toekomstgericht installeren

Bij de installatie van de zonnepanelen heeft Qurijn rekening gehouden met de aanleg van een laadvoorziening voor een elektrische auto. Bij navraag kon Daan zonnepanelen ook de voorziening installeren en dat was nieuw voor mij . Eric maakte een scherpe offerte en Qurijn heeft de wallbox geïnstalleerd ! Met keuze om of via net of zonne-energie te laden. Snel , vakkundig en de eerste lading is gelukt . Linda en Wim van Bergenhenegouwen

Verwachting waargemaakt

Wij hebben gekozen voor installatie onder een dak bij Daan omdat wij met Daan al vele jaren een goede ervaring hebben . Hebben eerst de warmtepomp bij Daan laten installeren en even gewacht op Daan zonnepanelen . Medio 2022 zijn de afspraken gemaakt en door Daan, Eric en Qurijn opgepakt en uitgevoerd . De uiteindelijke opbrengst na 1 jaar is ook behaald. Deskundig, klantvriendelijk , goede communicatie en terugkoppelingen en fijne monteurs . Maar ook hulp bij BTW en persoonlijke afstemming warmtepomp en app juist bij zo een ingewikkeld proces voor jou als klant erg belangrijk !! Dat complete pakket is waarom wij gewacht hebben op Daan Zonnepanelen .

Prettige samenwerking

Een kundig advies gesprek aan huis gehad. Offertes konden naar wens worden aangepast. Werd hierin geadviseerd door medewerker. Plaatsen kon op korte termijn(4 weken) Dit in vergelijking met ander bedrijf waar de levering 6 maanden duurde. Installatie door 2 monteurs was prima in orde. Hebben hun werk gedaan, hadden respect voor mijn huis en omgeving. Helaas werkt alleen mijn app nog niet. Hierover in contact geweest maar er was wat miscommunicatie. Ik ga ervanuit dat dit binnen afzienbare tijd ook opgelost is. Prettig contact met alle medewerkers.

• Installatie

Prettig gesprek thuis gehad. Snelle levering en zeer nette installatie, scherpe prijs Monteurs werkten vlot en erg netjes

perfect!

Efficiënt bedrijf, weten waar ze het over hebben, snel, zakelijk, geven goed advies. Vertelde dit op mijn werk en.. 2 nieuwe klanten erbij voor Daan. Fam. Trenning- van den Honaard uit Heiloo Fam L. Firdaus uit Uitgeest. Grappig hoe dit werkt.

• Installatie

Aardige mensen, doen wat ze zeggen

Ik heb zonnepanelen op mijn schuur laten plaatsen, allemaal prima geregeld. Na afloop 1 klein puntje, maar ook heel netjes opgelost.

• Installatie

Zeer deskundig advies en uitvoering.

Zeer goed en professioneel bedrijf. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Zeker een aanrader als je zonnepanelen zoekt en deze wil laten plaatsen. Jongens succes met jullie top bedrijf en ga zo door.

• Installatie

Vanaf het 1e contact met Eric van Wijngaarden tot de laatste servicehandelingen na ingebruikname en plaatsing door Quirein zijn we zeer goed geholpen. Scherpe prijs , snelle service , goed bereikbaar en geen 9:00 tot 17:00 mentaliteit bij dit bedrijf. Tevens fijn dat er ook een perfecte samenwerking is met het eigen loodgietersbedrijf zodat er ook voor een grote klus zoals bij ons ( incl warmtepomp ) de nodige synergie tijdens aanleg gevonden kan worden. Perfect !

Prima geregeld

Na telefonisch contact met Erik van Wijngaarden,kwam hij vlot op de afgesproken dag bij ons langs. De offerte hadden we snel in huis,en hebben deze meteen accoord gegeven.Samen met onze buren. Binnen enkele weken zijn de panelen bij de buren en ons gemonteerd netjes en vlot. We zijn er blij mee en hopen op veel zon. Rinus. Admiraal

Bijzonder goed

Wij wilden graag zonnepanelen tegen een nette prijs en binnen een redelijke termijn. Zelf dachten we de panelen aan de Oostzijde te laten leggen, maar kregen het advies om dit gelijk te verdelen over de Oost en West zijde van het dak. Achteraf een goed advies en optimale opbrengst. De installatie zelf verliep correct en de monteurs werkten erg netjes. Onze dochter Myriam was ook enthousiast en heeft inmiddels ook zonnepanelen door Daan laten installeren.

Erg betrouwbaar en vakkundig

Door zowel het advies en goed meedenken van Eric hebben wij besloten om door jullie de zonnepanelen te laten plaatsen. Het prettige contact met Eric wekte meteen vertrouwen. Geen zeer lange wachttijden zoals bij andere bedrijven. De monteurs waren erg netjes en vakkundig en hebben naast het installeren van de zonnepanelen ook onze groepenkast vervangen. Wij zijn erg tevreden over het geleverde werk van Daan Zonnepanelen.

• Installatie

Snel en vakkundig geplaatst door vriendelijke en luisterende monteurs

Snel en vakkundig geplaats door vriendelijke en luisterende monteurs En goed advies gekregen

• Installatie

Uitstekende offerte, service voorlichting en uitvoering

Uitstekende offerte, service voorlichting en uitvoering. Ik kan DAAN Installatietechniek dan ook van Harte bij u aanbevelen.

snel en ter zake kundig

Vanaf het eerste contact vriendelijk en snel geholpen. vriendelijke monteurs en alles netjes en schoon achtergelaten.

Buitengewoon goede, professionele ervaring

Wij zijn gedurende het proces van informatieinwinning, plaatsing en financiele afhandeling (waaronder ook het regelen van de belastingteruggave) zeer goed voorgelicht. Ik had een aantal vragen gedurende het proces, die zijn altijd direct en duidelijk beantwoord. Toen bleek dat de gekozen zonnepalenen niet leverbaar waren, is er direct een heel goed alternatief geboden. Tijdens het plaatsen leek het of de kabel van de panelen buitenom zou lopen maar naar overleg en nadenken met de monteurs is dat op een andere manier opgelost waarbij wij heel tevreden waren over de medewerking van de monteurs. Alles is heel goed geinstalleerd en wij zijn zeer tevreden met de zonnepanelen. Wij hebben Daan Zonnepanelen bij onze vrienden aanbevolen en daar zijn ze ook geplaatst.

• Installatie

Professioneel, snelle levering en vakkundige montage

Vakkundig en professioneel

Vriendelijk en professioneel personeel. Offerte maken was geheel vrijblijvend.Goed advies gegeven en ook ruimte voor eigen inbreng.Plaatsen van de panelen ging ook probleemloos.

• Installatie

Prima ik verwachte niet anders van Daan.

Mijn ervaring is vakkundige werknemers die weten wat ze doen,goed op elkaar ingespeeld. Prima zonnepanelen geïnstalleerd,zeer tevreden met het resultaat.

• Installatie

Laat de zon maar schijnen op Daan zonnepanelen

Bij diverse bedrijven offertes opgevraagd. Daan Zonnepanelen sprong eruit vanwege het prima advies, de duidelijke uitleg en uiteindelijk ook de prijs. Ook over de montage zijn wij zeer tevreden. Prettige en ervaren medewerkers. Ook de aftersale ging prima. Duidelijke uitleg over de BTW teruggave en bij vragen was er iemand bereikbaar om te antwoorden. Het totale “plaatje” klopte. “Laat de zon maar schijnen op Daan zonnepanelen.” Wij zijn zeer tevreden.

• Installatie

Alles in één keer geleverd en geplaatst!

Gezien de vele berichten in de media, was ik toch enigzins sceptisch over de levering en plaatsing van de panelen en omvormer. Hield rekening met eerst de levering van de panelen gevolgd door op een later tijdstip de omvormer. Hoe zouden ze het aansluiten. Zorgen om niets! Alles is in één keer geleverd en keurig aangesloten. Eind van de dag de app doorgenomen en geïnstalleerd. Complimenten!

• Installatie

Sinds de plaatsing brengen de zonnepanelen energie op.

De plaatsing en de service zijn heel goed. Geen enkel probleem gehad.

• Installatie

Echt een goed bedrijf. Nemen ruim de tijd voor een offerte en uitleg. Zijn van afspraak = afspraak. Snelle service en goede installatie. Keurige werknemers. In één halve dag alles geplaatst

Fijn Bedrijf!

Prima bedrijf. betrouwbaar en vriendelijk.

heel tevreden.

levering snel, installatie netjes, maar ook nazorg prima, telefonisch ook goed bereikbaar en behulpzaam. Personeel vriendelijk netjes en vakkundig

• Installatie

Goede communicatie, snelle levering, uitstekend installatiewerk gaat allemaal in goed overleg uiterst vriendelijk en een prima nazorg.

Molenwerf 8 K

1911 DB Uitgeest

0251 29 64 59

Over Daan Zonnepanelen

Daan Zonnepanelen is een klein gespecialiseerd bedrijf met korte en snelle lijnen. Hierdoor kunnen wij jouw zonnepanelen voordelig, vakkundig en met persoonlijke service plaatsen. Daan Zonnepanelen staat voor: • A merken materialen, hoge kwaliteit = meer besparen • Transparant advies: communicatie en offerte duidelijk uitgelegd • Levering en plaatsing in eigen beheer en met garantie • Gecertificeerd installateur. • Showroom en deskundig advies • Alles onder één dak: ook laadpalen, airco’s en warmtepompen • Professioneel team