Gaat goed

Thank u so much u give it for me job

Uitstekende bemiddeling

Dankzij Anniek van mf heb ik een leuke baan gevonden op een leuke school als onderwijsassistente. Er was meteen al een goede klik en ik kon vrijwel meteen al beginnen.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Supergoed

• Would you recommend us? Yes
  • How do you like working through MF Uitzendbureau? Ja

Uitmuntend

Eerste gesprek met Jim was zéér prettig en gemoedelijk en de voorgang op de hoogte houden was top.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Goed

Dank je wel voor je positieve feedback Steve! We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons uitzendbureau.

Omdat ik maar een korte tijd heb gewerkt, heb ik niet veel te zeggen, maar de medewerkers waren goed in de omgang.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? N.v.t.

Emad bedankt voor je positieve review! Wie weet kom je in de toekomst nog eens voor ons werken :)

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? N.v.t.

Bedankt voor je mooie cijfer Jack. Hopelijk blijf je nog lang met veel plezier via MF werken!

Tot nu toe goed

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Goed

Hee Isolda! Bedankt voor je positieve review. Veel werkplezier gewenst!

Glad to work with you.

Easy way to get work and paid weekly.

• Would you recommend us? Yes
  • How do you like working through MF Uitzendbureau? Very happy

Thank you for your nice words!

Uitzendbureau dat z'n best voor je doet

Het grootste pluspunt van MF vind ik, dat ze goed luisteren wat je wel of niet wil. Ik heb meerdere personen gesproken bij MF, maar ze zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Mocht er een keer iets niet goed gaan, dan doen ze alle moeite om dit zo snel mogelijk op te lossen en te herstellen. Ook wordt er overlegd, als een functie misschien helemaal, aansluit bij mijn wensen. Ik heb de samenwerking als zeer ervaren en hoop dat ze snel weer een functie voor me hebben.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Top!!!!

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een positieve ervaring voor jou.

Er is geen kerstpakket?

Als medewerker verwacht je van je werkgever dat je iets krijgt in de kerstperiode. Ik heb helemaal niets gekregen. (En dan denk je bij jezelf, leuk dat ik om 5 uur me nest uit moet, om te gaan werken. Terwijl hun (MF) verdienen aan mijn gewerkte uren.) Buiten de kerstpakket zijn er dingen die mij zorgen maakt. Communicatie loopt niet zoals ik wil, als ze zeggen dat iemand anders terug gaat bellen over een onderwerp, moet ik er zelf achterna. Integriteit vind ik ook een hoge prioriteit hebben, hier doen ze naar mijn mening ook ondermaats. Maar door MF werk ik ook, al is er geen werkzekerheid. Maar dat is de enige positieve eraan. In de begin vroegen ze wat voor werk ik wil gaan doen en wat niet. Toch doe ik niet de dingen die ik wil maar wat ik niet wil. Al met al ben ik een matig tevreden.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? N.v.t.

Allereerst willen we je bedanken voor het delen van je ervaring en we vinden het spijtig om te horen dat je niet volledig tevreden bent met je ervaring bij MF Uitzendbureau. We begrijpen dat de feestdagen een speciale tijd zijn, en we bieden onze oprechte excuses aan als je het gevoel hebt dat je niet de erkenning hebt gekregen die je had verwacht. Wat betreft de communicatieproblemen die je hebt ervaren, vinden we het vervelend dat je het gevoel hebt gehad dat we hierin tekortschieten. We nemen je feedback serieus en zullen intern kijken naar manieren waarop we onze communicatie kunnen verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Integriteit is een kernwaarde voor ons, en we betreuren het dat je het gevoel hebt dat we hierin tekortschieten. We willen je verzekeren dat we de hoogste normen van integriteit handhaven, en we zullen intern stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat deze normen worden gehandhaafd. Wat betreft de toewijzing van taken begrijpen we dat dit een belangrijk aspect is van je tevredenheid. We nemen dit ter harte en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat we beter inspelen op jouw voorkeuren en vaardigheden. We zijn blij om te horen dat je op zijn minst positieve aspecten hebt ervaren, zoals de werkgelegenheid die MF Uitzendbureau je heeft geboden, ondanks het gebrek aan werkzekerheid. We waarderen je openheid en zijn vastbesloten om onze dienstverlening te verbeteren.

uitstekend

Ik ben zeer tevreden aardige mensen ze zijn duidelijk en je wordt goed begeleid en staan indien nodig ook meteen voor je klaar echt top.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Uitstekend

Fantastisch dat je blij bent met onze dienstverlening!

Was kort en krachtig

Helaas was onze samenwerking voor korte duur ivm brand bij Tyson Food Oosterwolde. MF kan mij geen passend baan aanbieden. Gelukkig wordt er wel naar verschillende mogelijkheiden. Dat vond ik zeer prettig.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Goed

Bedankt voor je feedback Rosalinde. Inderdaad vervelend van de brand en dat we je geen passende baan kunnen bieden op dit moment. Wie weet komen we elkaar in de toekomst nog eens tegen!

Het was een leuke ervaring

Het was een leuke ervaring

• Would you recommend us? No
  • How do you like working through MF Uitzendbureau? N/A

Bedankt voor je vriendelijke woorden en het delen van je tevredenheid! We kijken ernaar uit om je in de toekomst verder van dienst te zijn.

mijn ervaring is goed

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? goed

Bedankt voor je positieve feedback Feyzi!

Uitstekend uitzendbureau

Korte lijntjes, snelle reactie op vragen. Vriendelijk en correct in communicatie.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Prima

Dank je wel voor je mooie waardering!

MF is de BESTE UITZENDBUREAU in Nederland.

Mijn ervaring zijn de BESTE MANIER om een uitzend kracht uit Afrika, niet goed genoeg Nederlands taal spreekt, maar wel goed geluisterd en goed geholpen tot dat ik ben 100% tevreden. MF hartstikke bedankt.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Beste

Ibrahima wat een mooie woorden! Bedankt voor je goede cijfer en je positieve verhaal.

Heel jammer dat ik kan niet meer dan 10 punten geven! Heel blij dat ik mag voor jullie werken. Geweldige ervaring! Super persoinel!

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Bevalt heel goed

We zijn met een 10 ook heel erg blij hoor! Maar wat fantastisch om te horen dat je ons nog wel hoger wil geven :)

Vriendelijk en behulpzaam.

Er wordt goed gecommuniceerd, en goed naar mijn problemen geluisterd.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? prima

Bedankt voor het delen van je tevredenheid, Berend!

Behulpzaam

Bij vragen over iets word je vaak direct geholpen of ze zoeken het voor je uit ik ben zeer tevreden over hun

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Zeer goed

Bedankt voor de positieve feedback Dirk en het kiezen voor MF Uitzendbureau!

medewerkers zijn goed bereikbaar, meedenkend en duidelijk.

Goede en duidelijke communicatie. Goed bereikbaar. Persoonlijke benadering ipv alleen maar zakelijk.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? prima

Wauw een 10! Daar zijn we echt heel erg blij mee :) Bedankt voor je mooie woorden.

Vriendelijk en behulpzaam

Je wordt er vriendeljjk ontvangen. Er wordt naar je geluisterd en met je meegedacht om iets te vinden wat bij je past.

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Zeer goed

Elzo bedankt voor je positieve feedback! Daar zijn we blij mee :)

Uitstekende en behulpzame personeel

Ik heb een baan gekregen via MF en na 6 maandjes wilde ik van baan veranderen en MF heeft ervoor gezorgd dat ik kon doorstromen naar een andere werkgever met wat meer uurloon en met de zelfde fase in plaats van te beginnen met trede of fase nul . Ik ben MF heel dankbaar

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Uitstekend

Fantastisch dat je blij bent met onze dienstverlening! We streven ernaar om continu te verbeteren en aan de verwachtingen van onze uitzendkrachten te voldoen.

Heel goed , snel en Betrouwbaar

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? goed

We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan jouw positieve ervaring met MF Uitzendbureau. Bedankt voor het delen van jouw review!

Zeer tevreden over deze uitzendbureau

Ik ben zeer tevreden over jullie want heb geen klachten en alle contact over en weer is zeer goed Heb er niks op aan te merken

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Jaa heel goed!

Bedankt voor je vriendelijke woorden!

• Hoe bevalt het werken via MF Uitzendbureau? Goed!!

Bedankt voor je mooie cijfer Ali!

Kieler Bocht 64 9723 JB Groningen

050 206 00 06

Over MF Uitzendbureau

MF Uitzendbureau bestaat al meer dan 40 jaar. Wij kennen de arbeidsmarkt in Groningen, Friesland en Drenthe door en door. Met behulp van onze kennis en ervaring gaan wij graag op zoek naar een baan die bij jou past. Onder het genot van een kopje koffie leren we elkaar beter kennen. Zo komen we erachter welke ervaring iemand heeft en wat diegene wilt. Dat helpt om te bepalen wat voor werk bij iemand past. MF staat voor Mutua Fides, oftewel wederzijds vertrouwen. Je kunt bij ons erop vertrouwen dat we een geschikte baan voor jou vinden. Dan vertrouwen wij erop dat jij goed werk zult leveren. Wij zijn gespecialiseerd in de volgende sectoren: - administratie - commercie - ICT - logistiek - productie - techniek