is voor Kortels een partner op het gebied van arbeidsrecht en heeft alle documentatie in lijn gebracht met de standaarden als van toepassing in 2023. Wij werken intensief samen en zullen door middel van jaarlijkse herijkingen zorg dragen voor compliance met de laatste bekende regel- en wetgeving. Wij ervaren de samenwerking als prettig en professioneel.

Willemstraat 19

4811 AJ Breda