Prima aandacht en tijd voor de klant

Goede uitleg bij het afleveren van de nieuwe Mazda. Er wordt ruimschoots de tijd genomen voor de koper en vragen worden goed uitgelegd .

Een premium behandeling bij een premium merk

De aflevering is perfect verlopen. Er werd de tijd genomen alles (en dat is veel) uit te leggen. Ook de vragen achteraf werden met veel geduld beantwoord.

Duidelijk en relaxed.

Vorige week onze nieuwe Mazda in ontvangst mogen nemen. Overdracht en uitleg was relaxed en heel duidelijk. Gaan nu genieten van onze nieuwe aanwinst. De verkoop hebben we ook heel informeel en prettig ervaren. Dank hiervoor... Mvg John

Vriendelijk en goed geholpen

Fijne ontvangst in de showroom en denken met je mee. De klant staat centraal en dat is fijn. Dit is de 2e keer dat we een auto bij deze dealer hebben gekocht en ook nu weer alles naar volle tevredenheid afgewikkeld!

Heel fijn

Zeer fijn geholpen en altijd vriendelijk.

Uitermate goede klantenservice

Enorm goed geholpen door Thomas.

Van idee tot en met aflevering TOP

Ergens in het voorjaar had ik de wens een elektrische auto aan te schaffen ter vervanging van mijn CX5. Zo'n grote auto was door gewijzigde situatie niet meer nodig. Samen met verkopen Marco naar de diverse mogelijkheden gekeken, zowel in het assortiment en wat bij mij zou passen. Stap voor stap nam de verkoper mij mee in de voor- en nadelen van een eventuele aanschaf, van bereik accu, kosten aanschaf tot en met kleur en mijn persoonlijke voorkeur. Het is een Mazda MX 30 geworden. Marco hield mij op de hoogte van de levering en hielp mij bij de andere keuzes die bij het aanschaffen van een auto en zeker een elektrische auto horen. De levering was een feestje: wat een mooie auto! Marco heeft mij wegwijs gemaakt in de vele technische snufjes die de auto bezit. Hij nam hiervoor ruim de tijd. De eerste kilometers zitten erop. Wat een mooie rijervaring! En het is lachen bij de laadpaal, wat is zo'n auto zuinig. Mazda Hoogwerf, nu Mazda Mulder, en Marco bedankt!

Uitstekend als altijd

Ik ben al jaren zeer tevreden over de service van Mazda in Vlaardingen, en ook nu weer ben ik uitstekend en zeer persoonlijk geholpen bij de aankoop van mijn CX-5 certified occasion.

Hoogstad 1

3131 KX Vlaardingen