Bijzonder

We hebben al 24 jaar kunststof kozijnen in het hele huis, de schuifpui voldeed niet meer, waar we een nieuwe voor wilde hebben. De oude papieren erbij gepakt van het merk kozijn. En daar stond ook de naam van de vertegenwoordiger van het bedrijf die ons dit had verkocht, we wisten wel de plaats waar Fons woonde. Via facebook kwamen we erachter dat Fons in Holten zat met een bedrijf ECOtherma. Wij erheen. Het was een prettig weerzien. En weer een schuifpui besteld van het merk Kömmerling. Deze is afgelopen week geplaatst door deskundige medewerkers in de regen. Dit heeft geen probleem opgeleverd, We zijn erg tevreden met bedrijf ECOtherma in Holten.

• Zou u Ecotherma aanbevelen? Ja

Vanaf het eerste gesprek tot get plaatsen van de kozijnen helemaal meegenomen in het proces. Vandaag zijn de laatste puntjes op de i gezet met de horren en het opnieuw verstellen van alle draaidelen zodat alles weer netjes hangt. Mocht er iets zijn in de toekomst mogen wij altijd bellen.

Geen woorden maar daden

Alles super voor elkaar. Zeer aan te bevelen

Uitstekend werk!

Zeer tevreden met het werk dat ecotherma heeft geleverd. De kunstofkozijn bevallen erg goed. Het contact loopt soepel en vriendelijk! De installateurs werkt hard, waren vriendelijk en gingen zelf ondanks de hevige regen gewoon door. Mocht je kozijnen willen laten instaleren is dit zeker een aanrader.

Behulpzaam en goed werk

Vertrouwd en vriendelijke medewerkers Het begon met de kantoormedewerker daarna de offerte en toen het inmeten. Daarna de montage. In 2 dagen klaar. Voordeur en dakkapel renovatie. Wij zijn er super blij mee. Goed gedaan Echotherma Bedankt namens ons

Wat een geweldig bedrijf!

Begin 2023 werden wij getroffen door een bedrijf dat failliet ging. Naast het feit dat wij geen kozijnen meer zouden ontvangen waren wij ook een groot bedrag aan aanbetalingen kwijt. Hierna volgde een nare periode van veel verdriet, stress, kou en onwetendheid. Na enige tijd kwam Eco Therma BV in beeld. Zij deden iets wat voor ons ondenkbaar was. Vanaf moment één voelde wij ons gehoord en werd het ons duidelijk wat een fijn en betrouwbaar bedrijf Eco Therma BV is. Zij hoorden ons verhaal aan en hebben ons kosteloos voorzien van kunststof kozijnen en glas. Van A tot Z is alles bij Eco Therma BV perfect verlopen. Het eerste contact, de begeleiding tussentijds, tot levering en monteren. Ook de service achteraf is super. Wij zijn nadien een aantal keer gevraagd naar een terugkoppeling, mocht er namelijk iets niet goed zijn kwam er direct een monteur langs. Tot op heden is alles perfect en was dit voor ons dus niet nodig! De montage liep helemaal zoals gepland en de mannen van Eco Therma BV werken strak en netjes. Echte vakmannen. Door Eco Therma BV hebben onze tranen van verdriet plaats kunnen maken voor tranen van geluk en schijnt voor ons de zon weer door onze prachtige nieuwe kozijnen en ramen. Het bedrijf en de mannen van Eco Therma BV zijn daadwerkelijk goud waard en doen precies wat ze beloven.

Prima geregeld en wij zijn blij met onze kozijnen!

In de zomer meerdere kozijnen verstrekkers laten komen en uit het gesprek en rondkijken op internet kwam Ecotherma voor ons als beste uit de bus. We wilden kozijnen voor het hele huis. Begin december, in de koudste week, kwamen ze de boel er in zetten. Doorlooptijd zo'n 2 weken. Daarna toch een paar punten die niet in orde of helemaal goed waren, kan gebeuren bij zo'n groot project. Werd niet moeilijk over gedaan en later in de tijd (begin februari) allemaal verholpen, op één punt na, de videobel werkte niet meer. Hiervoor gecompenseerd, kortom prima tent en goed werk geleverd. Wij zijn heel tevreden.

Goed werken harden goed

Is goed op kleine puntjes na maar dat wordt opgelost

Gewoon helemaal goed!

Product en service dik in orde! Fijne mensen met goede kennis van zaken! Ik zou ze bij iedereen van harte aanbevelen!!

Dankjewel Alex, doordat jullie zo content zijn met het opgeleverde werk heeft er voor gezorgd dat we ook bij jullie overburen aan de slag mogen.

Constructieweg 3

7451 PS Holten

Over ECOtherma

"ECOtherma BV" kozijnen, deuren, schuifpuien, terrasdeuren, dakkapellen- en gevelbekleding. Toekomstwaardig renoveren betekent niet alleen energie besparen en het milieu beschermen, maar ook waarde en woongenot creëren die tientallen jaren meegaat. Deze toepassingen in comfort, efficiëntie en montagekwaliteit zullen zorgen voor een aanzienlijk hogere toegevoegde waarde van uw woning. "ECOtherma BV" Toekomstwaardige Renovatie in Kozijnen & Deuren!