Mooi werk geleverd keurig afgewerkt allemaal. Ik zeg Geweldig.

Heel blij mee

Snelle offerte,gesprek en plaatsten van de panelen kon heel snel. Dit heel netjes gedaan,kabel binnenshuis doorgeboord en keurig vastgezet,troep opgeruimd en alles goed uitgelegd.

• Installatie

Prima voorlichting en goede service

Goed geïnformeerd, snel geleverd en keurig gewerkt.

Top service en snel

Komen afspraken na echt een aanrader. Werken netjes en snel !!!

Mooi werk afgeleverd

Monteurs van Daan werken snel en netjes..

Perfect geregeld

Alles goed uitgelegd.en plaatsing snel en keurig gedaan

• Installatie

Goed advies, snelle installatie, nakomen van gemaakte afspraken.

Goede en snelle service!

Op advies van kennissen en familie besloten we een gesprek aan te vragen bij Daan voor advies over onder andere zonnepanelen. Na een duidelijk adviesgesprek zijn we onwijs snel en goed geholpen. Een tweede afspraak bij ons thuis werd direct gemaakt en kon snel plaatsvinden en slechts enkele dagen na het ontvangen van de offerte lagen de zonnepanelen al strak op het dak! Hiervoor nogmaals bedankt! We zijn heel tevreden over de service en ook wij zouden dit bedrijf adviseren aan een ieder die geïnteresseerd is in het aanschaffen en laten plaatsen van zonnepanelen.

• Installatie

prima advies montage en nazorg

Prima advies montage en nazorg

snel en accuraat

Vriendelijke medewerkers , in een dag alles gefikst

Vriendelijk en praktisch

Daan Zonnepanelen werkt professioneel. Dit betekent dat offerte snel wordt opgestuurd, afspraken worden nagekomen en de plaatsing zoals afgesproken wordt uitgevoerd. Medewerkers van Daan zijn vriendelijk en praktisch bij het vinden van oplossingen

Vakkennis en overleg

Duidelijke uitleg. Luisteren naar onze wensen. Uitstekende montage en uitleg , keurig en vakkundig personeel.

• Installatie

Precies zoals je hoopt dat het gaat.

Wij wisten niets van zonnepanelen. Wij hebben uitleg gekregen over de diverse mogelijkheden waardoor ik een keuze heb kunnen maken. Dit is eigenlijk het advies welke ik kreeg op basis van mijn wensen. Inzicht besparing, offerte duidelijk en werkzaamheden goed uitgevoerd.

Goed bedrijf

Goed in hun werk en inzet

• Installatie

Zeer tevreden over uitstekende begeleiding en uitvoering.

Onderscheidt zich van andere aanbieders door duidelijke voorlichting. De uitvoering was goed teamwork. Ook nacontrole door de baas zelf.

Zeer goed en betrokken

Snelle reactie, goed advies en afspraken nakomen.

• Installatie

Alles volgens afspraak, en prima nagekomen.

Zie, boven.

Prima bedrijf

Goede service, de monteurs hebben pro actief dakpannen vervangen, en de installatie keurig aangelegd.

toekomstgericht installeren

Bij de installatie van de zonnepanelen heeft Qurijn rekening gehouden met de aanleg van een laadvoorziening voor een elektrische auto. Bij navraag kon Daan zonnepanelen ook de voorziening installeren en dat was nieuw voor mij . Eric maakte een scherpe offerte en Qurijn heeft de wallbox geïnstalleerd ! Met keuze om of via net of zonne-energie te laden. Snel , vakkundig en de eerste lading is gelukt . Linda en Wim van Bergenhenegouwen

Verwachting waargemaakt

Wij hebben gekozen voor installatie onder een dak bij Daan omdat wij met Daan al vele jaren een goede ervaring hebben . Hebben eerst de warmtepomp bij Daan laten installeren en even gewacht op Daan zonnepanelen . Medio 2022 zijn de afspraken gemaakt en door Daan, Eric en Qurijn opgepakt en uitgevoerd . De uiteindelijke opbrengst na 1 jaar is ook behaald. Deskundig, klantvriendelijk , goede communicatie en terugkoppelingen en fijne monteurs . Maar ook hulp bij BTW en persoonlijke afstemming warmtepomp en app juist bij zo een ingewikkeld proces voor jou als klant erg belangrijk !! Dat complete pakket is waarom wij gewacht hebben op Daan Zonnepanelen .

Prettige samenwerking

Een kundig advies gesprek aan huis gehad. Offertes konden naar wens worden aangepast. Werd hierin geadviseerd door medewerker. Plaatsen kon op korte termijn(4 weken) Dit in vergelijking met ander bedrijf waar de levering 6 maanden duurde. Installatie door 2 monteurs was prima in orde. Hebben hun werk gedaan, hadden respect voor mijn huis en omgeving. Helaas werkt alleen mijn app nog niet. Hierover in contact geweest maar er was wat miscommunicatie. Ik ga ervanuit dat dit binnen afzienbare tijd ook opgelost is. Prettig contact met alle medewerkers.

• Installatie

Prettig gesprek thuis gehad. Snelle levering en zeer nette installatie, scherpe prijs Monteurs werkten vlot en erg netjes

perfect!

Efficiënt bedrijf, weten waar ze het over hebben, snel, zakelijk, geven goed advies. Vertelde dit op mijn werk en.. 2 nieuwe klanten erbij voor Daan. Fam. Trenning- van den Honaard uit Heiloo Fam L. Firdaus uit Uitgeest. Grappig hoe dit werkt.

• Installatie

Aardige mensen, doen wat ze zeggen

Ik heb zonnepanelen op mijn schuur laten plaatsen, allemaal prima geregeld. Na afloop 1 klein puntje, maar ook heel netjes opgelost.

Molenwerf 8 1911 DB Uitgeest

0251 29 64 59

Over Daan Zonnepanelen

Daan Zonnepanelen is een klein gespecialiseerd bedrijf met korte en snelle lijnen. Hierdoor kunnen wij jouw zonnepanelen voordelig, vakkundig en met persoonlijke service plaatsen. Daan Zonnepanelen staat voor: • A merken materialen, hoge kwaliteit = meer besparen • Transparant advies: communicatie en offerte duidelijk uitgelegd • Levering en plaatsing in eigen beheer en met garantie • Gecertificeerd installateur. • Showroom en deskundig advies • Alles onder één dak: ook laadpalen, airco’s en warmtepompen • Professioneel team