Vreselijke, vreselijke steun. Vermijd ze

De elektrische auto's zouden een stadsbrede parkeervergunning hebben, maar ik kreeg toch een boete als ik correct parkeerde volgens de voorschriften. Hun ondersteuningsteam reageert niet op de zaak, hoewel de boete (plus 20 EUR administratiekosten) zonder enige uitleg aan mij is overgemaakt! Belachelijk. Je kunt niemand aan de telefoon krijgen voor meer informatie. Vermijd ze ten koste van alles om hoofdpijn te besparen! Concurrenten reageren veel sneller en hun processen zijn transparant. Ook zijn hun auto’s vies, ruiken ze naar tabak en hebben de auto’s veel schade.

Slecht

Auto gehuurd later bij het ophalen is een account geblokkeerd dus ik nieuwe account met mijn rijbewijs. Kapotte auto die niet helemaal opgelden was . Uren langs de snelweg gestaan totdat hulpdienst kw. Compensatie bedrag beloofd . Dan stond er nog €150 open van openstaande bedragen die ze maar niet terug willen storten. Nu willen ze weer geld van mijn account pakken. Ik heb geschreven dat ik aangifte ga doen. Ze schrijven dat er geen betalingen kunnen worden gedaan van account die niet gekoppeld is. Dus ik schrijf dan stort het geld terug.natuurlijk geen antwoord op de vraag of terugstorten van het bedrag. Dus hopelijk gaan meer mensen aangifte doen.

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

NIET 24/7 beschikbaar: ‘s nachts geen my wheels

Sta je dan als je ‘s nachts urgent een auto nodig hebt… blijkbaar is My Wheels toch niet 24/7 beschikbaar: ‘s nachts onmogelijk om te reserveren. Waardeloos qua flexibiliteit en betrouwbaarheid dus. Valt me erg tegen, ga naar andere aanbieder zoeken.

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. het reserveren van een deelauto voor een nachtelijke rit. MyWheels stelt enkele voorwaarden voor het reserveren van een rit in de nacht, Graag willen we deze u duidelijk maken. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Vermeld dat dan uw naam en telefoonnummer. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels

Schandalig

Ik heb in februari een auto gehuurd via mywheels. Een paar dagen later werd ik gebeld omdat de sleutel zogenaamd kwijt is. Ik heb de sleutel beslist niet kwijtgemaakt en heb dit meerdere keren duidelijk gemaakt. Klantenservice kan geen contact opnemen met andere afdelingen, zoals die van boetes?! Ik krijg geen contact met mensen van mywheels die mij verder kunnen helpen. Begin april is mij verteld dat mijn factuur bevroren wordt totdat de issue is opgelost, maar nu toch een incassobureau op me gestuurd! Gebruik mywheels niet!

Vervelend dat de afhandeling van uw klacht niet goed is verlopen voor u. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Een bedrijf dat zich bezighoudt met racisme tegen buitenlanders

De rekening werd zonder waarschuwing gesloten en na herhaalde contact werd de echte reden niet vermeld. Er is een eerdere beslissing genomen tegen buitenlanders ( fraude) ( oplichter) zonder bewijs verkeerd gebruik van gegevens

Part 2 bagger

29 april bezwaar ingediend via t contactformulier 06-05 weer bezwaar ingediend zogenaamd wordt er binnen 2 werkdagen contact opgenomen maar niet heus. Meerdere keren gebeld ….. klantenservice kan mij niks vertellen? Want ze kunnen niks zien? Slecht slecht slecht

Onbetrouwbaar, peperduur en waardeloze service

ik ben echt he-le-maal klaar met dit bedrijf. Als ik voor de zoveelste keer bij een auto sta die "niet op locatie is" of "niet op tijd ingeleverd is" of "ranzig is". Vroeger betaalde je een prima bedrag voor een huurauto, tegenwoordig is het 50/50 of je voor een godsvermogen uberhaupt de auto kan meekrijgen. Geen sleutelfiguren voor autos als er gedonder mee is, dit bedrijf is echt in een gigantisch hard tempo zichzelf aan het saboteren, waardeloze tent.

Way too expensive

Everything went easy and smooth and the cars are top but two rides and it costs me more than I paid a month when I owned a car. It’s way too expensive.

MyWheels applies market-based rates. We experience for this reason that more and more renters are making the choice to replace their own car and switch to MyWheels' shared cars. We would like to explain our rates. You may wish to indicate this through this link: https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check and contact you. MyWheels would like to explain this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels.

Bagger

MyWheels geeft aan dat ik de sleutel ben kwijtgeraakt terwijl dat absoluut niet zo is. Want alles hangt onder 1 van die hangertjes. Druppelsleutel autosleutel en al. Wel dreigen met binnen 3 werkdagen 520 euro incasseren maar niet eerst een onderzoek starten en kijken of het waar is en dan pas incasseren. En dan zegt de klantenservice betalen anders komt er incassobureau. Rij ik terug naar de plek waar ik m heb achtergelaten want zogenaamd heeft niemand erin gereden maar zie ik de auto niet staan en kan m ook niet reserveren om zelf te zoeken naar de sleutel… zit al sinds 19 januari te wachten man

Vervelend dat dit zo verloopt m.b.t. onze communicatie naar u toe. En is zeker niet gebruikelijk vanuit MyWheels daar op deze wijze mee om te gaan. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Heel fijn en makkelijk in gebruik

Met een goede klantenservice die heel erg goed met je meedenkt.

Glad you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels

Parking Policy

They have updated their parking policy from free parking in service area to parking/returning in fixed spot only. This was not well informed and has caused fines to many. P.s: why do I have to agree on sharing my “IP address” before being able to comment?!

• Would you recommend us? No

Great Cars and Service

We really love MyWheels, great prices and great cars. We love to have a ride, sometimes just for fun, going nowhere and enjoying amsterdam!

Glad you like using MyWheels' shared cars and app so much. MyWheels charges market-based rates. MyWheels experiences that more and more renters are switching to renting our shared cars and prefer this to owning and maintaining their own car. So we look forward to seeing you when you make your next booking and wish you pleasant trips. Thank you very much. Team MyWheels

Goed en zeer slecht

Auto's prima. Van het rijden tot het opladen en betalen prima geregeld. Klantenservice verschrikkelijk hoe IK het heb mee gemaakt. Hoorn der op gooien omdat je fout zit onbeschoft en respectloos tegen de klant. Ritten der in zetten die er niet zijn gemaakt en rekening sturen. En geen reacties op de mailtjes die ik heb gestuurd!

Vervelend dat uw ervaring omtrent de door u genoemde punten niet naar wens is geweest. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels

Uitermate schandalige, teleurstellende, en nalatige klanten’service’

Uitermate schandalige, teleurstellende, en nalatige klanten’service’. Op 30-10-23 heb ik schade gereden tijdens het inparkeren. Documentatie en foto’s netjes aangeleverd, wat zou worden doorgestuurd naar de afdeling schade. Ik heb NOOIT een beoordeling van de schade ontvangen. Ook niet na hier op 9-11-23, 21-11-23 en 29-11-23 via de mail meermaals om te hebben gevraagd. Wel is €495,63!! van de €500 eigen risico via automatische incasso afgeschreven. De eerste reactie die ik kreeg op mijn mailtjes is op 3 apr 2024, wat dus meer dan 5 MAANDEN later is. Wederom zonder uitleg: (quote) ‘Beste Koen, Dank voor je mail en onze excuses voor de zeer verlate reactie vanuit onze kant. Dank ook voor het toesturen van de foto's en het schadeformulier. In de mail van 30 oktober is aangekondigd dat het Eigen Risico in rekening gebracht kan worden, mocht je aansprakelijk gesteld worden voor de schade. Dat is in dit geval gebeurd. Het bedrag van de schade is vastgesteld door interne schade-experts. Nogmaals onze excuses voor de zeer verlate reactie, we wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Daantje’ (quote) Als je probeert te bellen over de schadeafhandeling wordt je door medewerkers gedwongen hierover te mailen. Naar mijn mening wordt misbruik gemaakt van het eigen risico beleid. Er vind géén communicatie plaats over de schadebeoordeling waardoor elk willekeurig bedrag kan worden afgeschreven. Persoonlijk heb ik tot op 30-11-23 meer dan €1500 op het MyWheels platform besteedt en meer dan 30 ritten gemaakt. Sindsdien heb ik 0 ritten gemaakt en raad ik iedereen af om van dit platform gebruik te maken.

Vervelend dat de afhandeling van de schade niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Geluk

Lekker dicht bij huis, instap klaar, goede zitcomfort, niet duur.

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

Horrible, I don't recommend it at all

Last Sunday (24/03), I rented a car near my home. As usual, I checked everything, and it looks like everything was already noted. I went to Ikea, parked inside, did my shop, and returned the car almost to the same place. Yesterday (26/03), I received an email stating that the car was damaged. Then, they asked me to add pictures of the damage, fill out a form, and provide some documents. First of all, how will I provide something if nothing happens? More, I don't have an idea what they are talking about. I don't know the circumstances of the damage they asked about. So, now they charged 250€ for the supposed damage, and if I do not provide the details, they will charge for the entire repair. So, I do not recommend it anymore. It's unfortunate.

• Would you recommend us? No

MyWheels is very sorry that you had to experience our services this way. You may wish to indicate your experience through this link : https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Then the relevant department can check what went wrong and contact you. MyWheels would like to resolve this issue for you. Thanks in advance. Team MyWheels

MyWheels is een prima alternatief voor mensen die hun auto wegdoen

MyWheels is een prima alternatief voor mensen die om duurzaamheid redenen geen auto willen bezitten. MyWheels-auto's staan in de buurt, zijn makkelijk bereikbaar en veelvuldig beschikbaar. De website voor online reserveren is overzichtelijk en maakt reserveren makkelijk en snel. Het wagenpark van MyWheels wordt regelmatig gemoderniseerd, zodat de auto's in goede staat zijn en duurzaam. Klein minpuntje is, dat in veel auto's geen sleutel aanwezig is, waardoor de deuren moeten worden bediend met de telefoon. Dat werkt niet altijd makkelijk. Verder, niets dan lof voor de organisatie.

Super handig!

Voor het gemak is dit een handige oplossing als je zonder vervoer zit.

Fijn dat het gebruik em de flexibiliteit van de deelauto's en van MyWheels je zo goed bevalt. Vriendelijk dank voor je review. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

Nice

Nice and waiting to see a car near to my place at least.

Glad you like using MyWheels' shared cars so much. MyWheels aims for customer-friendliness and convenience. The spread of MyWheels shared cars across the Netherlands is growing. With the aim of making a shared car available to everyone in their region/neighborhood. We look forward to seeing you when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.

Fijne manier van autorijden

Ik neem al een behoorlijke tijd deel aan Mywheels. Werkt vrijwel altijd prima, is betaalbaar en dichtbij.

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

Snel en makkelijk

Eerste ervaring met een MyWheels auto, het was een zeer positieve ervaring. Mooie nieuwe schone auto. Rijd lekker en kwa prijs valt het op zich wel mee, ik heb de auto maar een uur gebruikt het het was onder de 15 euro.

In demand!

I’m so happy I don’t need to pay for a parked car. Now, I use it when I need it. And most days I don’t need it.

• Would you recommend us? Yes

We are happy you like using MyWheels' shared cars so much. We look forward to seeing you again when you make your next booking. Thank you very much. Team MyWheels.

top

Klantenservice is erg vriendelijk, super goed bereikbaar en de auto's rijden erg fijn. Enige punt op aanmerking is de wat hogere prijs die je betaald. Verder erg fijn!

Fijn dat het gebruik van de deelauto's van MyWheels je zo goed bevalt. MyWheels heeft klantvriendelijkheid en gemak als doel voor onze huurders. M.b.t. klantenservice, facturatie, goede conditie van de auto's en het reserveringssysteem. MyWheels hanteert marktconforme tarieven. Wij ervaren om die rede dat steeds meer huurders de keuze maken om hun eigen auto te vervangen en over te stappen op de deelauto's van MyWheels. Jammer dat u de tarieven als wat hoog ervaart. Wellicht is een plus of pro abonnement voor u een optie om tot wat lagere tarieven te komen. Die kunt u bekijken op onze website https://mywheels.nl/tarieven. We zien je graag terug bij een volgende reservering. Hartelijk dank. Team MyWheels.

Auto's worden slecht onderhouden en amper schoongemaakt.

Na de overname van Amber ben ik bij MyWheels uitgekomen. De service is minder (alle auto's op een vaste plek of gebied, ipv voor je deur als je op tijd reserveert), de kosten zijn hoger en de beschikbaarheid is lager (moet regelmatig naar een andere wijk lopen omdat er niks in de buurt beschikbaar is). Wat me het meest tegenvalt is dat de auto bij mij in de wijk al maanden vies is en maar niet wordt schoongemaakt, ondanks dat dit meerdere malen via de app is doorgegeven (er zit vanaf half januari al saus in de middenconsole en we zitten nu in bijna in april). Ook geeft de auto al meer dan een maand aan dat er onderhoud nodig is en de bandenspanning laag is. Hier heb ik weken geleden over gebeld, maar het onderhoud is nog steeds niet uitgevoerd.

Vervelend dat uw ervaring niet goed is omtrent de door u genoemde punten. Misschien wilt u via deze link dit kenbaar maken. En graag even aangeven welke auto het betreft. https://help.mywheels.nl/hc/nl/requests/new. Zodat onze afdeling dit kan controleren en contact met u kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Alvast bedankt voor de moeite. Team MyWheels.

Slechte klantenservice

Als ik ze bel met een urgente vraag zeggen ze dat ik het contactformulier moet invullen, vervolgens krijg ik geen reactie op mijn e-mails. Ik ben al sinds oktober (het is nu november) achter hun aan om een (onterechte hoge) factuur. Never again.

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle