Practische aanpak met goede oplossingen

Ik heb Fabiënne ervaren als een echtscheiding advocaat en mediator die mij hielp om te komen tot goede oplossingen met betrekking tot de regeling voor de kinderen en de verdeling van onze woning. Hierdoor duurde de echtscheiding niet onnodig lang en niet met onnodig veel advocaatkosten. Daarom beveel ik dit kantoor aan.

• Betrokkenheid

Verstaat haar vak zonder de mens uit het oog te verliezen

In een zeer vervelende periode heb ik gebruik gemaakt van de diensten van viVA Advocaten. Bij Fabiënne voelde ik me meteen veilig en gehoord. Ze staat je zowel professioneel als mentaal bij. Ze probeert een echtscheiding voor beide partijen zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Heeft oog voor de kinderen en gaat indien gewenst ook daarmee het gesprek aan. Ze is zeer professioneel en discreet. Een vervelende situatie kan zo toch met een goed gevoel aflopen. Ik kan haar echt van harte aanraden!

• Betrokkenheid

Wilhelminastraat 42 6131 KR Sittard