Goed georganiseerd en een fijne service. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Leuke ervaring op de borstelbaan skiën.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel Michiel! Tot de volgende keer :-)

Supergoede en leuke skilessen voor de kinderen!

Nu voor het derde jaar hebben de kinderen, 9 en 6 jaar, hier skiles gehad. Het is de perfecte voorbereiding op de skivakantie. De lessen zijn persoonlijk en van hoog niveau, de kinderen gaan echt heel hard vooruit. Daarnaast is de beleving op 'de berg' ook echt leuk met de liftjes, verschillende moeilijkheidsgraden en het buiten zijn onder verschillende omstandigheden.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hi Rosanne, Wat een fijne review! Heel erg bedankt en veel plezier in de sneeuw straks! Team Vallei53

Lekker skieen en gezellig

Leuk om al die kinderen te zien skieen. Geeft een gevoel van wintersport, om die klasjes te zien en de ouders die toekijken.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om dit te lezen Wim! Bedankt voor je bericht.

Geweldige escape room!!

Verassende en zeer creatief ontworpen escape room met verassende elementen!

• Wat heb je gedaan bij ons? Escape Room

Dankjewel voor deze lovende woorden Nick!!

Uitdagende escaperoom voor 6 personen.

Het was hard werken om de oplossingen te vinden. Helaas net niet gelukt.

• Wat heb je gedaan bij ons? Escape Room

Wat jammer dat het jullie niet gelukt is! Wie weet een volgende keer :-). Bedankt voor de review!

super tevreden!!

Laat de wintersport maar beginnen.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt voor jullie review. Heel veel plezier in de sneeuw straks!

Super leuk kinderfeestje ondanks de regen!

Ondanks dat de regen met bakken uit de lucht kwam hebben we een superleuk kinderfeestje gehad. We waren met 8 kinderen van rond de 8 jaar oud. We werden vriendelijk ontvangen en de ranja stond al klaar. De ski-les was ontzettend leuk, Sven deed dit erg goed en de kinderen vonden het fantastisch. Na de ski-les hebben we nog een half uur kunnen tuben, dat was natuurlijk helemaal super tof! Echt een aanrader!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Bedankt voor je geweldige review! Wat jammer dat het weer niet echt mee zat. Wel super om te horen dat het feestje ondanks de regen een groot succes was!

Goede skiles

Dit jaar weer gekozen om onze dochter op skiles te doen hier. Vorig jaar super goed bevallen en dit jaar wederom! Op een hele leuke wijze leren ze hier heel goed skieen.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dit zijn de berichten waar we blij van worden. Dankjewel Karin!

Goede afspraken, goede kwaliteit

Bereikbaarheid, afspraken in invulling.

• Wat heb je gedaan bij ons? Schoolactiviteit

Dankjewel voor je positieve reactie Paul!

Leuk kinderfeestje

We hebben hier een kinderfeestje gehouden. Was erg leuk! Alles werd duidelijk uitgelegd en was goed geregeld. Leuk parcours.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Bedankt voor je leuke reactie Anne.

Een succes!

Een kinderfeest met skiën en tubing. Een erg leuke beleving. Kinderen hebben een uur geskied onder enthousiaste begeleiding van de ski docent. Professioneel begeleid zowel voor de beginner als het wat meer geoefende kind. Daarna met de tube naar beneden, wat een feest. Afgesloten met drinken en natuurlijk een frietje met wat lekkers er bij. Een echte aanrader!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Super om dit te lezen! Dankjewel voor je reactie Marcha!

Great time for the kids

Easy to find, nice parking and the kids had a great time. We will definitely be returning in the future.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Thank you for the nice review!!

Een geslaagde dag!

Met mijn collega's en al onze gezinnen zijn we lekker actief gaan suppen, klimmen, strijden en tuben. Met een lunch en een heerlijk diner erbij! Bedankt voor deze sportieve dag!

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Jullie bedankt voor jullie komst en jullie enthousiasme!

Blikkersmaatweg 15

7546 RJ Enschede

(053) – 42 831 41

Over Vallei53

Vallei53 is gelegen op recreatiepark het Rutbeek, waar wij een breed scala aan outdoor activiteiten aanbieden. Of het nu gaat om dagje uit, kinderfeestje, familie-uitje of bedrijfsfeest, bij ons ben je aan het juiste adres. Na afloop van de activiteiten is er de mogelijkheid om gezellig na te praten in ons restaurant of op het terras aan het water.