Je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Klantvriendelijkheid is het meest belangrijke woord in deze winkel. Men neemt de tijd om vragen over de diverse wijnen en andere dranken te beantwoorden en soms wordt er een glas aangeboden om te proeven wat je ervan vindt.

Betrokken, vriendelijk!

Altijd zeer goede wijnen, gaan op zoek naar wat jij lekker vindt!

Mijn ervaring, niet in één zin, maar in één woord: goed

Geen superuitgebreide ervaring, maar bij mijn bezoeken en aankopen steeds prima geholpen. Een ruime keuze wijnen in verschillende prijsklassen. Een mooie, gezellig ingerichte winkel.

Vriendelijk, gastvrij en wijnkennis!

Ik heb er goede ervaringen, Haal er graag een wijntje of iets sterkers.

Super nette en overzichtelijke winkel met vriendelijk en vakkundig personeel.

Prima sortering en erg vriendelijke verkopers

Vriendelijke bediening, mogelijkheid tot proeven, netjes geprijsd en behoorlijke sortering wijn.

Zeer deskundige eigenaar en medewerkers,

Ik koop bijna al mijn wijn bij de Wijnwinkel en ook zijn er proefmogelijkheden. Je wordt altijd op uiterst plezierige manier te woord gestaan en geholpen.

Altijd deskundig en vriendelijk

Hele prettige winkel met deskundig personeel.

Heerlijke winkel

Worden altijd zeer fijn geholpen. Ruime keuze.

Mooie winkel met top personeel

Mooie winkel met ruim assortiment aan wijn en gedestilleerd. Vooral ook hele mooie whisky’s. Uitermate vriendelijk en kundig personeel

Altijd behulpzaam en verstand van zaken

Zeer aan te bevelen

Zeer goed, verstand van wijnen

ze kennen ons en onze voorkeuren, maar dagen ons ook uit.

Ze kennen ons en onze voorkeuren, maar dagen ons ook uit.

N v t

Voor een perfecte match

Klantgericht, met kennis van zaken. Prima assortiment

Echt super daar

Dit is een wijnwinkel die weten waar ze mee bezig zijn.

Hele fijne, no-nonsense winkel

No-nonsense winkel waar je diverse soorten wijn kunt proeven voor de aanschaf. Medewerkers met veel kennis van zaken! Een bezoekje aan de winkel is altijd weer genieten als een kind in een snoep- of speelgoedwinkel!

Fijne winkel

Helemaal tevreden

Prima wijnen en deskundig ADVIES

prima wijnen en deskundigheid

Heel groot assortiment en heel vriendelijk

Wordt er goed geholpen en mooie wijnen op voorraad, ook speciale drankjes echt super

Leuk om te komen.

Ik kom er graag omdat de keuze uitgebreid is en de mensen je vriendelijk, deskundig en welwillend adviseren.

Vriendelijk, goed advies, behulpzaam

Ik had vaak hoofdpijn als ik rode wijn dronk. Op advies Rosso Passo geprobeerd en helemaal geen last. Ook het onthouden van welke witte wijn ik lekker vond bij een presentatie op een feestje en mij dat later in de winkel vertelde was zo knap.

Fijne winkel en klantvriendelijkheid en altijd goede tips

In de wijnwinkel koop je heerlijke wijn en krijg je goed advies .

Zeer vriendelijk en veel kennis van zaken.

Een uitgebreide voorraad. Niet alleen van mooie wijnen maar ook van bieren, whisky's en diversen. Veel kennis in huis van de aanwezige producten. En om je nog meer enthousiast te maken worden er regelmatig proeverijen gehouden die zeker aan te bevelen zijn. Kortom: een mooie slijterij om te bezoeken.

Professioneel, uitstekende service door mensen met liefde voor het vak

Prachtige sfeerwinkel, altijd een hartelijk ontvangst door personeel met een goed humeur. Je voelt je er direct thuis. Zeer ruime keuze. Kundig (wijn)advies. Topzaak!

Amersfoortsestraat 65

3772 CG Barneveld

Over Wijnwinkel Barneveld

Wijnwinkel Barneveld Een diner met je partner, een etentje thuis met vrienden, een borrelavond, een verjaardag of ander jubileum. Met onze kwaliteitswijnen voor elk budget, speciaalbieren en gedestilleerd dragen we graag bij aan mooie ontmoetingen. Want onze drijvende kracht ben jij als genietende klant. Ook voor bedrijven en verenigingen staan we graag klaar; met een wijntafel, relatiegeschenken, kerstpakketten of we zorgen voor een gevulde koelkast voor het personeel. Meer weten? Ga naar www.wijnwinkelbarneveld.nl/service/ of bel met 0342-490060