Leerzame lessen in kleine groep.

5 lessen gehad van Marjolein. Veel geleerd. Goed om je techniek te verbeteren.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Goed om te horen dat Marjolein je zo goed geholpen heeft!

Leuke les en een tip om in NL te lessen

Ik had een les geboekt aangezien ik angstig was geworden tijdens een vorige wintersport vakantie. Leuke les gehad van Marjolein. Even weer helemaal naar de basis en even weer het “gevoel” op de skies te hebben en weer vertrouwen te krijgen. Was helaas wat te laat en heb maar 1 les gehad maar heb me voorgenomen om vlg jaar meer lessen te gaan volgen ter voorbereiding op de wintersport.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel voor je review. Heel veel plezier in de sneeuw en graag tot volgend seizoen!

Fijne ervaring!

Mijn kind, man en ik hebben ski-les gehad. Fijne leraar en lerares en echt wat geleerd maar ook een leuke tijd beleefd! Wellicht volgend jaar nogmaals zodat we nog beter worden.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om te lezen Joyce! We wensen jullie veel plezier in de sneeuw. Wie weet tot volgend jaar!

Mooie locatie! Geweldige activiteiten!

Midden in de natuur en goed bereikbaar. Vriendelijk en professioneel. Je kunt er terecht voor gevarieerde activiteiten, maar ook om gewoon iets te eten of drinken. Voor kinderfeestjes is het ook geweldig en na de tijd kun je perfect binnen en buiten zitten. Ook voor de skilessen komen we er al jaren. Het gebouw is onlangs helemaal vernieuwd en ziet er top uit!

Bedankt voor deze mooie woorden Walter! Team Vallei53

Plek voor een vakantie-gevoel!

Onze kids hebben hier ski-lessen gehad ter voorbereiding voor onze wintersport-vakantie. Instructeurs zijn allen erg vriendelijk en kundig. Tijdens de lessen kunnen wij binnen genieten van een heerlijke latte, cappuccino, thee o.i.d. met iets lekkers en kunnen we vanuit daar mee genieten van de ski-kunsten van de kids. Ook bediening erg vriendelijk! We zijn er volgend jaar weer!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hoi Kitty, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier in de sneeuw en tot volgend jaar!

Tuben, geslaagd uitje voor groep meiden.

Wij hebben met een groep meiden, leeftijd rond 8 jaar, getubed. Zowel het funtuben als extreme tuben was erg leuk. Goede en heldere instructie voor de start zodat de meiden veilig konden tuben. Ze hebben erg veel lol gehad.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Hoi Marieke, wat goed om te horen dat de meiden een leuk feestje hebben gehad!

Wat een super enthousiaste mensen. Top skilessen gehad

Veel kennis en kunde. Enorm veel geleerd en veel meer zelfvertrouwen gekregen. Edo en Marjolein. Jullie zijn geweldig. Dank!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel, veel plezier in de sneeuw Mieke!

Hele fijne mensen

Komen hier al jaren voor onze voorbereiding op de skivakantie. Altijd behulpzaam en fijn geholpen met vragen.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hi Gerard, bedankt voor jullie fijne woorden! Tot volgend seizoen!

Zeer fijne eerste priveskiles

We kwamen met een gezin met 2 kinderen (4&6j) voor onze eerste Skiles. De skileraar was zeer bekwaam en vriendelijk. Materialen waren prima en de sfeer ook. Kom zeker nog eens terug.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dank voor je fijne review Joost!

Ontzettend leuke 5 skilessen gehad.

Veel aan de skilessen gehad. 5 lessen hebben veel opgeleverd.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hi Olaf, bedankt voor deze mooie woorden!

Goede ski lessen

Mijn zoontje heeft hier leuke en goede skilessen gevolgd. Het wachten in het restaurant is zeker geen straf. Vriendelijk personeel.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt voor je fijne woorden Mark!

Onze zoon kan na 5 lessen al mooie bochtjes maken!

Edo geeft fijn les. Ons zoontje vertelde thuis: 'Ik vind het fijn dat meester eerst uitlegt wat ik moet doen en daarna laat hij het vaak even zien. Dan kan ik het nadoen.' Soms was onze zoon een boefje, maar daar gaan ze bij Vallei53 met humor mee om en dan skiet meneer weer zoals het hoort. Erg leuk ook hoe ze een cursus afsluiten met een diploma en medaille. Hij heeft dit trots laten zien aan familie en vrienden. Hij kan na 5 lessen, glijden, remmen en bochtjes maken. Voor de kerstvakantie komen we zeker terug.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Wat fijn om te horen! Bedankt voor deze lovende woorden. Tot volgend seizoen en voor nu veel plezier in de sneeuw!

Leuke ervaring

Leuke ervaring om de wintersport met te starten

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel en veel plezier in de sneeuw!

Wij hebben een geweldig kinderfeestje gevierd. Eerst een uur skiles waarbij de kinderen die nog nooit hadden geskied binnen een uur al heel veel konden. Daarna nog een half uur fun tuben, ook heel leuk voor de meegekomen begeleiding. Al met al een hele geslaagde middag!!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Bedankt voor deze fijne woorden!!

Erg leuk, vriendelijke mensen!

We hebben topdag gehad voor leerlingen van onze school (15-17 jaar).

• Wat heb je gedaan bij ons? Schoolactiviteit

Leuk dat jullie er waren! Bedankt voor deze fijne woorden!

Goed voor elkaar

Wij hebben een lespakket van 5 lessen met ons gezin afgenomen en hebben er nu 3 gehad. Naast de lessen is er mogelijkheid om vrij te skiën, dat is top! We zijn erg tevreden, de instructrice Marjolein is erg vriendelijk en deskundig. Wij gaan straks met een goede basis en vertrouwen de piste in Oostenrijk op!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel voor deze mooie review! Veel plezier straks in Oostenrijk.

Goed georganiseerd en een fijne service. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Leuke ervaring op de borstelbaan skiën.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel Michiel! Tot de volgende keer :-)

Supergoede en leuke skilessen voor de kinderen!

Nu voor het derde jaar hebben de kinderen, 9 en 6 jaar, hier skiles gehad. Het is de perfecte voorbereiding op de skivakantie. De lessen zijn persoonlijk en van hoog niveau, de kinderen gaan echt heel hard vooruit. Daarnaast is de beleving op 'de berg' ook echt leuk met de liftjes, verschillende moeilijkheidsgraden en het buiten zijn onder verschillende omstandigheden.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hi Rosanne, Wat een fijne review! Heel erg bedankt en veel plezier in de sneeuw straks! Team Vallei53

Lekker skieen en gezellig

Leuk om al die kinderen te zien skieen. Geeft een gevoel van wintersport, om die klasjes te zien en de ouders die toekijken.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om dit te lezen Wim! Bedankt voor je bericht.

Geweldige escape room!!

Verassende en zeer creatief ontworpen escape room met verassende elementen!

• Wat heb je gedaan bij ons? Escape Room

Dankjewel voor deze lovende woorden Nick!!

Uitdagende escaperoom voor 6 personen.

Het was hard werken om de oplossingen te vinden. Helaas net niet gelukt.

• Wat heb je gedaan bij ons? Escape Room

Wat jammer dat het jullie niet gelukt is! Wie weet een volgende keer :-). Bedankt voor de review!

super tevreden!!

Laat de wintersport maar beginnen.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt voor jullie review. Heel veel plezier in de sneeuw straks!

Super leuk kinderfeestje ondanks de regen!

Ondanks dat de regen met bakken uit de lucht kwam hebben we een superleuk kinderfeestje gehad. We waren met 8 kinderen van rond de 8 jaar oud. We werden vriendelijk ontvangen en de ranja stond al klaar. De ski-les was ontzettend leuk, Sven deed dit erg goed en de kinderen vonden het fantastisch. Na de ski-les hebben we nog een half uur kunnen tuben, dat was natuurlijk helemaal super tof! Echt een aanrader!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Bedankt voor je geweldige review! Wat jammer dat het weer niet echt mee zat. Wel super om te horen dat het feestje ondanks de regen een groot succes was!

Goede skiles

Dit jaar weer gekozen om onze dochter op skiles te doen hier. Vorig jaar super goed bevallen en dit jaar wederom! Op een hele leuke wijze leren ze hier heel goed skieen.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dit zijn de berichten waar we blij van worden. Dankjewel Karin!

Goede afspraken, goede kwaliteit

Bereikbaarheid, afspraken in invulling.

• Wat heb je gedaan bij ons? Schoolactiviteit

Dankjewel voor je positieve reactie Paul!

Blikkersmaatweg 15 7546 RJ Enschede

(053) – 42 831 41

Over Vallei53

Vallei53 is gelegen op recreatiepark het Rutbeek, waar wij een breed scala aan outdoor activiteiten aanbieden. Of het nu gaat om dagje uit, kinderfeestje, familie-uitje of bedrijfsfeest, bij ons ben je aan het juiste adres. Na afloop van de activiteiten is er de mogelijkheid om gezellig na te praten in ons restaurant of op het terras aan het water.