Alles top geregeld

Een aantal activiteiten gedaan met kinderen, alles was goed geregeld. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam ook op het terras zijn we goed geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar. Succes en ga zo door

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Dankjewel Barry! Tot ziens ;-)

Top middag gehad!

Met een groep volwassenen en kinderen zijn wij wezen klimmen, hoogparcours. De begeleiding was erg goed, ze hadden ogen en oren overal precies waar het nodig was. Daarnaast waren ze erg snel ter plekke om iedereen te helpen. Goede en duidelijke uitleg van tevoren, wij zouden dit zeker aanraden!!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Wat een goede review! Complimenten ook naar de mensen met hoogtevrees die toch dapper mee hebben gedaan!

Tuben was super leuk

De begeleiding was goed en de iedereen had lol met de afdelingen.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Leuk om te horen Ariane, daar doen we het voor!

Escaperoom top, luxe borrelplank mag niet zo heten

Het was rustig, maar we werden vriendelijk bediend en we voelden hieronder geen druk. Dat was fijn. We waren helemaal welkom. De escaperoom was ook top! Spannend en goed in elkaar! Aanrader! We hadden voor na de tijd een luxe borrelplank. Deze liet te wensen over. Dit mag geen luxe borrelplank heten. Een stukje kaas, wit stokbrood met sausje en wat olijfjes. Ohja.. warm bestond uit bittergarnituur.

• Wat heb je gedaan bij ons? Escape Room

Bedankt voor de review, jammer dat de borrelplank niet helemaal was wat jullie er van hadden verwacht.

Superleuk

Lekker geklommen in het lage klimbos. Zipline zou een erg leuke toevoeging zijn, maar dit was ook al top.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Wie weet komt die er nog in de toekomst ;-).

goede service

Goede en duidelijke communicatie. goede service.

• Wat heb je gedaan bij ons? Schoolactiviteit

Dank voor de fijne review Andre!

De kids hebben een top dag gehad

Met tal van activiteiten en een heerlijk bbq als afsluiter met alle ouders was het echt een top Middag. Nogmaals bedankt voor alle positiviteit. Groet.

• Wat heb je gedaan bij ons? Teambuilding

Bedankt voor deze mooie woorden Tom! Wie weet tot een volgende keer!

Buiten spelen met een uitdaging, goede begeleiding en vooral heel erg leuk

Goede uitleg voordat we begonnen, voor sommigen was het wel spannend. Iedereen heeft grenzen verlegd door de uitdaging aan te gaan. We hebben veel plezier gehad, de begeleiding was goed en altijd bereid om tips te geven, aan te moedigen en soms ook eventjes een helpende hand te bieden. Het was een fantastische middag!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Dankjewel Marike! Daar doen we het voor!

Top teamuitje gehad!

We hebben als teamuitje “the battle” gedaan. Dit was een leuke interactieve strijd tussen 2 teams. Aansluiten hebben we het BBQ-arrangement gehad. Dit beviel ook allemaal erg goed! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Bedankt voor de mooie review Tycho! Leuk om te horen :-)

Hele leuke begeleiding, geduldig met de kinderen en enthousiast. De kids vonden de banen fantastisch! Zeker een aanrader voor een kinderfeestje!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Leuk om te lezen! Tuben is nooit saai ;-). Wie weet tot een volgend avontuur bij ons op de Helse Heuvel!!

Bijzonder uitdagend en gezellig kinderfeestje

Het was voor de kinderen een groot avontuur. De afwisseling en uitdaging maakt het wat ons betreft leuk voor iedereen. Het was erg gezellig.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Dankjewel voor deze mooie review!

Uitdagende ervaring

Erg leuk klimparcours! Omdat het vanaf 10 jaar oud is waren we in eerste instantie wat huiverig over de uitdaging van het parcours. Maar hebben hier ons als volwassene super vermaakt in de hindernissen tussen de bomen! Over veiligheid mij niet druk gemaakt. Klimtuigjes en alles zag er keurig en onderhouden uit. Hetzelfde geldt voor de begeleiding die goede uitleg geven en tips waar nodig. Al met al echt een leuke aanrader.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om te horen dat de kinderen het naar hun zin hebben gehad!

Superleuk kinderfeestje!

Hier het kinderfeestje van mijn dochter gevierd (Klimbos) met 'tafel vol patat' en snacks. Op de eigenlijke datum was er onweer en regen voorspeld in de uren dat we zouden komen. Dat risico kon ik niet nemen en daarom wilden we verzetten. Hier waren ze heel flexibel en begripvol in. Uiteindelijk een week later gekomen. Super dat het zo kon! Vooraf iets eerder gekomen met zelf meegenomen taartje en drinken (in overleg) om de cadeautjes uit te pakken. We konden dit bij het Klimbos aan een picknicktafel rustig doen. Vonden ze prima dus dat was heel fijn. Activiteit was erg leuk! Goede uitleg vooraf en begeleiding en leuk en uitdagend klimbos waar ze zich heel goed hebben vermaakt, ze waren teleurgesteld dat de tijd al om was :) Daarna 'tafel vol patat' en snacks. Er was inderdaad lekker veel patat, geen lullige bakjes. Dus goed geregeld en goed ontvangen door de kids. Kortom: aanrader!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Hi Marjolein, bedankt voor je mooie review! Wie weet tot een volgende keer :-)

Uitdagende activiteiten in een prachtige omgeving!

Met 9 collega's in een prachtige omgeving meegedaan aan 2 dynamische en uitdagende spel-onderdelen in het bos gevolgd door een lekkere Barbecue. Erg leuk!

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Hi Ronald, leuk om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wie weet zien we jullie nog eens terug voor een nieuw uitdagend avontuur!

Superleuk

We hebben ons goed kunnen vermaken in het klimbos hoog. Het was erg rustig toen wij er waren waardoor we lekker konden doorklimmen. Het zijn geen vaste routes maar je kunt je eigen route kiezen, waardoor je de leuke stukjes vaker opnieuw kunt doen en ook de keuze hebt om bepaalde dingen over te slaan. Er zat genoeg uitdaging in maar als je daar niet van houdt is er ook genoeg dat makkelijker is. Ook was iedereen erg vriendelijk. We hebben een leuke middag gehad dus zeker een aanrader!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om te horen Iris! Wie weet zien we jullie nog eens terug voor een nieuw avontuur!

Een geweldige avontuur

Wij waren met 11 kids aanwezig dus het was behoorlijk druk. Iedereen van het personeel was behulpzaam en heel erg vriendelijk. Goede uitleg voor de kinderen. De kids hebben gewoon genoten van die activiteiten en die snacks. Heel erg bedankt voor de leuke middag!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Bedankt voor deze mooie woorden! Daar doen we het voor.

Een leuk teamuitje op een prachtige locatie

We hebben een goed verzorgde lunch gehad, lekker buiten op het terras. Drie activiteiten gedaan die goed werden begeleid en nog geborreld, ook weer op het terras aan het water. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij het uitzoeken van de activiteiten kregen we veel hulp. Snelle reactie via mail en telefonisch contact verliep ook soepel. Zelfs tijdens Freshtival was de locatie goed te bereiken. Zeker aan te raden om hier je teamuitje te organiseren.

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Hoi Inge, bedankt voor je fijne woorden. We hebben nog genoeg andere leuke activiteiten dus wie weet tot een volgende keer!

Leuk kinderfeestje met goede begeleiding

Ontzettend leuk klim kinderfeestje gehad onder begeleiding van Edo. 7 meiden van 7/8 jaar, maar hij kon ze wel aan. Van te voren fijn contact gehad en uitleg over de drukte in het Freshtival weekend. Doorrij kaart was goed geregeld.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Hoi Lisette, bedankt voor je mooie review! Wie weet tot een volgende feestje!

Prachtig

We hebben genoten. Jullie hebben een prachtige locatie. En het personeel ook fijne behulpzame mensen

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Een gezellig en sfeervol plekje

Goede ervaring.Zeer vriendelijk personeel en goed eten.Koffie is wat minder vooral cappuccino.Te kleine kop gewoon te weinig.Kok is super.Kwaliteit eten en ook als persoon.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt voor je fijne review. Jammer van de cappuccino, we hanteren toch echt gewone maten ;-).

Mieke en Roelof. Wat een geweldige gastvrouw. Bij ontvanst stond de koffie en een schaal cakejes klaar. Fantische locatie, heerlijke grote tuin om het huis heen. Prima slaapkamers. Bedden opgemaakt en een grote huiskamer. Keuken alles aanwezig. Wij waren met 15 mensen en hadden genoeg ruimte in het huis. Parkeerplek genoeg. .mooi weer gehad en veel attracties in de omgeving van rutbeek. ,keer voor herhaling vatbaar. Dank je wel Mieke en Roelof.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hoi, Ik denk dat je een review hebt achter gelaten voor ander bedrijf ;-)

Ruim aanbod in activiteiten.

Door het ruime aanbod hadden wij gekozen om 2 activiteiten te combineren. Boogschieten en een half uurtje fun tubing. De instructeur was vriendelijk en we hebben een hele leuke dag gehad. Wat een leuke locatie is dit! Bij het boogschieten had de instructeur van mij wat meer tips mogen geven over onze houding etc. Bij sommige van ons lukte het niet zo goed, dan is het leuk als hij verteld wat beter kan. Wat ik jammer vond is dat wij fun tubing gelijk achter het boogschieten aan hadden geboekt, tijdens het boeken heb ik dit nog gevraagd of dit wel mogelijk was, dit was geen probleem. Nu moest de instructeur na het boogschieten nog wat opruimen en klaarzetten, dus hij benoemde zo terug te zijn bij ons. Dit duurde 25 minuten, wij hebben in die tijd gewacht op hem, maar hadden dan beter even een drankje kunnen drinken. Het was fijn geweest als dit van te voren duidelijk met ons was gecommuniceerd. Had dan tijdens het boeken benoemd dat de instructeur even wat tijd nodig heeft om op te ruimen en de volgende activiteit klaar te zetten. Dan hadden wij hier ook rekening mee kunnen houden in ons programma voor deze dag. Wij hadden na deze activiteiten een high tea gepland op een ander locatie, waardoor we hier wat verlaat aan kwamen.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hi Henriët, bedankt voor je review. Bij het boeken van meerdere activiteiten houden wij altijd rekening met 30 minuten wisselmoment. Dit is ook zo gecommuniceerd in onze boekingsoverzichten. Jammer dat hier verwarring over is ontstaan. Goed om te horen dat jullie verder een dag hebben gehad en hebben genoten van de activiteiten!

Prachtige omgeving en goed georganiseerd

Mooi vooral gedeelte om te drinken met terras. Vriendelijk mensen een leuke middag gehad in klimbos

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Daar doen we het voor! Dank voor je mooie woorden.

Vrij klimmen: persoonlijke aandacht, flexibel, enthousiast, leuk en uitdagend voor jong&oud.

En lekker terras!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel voor deze fijne woorden!!

Vriendelijke medewerkers en snelle service

Problemen werden efficiënt opgelost. Het kanoën was leuk, maar het gebied ervoor is helaas relatief klein. Verder was alles helemaal goed!

Blikkersmaatweg 15

7546 RJ Enschede

(053) – 42 831 41

Over Vallei53

Vallei53 is gelegen op recreatiepark het Rutbeek, waar wij een breed scala aan outdoor activiteiten aanbieden. Of het nu gaat om dagje uit, kinderfeestje, familie-uitje of bedrijfsfeest, bij ons ben je aan het juiste adres. Na afloop van de activiteiten is er de mogelijkheid om gezellig na te praten in ons restaurant of op het terras aan het water.