Prima uitleg

Prima uitleg en begeleiding

Onze problemen zijn meteen aangepakt en in korte tijd verholpen

Goede service en begeleiding voor een goed bed wat passend is.

Neemt de tijd en zorgt ervoor dat je een goede keuze kan maken.

Goed advies, uitstekende producten, prima nazorg.

Er werd alle tijd uitgetrokken om ons aan producten op maat te helpen. Dat blijkt in de praktijk prima te werken. Een klein ongemak werd aan huis prima verholpen en leidde nog tot nuttig aanvullend advies

Zeer tevreden over advies en service van Contour Bedden

Over gestapt van waterbed naar boxspring bed ivm schouder en heup klachten. We werden uiterst hartelijk ontvangen en uitgebreid geïnformeerd door dhr. Jacob Bakker. Na de levering van onze nieuwe boxspring met kussens, was mijn kussen net iets te hard/hoog. Na telefonisch overleg met dhr Bakker, deze na wat vergelijken in de winkel zonder problemen om kunnen ruilen. Van mijn heup en schouder klachten, heb ik 's nachts geen last meer. Ook merken we dat we een stuk rustiger slapen en uitgeruste wakker worden. Al met al zijn wij heel erg tevreden over ons nieuwe bed en de service van Contour Bedden.

Goede matras

Vooralsnog kan ik redelijk goed slapen op deze matras.Wel verdient het - in mijn persoonlijke situatie - aanbeveling de matras regelmatig even om te draaien.

Langestraat 32 8281 AM Genemuiden