goede service, goed behandeld

Goede ervaring. Door emotie is het een moeilijk proces. Nina is een prettig persoon die de zaken duideluik uitlegt.

voldoende, een redelijke ervaring

Mediator was vaak onvoorbereid. Maakte meerder fouten in het convenant die door mij gecorrigeerd moesten worden. Haalde verschillende casussen door elkaar. Zal daarom deze mediator ook niet aan anderen aanbevelen.

goede service, goed behandeld

Prettige samenwerking zowel mat Nina als met Eugene. De sfeer was altijd ontspannen waardoor het samenzijn met mijn ex ook ontspannen was.

goede service, goed behandeld

Ik heb Nina als een fijne vrouw ervaren, iemand die rust uitstraalt maar ook vertrouwen. Geeft duidelijkheid wat betreft de zaken die er geregeld moeten worden. Ik ben erg tevreden.

goede service, goed behandeld

Nina heeft ons zeer goed geholpen. Een fijn, betrokken en lieve vrouw.

ATL Hasselbachweg 19

7448 AM Haarle

06 239 288 51

Over Praktijk voor Scheiden

Praktijk voor Scheiden is een samenwerkingsverband van de scheidingsbemiddelaars Nina Tillema en Jochem Brenninkmeijer. Zij zijn MfN gecertificeerde mediators en staan als High Trust ingeschreven bij de Raad voor Rechtsbijstand. Ook zijn zij KIES-mediator (Kind In Een Scheiding) en lid van de Nederlandse Mediators vereniging. De mediators van de Praktijk voor Scheiden hebben de gesprekken bij u thuis of op één van de gesprekslocaties in Arnhem, de Achterhoek, Salland, Twente, Vechtdal-Overijssel de Veluwe of Zwolle.