Ga zo door!

Prettig geholpen

Top team en goeie prijs kwaliteit wijnen

Goed advies, en luisteren goed naar wat je lekker vindt en haken daar goed op in!

Top service!

Mooiste wijnen

Goede wijn(en) behoeven geen krans…”IN VINO VERITAS”

Goede wijn(en) behoeven geen krans… “IN VINO VERITAS”

Fijne winkel, prettig personeel, goede voorlichting over de wijnen, je voelt je welkom daar!

TOP

Vakmanschap perfect, bediening perfect. Zij verdienen alle sterren welke er zijn

Altijd goed geholpen

Het personeel is altijd vriendelijk en als wij iets nieuws willen proberen worden we goed voorgelicht. Nog nooit thuis gekomen met iets wat we achteraf niet lusten.

Prettige omgang en verstand van zaken

Prima winkel

Fijne winkel met prima advies en heerlijke wijnen.

Geweldige winkel met super personeel!!

Je wordt altijd heel goed geholpen!

Een topwinkel!

Ik word altijd vriendelijk geholpen en krijgt goed advies.

Veel kennis en erg behulpzaam

Wijnwinkel waar ik als leek graag kom. Tot nu toe ben ik altijd met een lekkere wijn weggegaan. Ze luisteren en raden een wijn aan en altijd met een glimlach!

Zeer klantgericht en een mooi assortiment

Ze kennen hun klanten, hebben altijd wel Even tijd voor een praatje. Mooie aanbiedingen en altijd keuze uit lekkere wijnen en andere spiritualia.

Deskundig en betrokken

Bij een bezoek aan Wijnwinkel Barneveld voel je je altijd welkom! Het maakt niet uit wat je besteedt, je krijgt altijd een deskundig advies! De medewerker neemt de tijd voor je en geeft daarmee aan iedere klant belangrijk te vinden. Het is een superwinkel.

Vriendelijk en Professioneel !

Vanaf betreden van de Wijnwinkel tot verlaten een goede indruk verkregen. Aandachtig werd geluisterd naar mijn voorkeur qua geur en smaakbeleving van Malt Whiskey.. Goed advies en extra informatie in mij opgenomen.

Mooie zaak

Grote keus overzichtelijk en vriendelijk

Mooi aanbod aan wijnen en heel erg vriendelijk en kundig personeel.

Mooi aanbod aan wijnen en heel erg vriendelijk en kundig personeel. Het is een uitje om lekker te shoppen en vervolgens te genieten van de heerlijke wijnen.

Fijne winkel

Het is een mooie en fijne winkel . Keus genoeg. Personeel weet waar ze het over hebben. Ze helpen je met een goede keus te maken.

Altijd goed!

Wordt gewoon altijd goed en vriendelijk geholpen!

Toppie

Zeer prettige bediening. Veel kennis van wijn en ruime sortering. Prachtige nieuwe winkel

Schitterend

Een geweldige mooie winkel en goed advies

Fantastische wijnwinkel met kwaliteitswijnen

Prachtige wijnwinkel met een ruim assortiment kwaliteitswijnen, whisky, likeuren en bieren. Vriendelijk personeel met veel kennis van zaken. Het personeel is in staat om goede wijn-spijs adviezen te geven. De winkel is echt schitterend: modern, geordend en inspirerend. Na een bezoek aan deze wijnwinkel koop je nooit meer een fles wijn in de supermarkt. Absoluut een aanrader!

Zeer goed gevoel in de vernieuwde wijn winkel.

Zeer deskundig en een gedegen advies waar je wat aan heb als klant zijnde. Waar klant nog één klant is.

Altijd geweldig goed advies en zeer vriendelijk personeel!

Zeer goede ervaring bij deze fijne winkel! Altijd goed advies van zeer vriendelijk personeel met veel verstand van heerlijke wijnen whiskey’s en bieren!

Topwinkel

Altijd vriendelijk en weten waar ze het over hebben

Amersfoortsestraat 65 3772 CG Barneveld

Over Wijnwinkel Barneveld

Wijnwinkel Barneveld Een diner met je partner, een etentje thuis met vrienden, een borrelavond, een verjaardag of ander jubileum. Met onze kwaliteitswijnen voor elk budget, speciaalbieren en gedestilleerd dragen we graag bij aan mooie ontmoetingen. Want onze drijvende kracht ben jij als genietende klant. Ook voor bedrijven en verenigingen staan we graag klaar; met een wijntafel, relatiegeschenken, kerstpakketten of we zorgen voor een gevulde koelkast voor het personeel. Meer weten? Ga naar www.wijnwinkelbarneveld.nl/service/ of bel met 0342-490060