Goed advies en vriendelijk contact

Zonneboiler en zonnepanelen pakket via Green Wave aangeschaft. Wat me aansprak aan de benadering van Green Wave is dat zij eerst naar de beste oplossing/product kijken, en dan naar de beste partner die in deze oplossing kan voorzien. Gedurende het hele proces ben ik zoveel als mogelijk (het blijft ingewikkeld soms) meegenomen en ook na installatie is netjes gecheckt of alles naar wens is gegaan. Gasrekening is drastisch omlaag gegaan dus dat is top!

Prettige en persoonlijke aanpak, mooi resultaat

Aangezien ik al zonnepanelen had en elektrisch rijd, dacht ik dat ik wel goed bezig was met verduurzamen en besparen op mijn elektriciteitsrekening. Via via in contact gekomen met Max van Green Wave, die mij uitlegde dat er meer mogelijkheden waren voor mijn woning. Uiteindelijk gekozen voor nieuwe kozijnen. Ik ben uitgenodigd in de showroom om de opties met eigen ogen te bekijken en de beste optie voor ons te kiezen. We werden deskundig begeleid in het gehele proces. Niet goedkoop maar prachtig resultaat, en bespaart toch weer een paar honderd euro op de gasrekening!

Fantastische service, vriendelijk contact en precies de juiste kennis

Ik was op zoek naar passend advies voor zonnepanelen. Zoiets waar je al jaren over nadenkt, maar nooit echt de stap heb durven zetten. Misschien is het te duur, levert het echt wel iets op, is het wel een slim idee? Misschien toch nog even wachten? Ik had tal van vragen en zorgen. Toen ik met Green Wave in contact kwam waren al die zorgen ineens weg. Ik kreeg antwoord op mijn vragen en werd precies op de juiste manier begeleid. Persoonlijk en professioneel, zo kan ik het best ons contact omschrijven. Waar het begon met zonnepanelen ligt er inmiddels een heel plan voor volledige verduurzaming van onze woning. Dit is een meerjarenplan, maar het is wel heel fijn dat het plan er ligt en overzichtelijk is gemaakt.

Ervaren experts, fijn om advies van te ontvangen

Ik wilde meer informatie over de mogelijkheden van het verduurzamen van mijn woning. Green Wave heeft me hier enorm in geholpen. Ik wist helemaal niet dat ik niet perse enorm veel moest investeren hiervoor. Ze waren compleet op de hoogte van welke subsidies voor mij gelden, welke mogelijkheden het (financieel) het meest duurzaam zijn en alles kon op korte termijn uitgevoerd worden. Had geen betere ervaring kunnen wensen

Kabelweg 57

1014 BA Amsterdam