Gezellige dag gehad bij Vallei53

Wij zijn gaan “krat stapelen” en “klootschieten” met een groep jongens en er werd prima voor ons gezorgd.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt voor de mooie woorden Arjan!

Geweldige Escape

Super leuke escape room. Ondanks de verbouwing netjes ontvangen en gastvrij.

• Wat heb je gedaan bij ons? Escape Room

Fijn om te horen dat jullie onze Escaperoom beoordelen met een 10! Daar doen we het voor. Dankjewel Marieke en mede smokkelaars!

Prachtige middag!

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel. De meiden hebben een hele leuke middag gehad Wij komen zeker terug!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Super om te horen! Dankjewel!

Super leuk

Skiles met mijn zoons

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hoi Haico, Bedankt voor de goede beoordeling! Hopelijk tot ziens.

Geweldig kinderfeestje

Wat een leuk kinderfeestje. Alles was goed geregeld qua mail contact, eten en super leuke instructeurs! Dikke aanrader!

• Wat heb je gedaan bij ons? Teambuilding

Dankjewel voor jullie komst en deze mooie woorden Maartje!

Marjolein is een topper

Ik heb 2 uur achter elkaar privé les gehad van Marjolein, echt super leuk gehad en gelachen. We hadden een lekker tempo erin zitten en ik heb echt progressie gemaakt.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Wat goed om te horen! Dankjewel voor deze mooie review!

Deskundige instructeurs met plezierige omgangsvormen. Aanrader!

Fijne instructeurs (skiles). Scherp op de uitvoering. Behulpzaam en plezierig in omgang.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt voor je mooie review Michel!

Enthousiaste skileraar, Edo, die het op een leuke manier brengt.

Voor het eerst op de skiën. Wel wennen maar een ontzettende leuke en enthousiaste skileraar. Wij hebben de proefles positief ervaren en beginnen in oktober met onze skiles. Vandaar dat ik het nu met een 8 beoordeel en nog niet hoger.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Ontzettend leuke eerste ski ervaring voor mijn kinderen

Onze jongens hebben voor het eerst op de ski’s gestaan en vonden de snowcamp ontzettend leuk.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kindervakantie activiteit (Snowcamps)

Heel goed.

Bezoek met 3 kleinkinderen. Zeer vriendelijke ontvangst en Ruben gaf een fantastische les. SNOEBOARDEN

Een goed gevoel

Ik heb nog nooit geskied. Heb hier een proefles geboekt. Dit omdat ik er al wat van weet zo dat ik in Oostenrijk er iets op voorbereid ben. Als ik weer een proefles wil boeken dan doe ik het wel weer bij Vallei 53. Echt een aanrader om het hier te doen.

• Wat heb je gedaan bij ons? N.v.t.

Wat fijn dat je zo positief over ons bent! Wij wensen je een hele fijne vakantie en wie weet tot volgend seizoen!

Zo veel geleerd in korte tijd!

Met zoveel geduld van jullie kant, al zoveel geleerd. Ik kom zeker volgend jaar terug voor meer lessen!!! Alleen dan verdeeld over een iets langere periode, Dank jullie wel voor alles.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Wat fijn om te horen! Tot het volgende seizoen.

Leerzame lessen in kleine groep.

5 lessen gehad van Marjolein. Veel geleerd. Goed om je techniek te verbeteren.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Goed om te horen dat Marjolein je zo goed geholpen heeft!

Leuke les en een tip om in NL te lessen

Ik had een les geboekt aangezien ik angstig was geworden tijdens een vorige wintersport vakantie. Leuke les gehad van Marjolein. Even weer helemaal naar de basis en even weer het “gevoel” op de skies te hebben en weer vertrouwen te krijgen. Was helaas wat te laat en heb maar 1 les gehad maar heb me voorgenomen om vlg jaar meer lessen te gaan volgen ter voorbereiding op de wintersport.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel voor je review. Heel veel plezier in de sneeuw en graag tot volgend seizoen!

Fijne ervaring!

Mijn kind, man en ik hebben ski-les gehad. Fijne leraar en lerares en echt wat geleerd maar ook een leuke tijd beleefd! Wellicht volgend jaar nogmaals zodat we nog beter worden.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om te lezen Joyce! We wensen jullie veel plezier in de sneeuw. Wie weet tot volgend jaar!

Mooie locatie! Geweldige activiteiten!

Midden in de natuur en goed bereikbaar. Vriendelijk en professioneel. Je kunt er terecht voor gevarieerde activiteiten, maar ook om gewoon iets te eten of drinken. Voor kinderfeestjes is het ook geweldig en na de tijd kun je perfect binnen en buiten zitten. Ook voor de skilessen komen we er al jaren. Het gebouw is onlangs helemaal vernieuwd en ziet er top uit!

Bedankt voor deze mooie woorden Walter! Team Vallei53

Plek voor een vakantie-gevoel!

Onze kids hebben hier ski-lessen gehad ter voorbereiding voor onze wintersport-vakantie. Instructeurs zijn allen erg vriendelijk en kundig. Tijdens de lessen kunnen wij binnen genieten van een heerlijke latte, cappuccino, thee o.i.d. met iets lekkers en kunnen we vanuit daar mee genieten van de ski-kunsten van de kids. Ook bediening erg vriendelijk! We zijn er volgend jaar weer!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hoi Kitty, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier in de sneeuw en tot volgend jaar!

Tuben, geslaagd uitje voor groep meiden.

Wij hebben met een groep meiden, leeftijd rond 8 jaar, getubed. Zowel het funtuben als extreme tuben was erg leuk. Goede en heldere instructie voor de start zodat de meiden veilig konden tuben. Ze hebben erg veel lol gehad.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Hoi Marieke, wat goed om te horen dat de meiden een leuk feestje hebben gehad!

Wat een super enthousiaste mensen. Top skilessen gehad

Veel kennis en kunde. Enorm veel geleerd en veel meer zelfvertrouwen gekregen. Edo en Marjolein. Jullie zijn geweldig. Dank!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel, veel plezier in de sneeuw Mieke!

Hele fijne mensen

Komen hier al jaren voor onze voorbereiding op de skivakantie. Altijd behulpzaam en fijn geholpen met vragen.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hi Gerard, bedankt voor jullie fijne woorden! Tot volgend seizoen!

Zeer fijne eerste priveskiles

We kwamen met een gezin met 2 kinderen (4&6j) voor onze eerste Skiles. De skileraar was zeer bekwaam en vriendelijk. Materialen waren prima en de sfeer ook. Kom zeker nog eens terug.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dank voor je fijne review Joost!

Ontzettend leuke 5 skilessen gehad.

Veel aan de skilessen gehad. 5 lessen hebben veel opgeleverd.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hi Olaf, bedankt voor deze mooie woorden!

Goede ski lessen

Mijn zoontje heeft hier leuke en goede skilessen gevolgd. Het wachten in het restaurant is zeker geen straf. Vriendelijk personeel.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt voor je fijne woorden Mark!

Onze zoon kan na 5 lessen al mooie bochtjes maken!

Edo geeft fijn les. Ons zoontje vertelde thuis: 'Ik vind het fijn dat meester eerst uitlegt wat ik moet doen en daarna laat hij het vaak even zien. Dan kan ik het nadoen.' Soms was onze zoon een boefje, maar daar gaan ze bij Vallei53 met humor mee om en dan skiet meneer weer zoals het hoort. Erg leuk ook hoe ze een cursus afsluiten met een diploma en medaille. Hij heeft dit trots laten zien aan familie en vrienden. Hij kan na 5 lessen, glijden, remmen en bochtjes maken. Voor de kerstvakantie komen we zeker terug.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Wat fijn om te horen! Bedankt voor deze lovende woorden. Tot volgend seizoen en voor nu veel plezier in de sneeuw!

Leuke ervaring

Leuke ervaring om de wintersport met te starten

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel en veel plezier in de sneeuw!

Bedrijfsgegevens

Blikkersmaatweg 15

7546 RJ Enschede

(053) – 42 831 41

[email protected]

Over Vallei53

Vallei53 is gelegen op recreatiepark het Rutbeek, waar wij een breed scala aan outdoor activiteiten aanbieden. Of het nu gaat om dagje uit, kinderfeestje, familie-uitje of bedrijfsfeest, bij ons ben je aan het juiste adres. Na afloop van de activiteiten is er de mogelijkheid om gezellig na te praten in ons restaurant of op het terras aan het water.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.