MyWheels is very sorry that you had to experience this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
MyWheels is very sorry that you had to experience this concerning the charger cable in this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Glad you like using MyWheels' shared cars so much. Unfortunatley for you, but there must have been a reason why your reservation was cancelled or changed to another car. Almost always when MyWheels does this and a small technical failure of the car can be the reason. Not serious because MyWheels maintains the cars according to schedule. Broken lights, damaged mirror and other issues that are necessary for safe driving for our customers can be the reason. MyWheels' fleet is expanding rapidly, so the distance to get to a shared car will become increasingly less. We look forward to seeing you when you make your next booking. Many thanks. Team MyWheels.
MyWheels vindt het erg vervelend dat u dit op deze manier heeft moeten ervaren. Dit is niet waar MyWheels voor staat als het gaat om de service en het gebruik van onze deelauto’s. Mogelijk wilt u via deze link uw ervaring aangeven: https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wil dit graag voor u oplossen. Bij voorbaat bedankt. Team MyWheels
Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de facturatie vanuit MyWheels. We willen dit voor u oplossen. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze financiële afdeling dit kan controleren. Onze support afdeling is 24 uur per dag bereikbaarder. Het soms zijn bij grote drukte dat de wachttijden langer zijn dan gewenst. MyWheels werk er hard aan om dit te voorkomen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met MyWheels. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Onze support afdeling zal dan de bezwaren met u doornemen, toelichten en proberen op te lossen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar. Het kan soms helaas zijn dat door grote drukte deze niet goed of snel genoeg bereikbaar is. Dat geldt ook voor de beantwoording van de e-mails. Onze verontschuldigingen hiervoor. MyWheels werkt er hard aan om dit te voorkomen. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels u zo goed bevalt. We zien u graag terug bij een volgende reservering. Vriendelijk dank. Team MyWheels.
MyWheels is very sorry that you had to experience our company in not a good way. This is not what MyWheels stands for regarding the service and use of our shared cars. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels
MyWheels is very sorry that you had to experience our company in not a good way. This is not what MyWheels stands for regarding the service and use of our shared cars. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels
MyWheels is very sorry that you had to experience this in this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check if anything went wrong with the invoicing of your trip and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling hier een controle op kan uitvoeren en de problemen met u kan bespreken. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling hier een controle op kan uitvoeren en het probleem samen met u kan oplossen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MYWheels.
Vervelend dat u langer dan gebruikelijk moet wachten op een reactie van MyWheels. Misschien wilt u via deze link uw bezwaar kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling hier een controle op kan uitvoeren en het probleem met u kan oplossen. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.
MyWheels is very sorry that you had to experience this in this way. This is not what MyWheels stands for regarding the service and use of our shared cars. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels
Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven voor deelauto's. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. Echter, de huurperiode en ritlengte kunnen soms bepalend zijn in het door u aangegeven kosten vergelijk. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.
Het spijt ons dat uw ervaring bij MyWheels niet goed is geweest. Misschien wilt u ons een e-mail sturen naar [email protected]. Met daarin vermelding van uw naam, telefoonnummer en verwijzing naar uw geplaatste review. Dan kan de betreffende afdeling nagaan wat er mis is gegaan en contact met u opnemen. MyWheels wilt dit voor u oplossen en toelichten. Alvast bedankt. Team MyWheels.
MyWheels is very sorry that you had to experience this in this way. This is not what MyWheels stands for regarding the service and use of our shared cars. Perhaps you would like to send us another e-mail to [email protected]. Mentioning your name, phone number, account number and reference to your posted review. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. And if you wish, explain the terms and conditions about renting a shared car. MyWheels would like to resolve this for you. Thanks in advance. Team MyWheels.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.