snel, duidelijk, mee denkend !

Kelly en Jeroen hebben ons prima bijgestaan met de juist juridische onderbouwing en correspondentie naar tegenpartij. We hadden de oplossing al min of meer klaar maar ze hebben het snel en uitstekend juridisch voor ons afgewikkeld !

• Geholpen door: Kelly Verheij

gewoon top, goed advies! een absolute aanrader

Bij welke kwestie dan ook, bel ik RWV. Hun staan ons altijd bij met goede adviezen, zijn betrouwbaar en persoonlijk. Duidelijk en heldere taal, en hun strategie is gedurfd maar zeker doeltreffend. wij vertrouwen blindelings op hun expertise.

• Geholpen door: Nadine van der Slot

Topbedrijf met veel verschillende disciplines

Met verschillende personen met verschillende discipline contact gehad, de laatste jaren. Vlot en naar tevredenheid afgehandeld.

• Geholpen door: Ronald Verheij

Betrouwbaar, betrokken en duidelijk.

Duidelijk, in de actie die eventueel genomen moet worden. Duidelijk in de taal die voor een leek begrepen kan worden. Ze zijn menselijk betrokken bij onze zaak. Professioneel en betrouwbaar, Ward, Rick en Kelly

• Geholpen door: Ward Kloots

vlotte deskundige service

wij hebben in de afgelopen jaren voor verschillende zaken advies gevraagd en zijn daarbij steeds adequaat verder geholpen. dit is de reden waarom wij, indien nodig, weer contact zullen opnemen en dit vertellen we dan ook door.

Onze ervaringen met RWV Advocaten waren zeer positief

Dhr. Dekkers heeft ons zeer accuraat geholpen met de afwikkeling van onze vorige huurovereenkomst (bedrijfsverzamelgebouw) én de servicekostenafrekening hiervan. Zijn adviezen én inzichten waren precies juist. Ook heeft dhr. Dekkers ons geholpen bij het aangaan van een nieuwe overeenkomst.

Professioneel advies en ondersteuning

Vragen worden niet populistisch maar gedegen beantwoord. Goede medewerkers en advocaten!

• Geholpen door: Kimberly Collée

Super. Concreet en terzake kundig

zie boven

Snel, schappelijk en accuraat

Voor ons is er een incasso procedure gestart en met goed gevolg afgerond. De rekening was coulant en acceptabel. Goed gedaan

• Geholpen door: N.v.t.

Zeer deskundige begeleiding bij mijn advieswerk

De juristen zijn praktisch ingesteld en kunnen het advies en begeleiding terug brengen naar heldere en begrijpelijk taal.

Uitstekend Advocatenkantoor!

Zeer deskundige rechtsbijstand!

• Geholpen door: Frank Dekkers

Zeer tevreden over geleverde diensten/adviezen

Geadviseerd door zowel Ronald Verheij als Dave Beck. Deskundig, professioneel. pragmatisch en betrokken.

snel en vakkundig

prettig

• Geholpen door: Danny Lasschuit

Capabele mensen met adequate oplossingen en goed advies!

Erg goed geholpen elke keer opnieuw weer!

• Geholpen door: Dave Beck

op dit moment uiterst ontevreden

Was altijd fantastisch maar onze ervaring op dit moment is ver onder nul

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Dave Beck

Accuraat, punctueel en zeer deskundig.

Zeer goede begeleiding tijdens het overnameproces van ons bedrijf. Matthy van Parridon weet van de hoed en de rand en blijft zeer betrokken bij het proces.

• Geholpen door: Matthy van Paridon

zeer toegankelijk en duidelijk in de communicatie en korte lijntjes

zeer goed

• Geholpen door: Thijs de Jong

super professionel én warm

Met Bob Heeren hebben wij een top-advocaat in ons midden. Al 10 jaar behartigt hij onze belangen met veel warmte en empathie.

• Geholpen door: Bob Heeren

krachtig en voortvarend

Een hele plezierige ervaring, in samenspraak gewerkt met hr. Dekkers.

Altijd goed geholpen

Uitstekende ondersteuning. Nadeel is het hoge tarief dat in rekening gebracht wordt. Dat veroorzaakt dat niet altijd uw hulp wordt gevraagd.

• Geholpen door: Kimberly Collée

Adequaat, accuraat en doortastend

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van advocaat Danny Lasschuit. Hij is adequaat, accuraat en doortastend. Hij heeft mijn zaak snel en professioneel opgelost. Dankzij zijn advies en bemiddeling hoefde ik niet naar de rechter te gaan. Ik heb veel geld en stress bespaard. Danny is een uitstekende advocaat, die ik iedereen kan aanraden.

• Geholpen door: Danny Lasschuit

Prima. Word altijd goed geholpen

Jarenlange band met Bob Heeren is goud waard

Zeer slecht

Zeer ontevreden over de gang van zaken. Komt afspraken niet na. Accepteert de oorspronkelijke opdracht/verzoek (op papier en per e-mail aangeleverd) van de klant om die vervolgens te negeren en er een volledig eigen draai aan te geven die niet is wat de klant graag wilde hebben. Weigert te doen wat de klant graag opgeleverd wil zien. Nutteloos en totaal onbruikbaar product opgeleverd. Zonde van de tijd en het geld. Hopelijk is de rest van het bedrijf beter.

• Geholpen door: Jeroen Joustra

Betrokken dienstverlening!

RWV is een kantoor met vaste waarden in het team. Een jarenlange samenwerking zorgt er voor dat je altijd weet wie je voor welke werkzaamheden nodigt hebt en dat geeft vertrouwen. Advocaten zijn altijd goed bereikbaar en schakelen snel. Dat werkt goed voor ons zelf en voor onze cliënten waarvoor we RWV inschakelen. Persoonlijk heb ik volgens mij zaken gedaan met zo ongeveer de helft van het team van RWV en steeds naar tevredenheid.

• Geholpen door: Bob Heeren

Uitstekend en vakkundig

Zelfs een familielid geadviseerd om RWV te contacten over een andere zaak,

• Geholpen door: Ronald Verheij

Haagweg 149

2321 AA Leiden

Over RWV Advocaten

Met de juiste ondersteuning sta je een stuk sterker. Kom je verder. Ontdek je meer mogelijkheden. Ervaar je meer rust. Dat en meer vind je bij RWV Advocaten in Leiden. Wij zijn een ondernemend advocatenkantoor in Leiden voor ondernemers en particulieren. OVER ONS Je wil de beste juridische oplossing voor wat je bezighoudt. Waar je misschien wel wakker van ligt. Maar wat is de beste? Je hebt behoefte aan een professionele sparringpartner. Iemand die met je meedenkt. In én out of the box. Die laat weten wat de (on)mogelijkheden zijn. Wat de risico’s zijn als je niets doet. En hoe ver je wel of beter niet kan gaan. Juridisch en praktisch. Toegesneden op jou. OPRECHT BETROKKEN Bij RWV Advocaten snappen we dat. Onze deskundige en bevlogen advocaten lossen samen met jou jouw juridische vraag op en het liefst ook het onderliggende probleem. Wel zo duurzaam, daar houden we van. Dat doen we op onze eigen, authentieke en oprecht betrokken wijze. Op een manier die bij je past, zodat het goed gaat én voelt. Want ja, daar worden we zelf ook blij van. SPECIALISTEN MET IMPACT Je krijgt onze juridische kennis in combinatie met heldere communicatie en ijzersterke strategieën. Voor nu en de toekomst. We zien én creëren mogelijkheden die het verschil maken. We scheppen kansen en regelen de zaak. Optimistisch. Pragmatisch. En bovenal: vol impact.

Over Advocaatscore.nl