Warmtepomp RS11

De aanleg van het complete systeem verliep zeer voorspoedig en netjes. Al het leidingwerk is zeer vakkundig en goed aangelegd en weggewerkt. Er werd goed meegedacht en waren/zijn steeds goed bereikbaar voor onze vragen. De dag na de installatie van het complete systeem bleek er 1 koppeling iets te lekken. Na 1 telefoontje werd er meteen iemand op weg gestuurd en was dit euvel snel en vakkundig opgelost. Top service. Al met al zeer tevreden over de voorlichting, communicatie en uitvoering.

Fijne installateurs en soepele communicatie

Vanaf het begin goede communicatie en heel fijn dat ze warmtepompen op een redelijke termijn kunnen installeren. De installatie zelf verliep met de gebruikelijke tegenslagen die vervolgens in goed overleg werden opgelost. Fijne installateurs om over de vloer te hebben. In 2,5 dag van het gas af!

Een goed werkend systeem met een goede service

Ik heb de warmtepomp van TEC nu een jaar en het voldoet aan mijn verwachtingen. De goede service maakt het plaatje compleet

Kwalitatief erg goed, vriendelijk, netjes gewerkt, en “hobbels” worden goed opgelost!

Wij zijn met TEC via via in aanraking gekomen. Na een open en eerlijk gesprek over verwachtingen, ervaringen, kosten, mogelijkheden, zijn wij overgegaan tot aankoop van een warmtepomp en zonnepanelen. Gezien TEC een eigen warmtepomp heeft was deze snel leverbaar. De zonnepanelen waren vlot leverbaar zo hadden wij binnen een periode van een twee weken (installatie periode) een duurzame woning. In de gehele periode zijn wij ook een aantal “hobbels” tegengekomen, maar deze zijn altijd in overleg keurig opgelost. Al met al was het een heel traject maar met TEC als “partner” zijn wij meer dan tevreden over het geheel. Een compliment naar de medewerkers van TEC voor hun vriendelijkheid, respect en goede werk!

Zeer mooie installatie en goedgeïnformeerde ben zeer tevreden

Tot zover bevalt prima maar is nog niet koud geweest,dus wacht nog even af nog niet gebruikt

Vakkundige mensen, goed advies en uitvoering.

TEC heeft een goed onderbouwd advies gegeven over verduurzaming van ons huis. De uitvoering van het plaatsen van de warmtepomp en boiler is probleemloos verlopen.

goede service

gedurende het gehele traject de goede service en betrokkenheid van de medewerkers ervaren. Vanaf het begin, met eerlijke adviezen, tot de installatie van de warmtepomp door medewerkers die wisten waar ze mee bezig waren. Ook tijdens de eerste aanloopprobleempjes stonden ze direct klaar. Een belletje/appje was voldoende om nog dezelfde dag verdere uitleg te geven. bedankt voor de goede service.

Goede service, duidelijk en betrouwbaar

Goed en eerlijk advies, deskundige en vriendelijke monteurs, duidelijke communicatie en goede prijs/kwaliteit.

Ontzorging, goede service, prima prijs/kwaliteitsverhouding

Prima verzorging van zowel warmtepomp als zonnepanelen.

Zeer tevreden!

Wij hebben bij TEC in het hele pakket van zonnepanelen en Warmtepomp ondergebracht. Wij wilden voor zover mogelijk minimaliseren op het gasverbruik. Na gedegen advies over alle mogelijke combinaties van vloerverwarming, zonnepanelen en warmtepomp, hebben we uiteindelijk gekozen voor een 11kW Warmtepomp gecombineerd met 12 PV panelen van 390 Wattpiek. De warmtepomp werd geïnstalleerd en de zonnepanelen volgden snel daarna. Gezien de schaarste een topprestatie !!  En wat nog belangrijker is: we hebben de CV ketel niet meer aangehad! Dus hebben we de juiste combinatie geadviseerd én geïnstalleerd gekregen inclusief de nodige aanpassingen aan de meterkast. Geheel ontzorgd dus en door zeer vriendelijke vakkundige installateurs. Wij zijn zeer tevreden, ook over de hulp bij het subsidietraject. Top!

Aanbevelend waardig, dit heb ik ook al gedaan.

TEC heeft mijn warmtepomp geplaatst en op mijn verzoek in de garage. Dat betekende extra werk maar het is goed uitgevoerd. Uitstekende ondersteuning bij het verhelpen van kleine onvolkomenheden en dat maakt het verschil. Ik raad TEC iedereen aan!

Goed geregeld

Mijn ervaring is zeer goed

Eerlijk verhaal en komt afspraken na.

TEC denkt in mogelijkheden, Waar anderen vooral beren op de weg zien denken zij met je mee en gaan voor een goed en mooi resultaat. Veel warmtepompen zijn in mijn ogen echt "lelijke puisten" maar deze TEC warmtepomp vindt ik qua design en KLEUR echt mooi. Daarnaast is hij heel erg stil

Goede service, bereikbaarheid én tevreden over de pomp

Wij hebben de pomp vorig jaar reeds laten installeren. Het is allemaal goed verlopen, duidelijke uitleg en kunt voor vragen altijd weer bij TEC terecht. Ook wat betreft de functionaliteit van de warmtepomp zeer tevreden. Ik zou TEC zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen voor de warmtepomp:-)

Komen afspraken na

Goede service. Vakkundige monteurs en komen gemaakte afspraken na . De kosten voor een installatie zijn gunstig.

Snel en keurig werk

Na een duidelijk en overzichtelijk offerte over de uitvoering heeft een prima levering plaats gevonden.

Goede voorlichting, keurige plaatsing, uitstekende nazorg, bijstelling.

Gewoon goed, zoals het hoort.

Prijs/kwaliteit is goed. Nazorg en service uitstekend. Persoonlijk betrokken medewerkers.

Fijn product en zeer goede service

Wij hebben vloerverwarming, een warmtepomp en zonnepanelen laten installeren via TEC. Communicatie is middels korte lijnen wat prettig is. Alles werkt goed, inmiddels ook goed afgesteld, iets wat best een tijdje kost maar waar TEC goed in kan begeleiden. Service is top!!!

Goed en snel geregeld

Afspraken worden nagekomen Keurige installatie Goede uitleg

Honderd. Procent

Ben als klant helemaal tevreden Meer dan ik had kunnen verwachten

Goede service van ervaren personeel!

We zijn onlangs overgestapt naar een gasvrije levensstijl en besloten om een warmtepomp installatie te laten plaatsen die aangesloten is op onze bestaande leidingen. We zijn ontzettend blij met de keuze die we hebben gemaakt! Het ervaren personeel dat bij ons thuis kwam, heeft fantastisch werk geleverd. Ze waren zeer deskundig en behulpzaam bij elke stap van het proces. De warmtepomp heeft onze verwachtingen overtroffen - onze woning is nu efficiënter en comfortabeler dan ooit tevoren. We zijn dankbaar voor het professionele team dat dit mogelijk heeft gemaakt. Een geweldige investering voor onze toekomst en het milieu!

Prettig om mee samen te werken

Goed advies, bij complicaties gelijk schakelen zodat alles doorgaat. Giede monteurs aan werk

We hebben door TEC The Energy Combination ons huis laten verduurzamen door een warmtepomp. In ons geval een 7KW (RS07) voor ons souterrain en de BG. Voor de eerste en tweede verdieping hebben we een 11KW (RS11) met 300L tapwater om o.a. te douchen. De pompen zijn snel geïnstalleerd en alles werkt na een jaar nog steeds erg goed. het is fijn dat de pomp of afstand te monitoren is, en aan te passen.

Zwollestraat 8

7575 EP Oldenzaal

085 792 792 7

Over The Energy Combination

Bij The Energy Combination (TEC) willen wij een substantiële bijdrage leveren aan de verduurzaming van energievoorziening, zowel all-electric als hybride. Met onze TEC Warmtepompen als fundament willen wij u in staat stellen om zelf te voorzien in uw energiebehoefte. Dit maken wij mogelijk door onze warmtepompen te combineren met oa. zonnepanelen en/of zonnetubes. Samen met de klant bekijken wij wat het beste past in de situatie, nu en in de toekomst. Als we het samen eens zijn, gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om het realiseren.