Super ervaring

Bij Van der Kolk auto’s word je super goed geholpen. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je een betrouwbare auto wil kopen! De auto wordt spik en span afgeleverd. Top service!

TOP!

Top!! Service tot aan het gaatje. Fijne persoonlijkheid en eerlijk! Mooi jong en goed bedrijf.

Mooi en betaalbaar assortiment

In januari mijn grote droom gekocht bij Ian, de Mini Countryman (precies zoals ik hem wilde hebben). Ik mag er nu eindelijk in rijden en het is heerlijk! Je word snel geholpen en de auto kan snel gekeurd en op kenteken worden gezet. Ik ben heel tevreden en hopelijk vinden meer mensen hun auto daar!

Super bedrijf, we zijn heel erg blij met de auto die we gekocht hebben, goede prijs/kwaliteit verhouding! Bij van de Kolk koop je met plezier een auto en je weet precies wat je krijgt!

Goede service en komt afspraken na

Bmw gekocht bij van der kolk. Goede garantie en als er wat is lost die het op. Zeer te vreden hoe je behandeld wordt als er wat is met de auto. Zeker de moeite waard om hier een auto te kopen.

Prima ervaring.

Ik ben snel , netjes en vriendelijk geholpen. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto.

Net bedrijf met een transparante werkwijze

Onlangs een VW Golf bij Van der Kolk gekocht. Fijn contact via WhatsApp. Bij bezichtiging stond de auto al klaar en kon ik direct een stukje proefrijden. Verder geen verborgen afleverkosten of andere verassingen. Gewoon duidelijk en transparant.

Een vlotte en vriendelijke ervaring bij Van der Klok Autos, waar ik een Volkswagen Up kocht, met een

Bij Van der Klok Autos heb ik onlangs een Volkswagen Up gekocht en wil graag mijn waardering uiten voor de uitstekende service van de betreffende medewerker. Deze jongeman was buitengewoon vriendelijk en bood ons een zeer goede prijs voor de auto. Bovendien hielp hij ons vakkundig met het monteren van de all-season banden. De hele ervaring was niet alleen super, maar ook verrassend snel. We weten nu dat we altijd bij hem terechtkunnen als er iets is, en we wensen hem veel succes in de toekomst.

Alles ging soepel en prima!

Heel vriendelijk, mooie auto’s en een top afhandeling.

Ik had een Peugeot 208 drie deurs, en wilde graag een 5 deurs. Van de Kolk had die. Ik ben heel rustig en goed geholpen onder het genot van bakkie koffie. Het is een heel fijn bedrijf heb ik ervaren. Als ik mijn volgende auto koop zal ik zeker kijken of dat er iets tussen zit. Dankjewel autobedrijf van den Kolk. Groetjes Don

Aardige gast, toegankelijk en helpt goed! Omdat alles snel afgehandeld was, kon ik de auto meteen meenemen!

Topp service

Goeie service en topp auto gekocht Auto had een klein probleempje maar heeft het super netjes opgelost

Meer als goed.

Deze vak man heeft ons heel snel geholpen met onze hulp vraag, en binnen een week hadden wij onze droom auto gevonden. Betrouwbaar, vriendelijk en meedenkend. De auto is tot in de puntjes afgeleverd, totale reiniging van binnen en buiten. Kortom een dikke aanrader.

Super goeie service. Vriendelijke jongen en goede hulp met de aankoop

Goede service en een goudeerlijke auto verkoper.

Auto gekocht voor onze zoon bij dit bedrijf. Na 4 dagen ging de waterpomp stuk. Op kosten van dit bedrijf een nieuwe kunnen laten plaatsen. Deed hier absoluut niet moeilijk over. Inmiddels rijd onze zoon met veel plezier nu met de auto.

Gewoon een goede en nette service!

Hier onlangs mijn eerste auto gekocht. Zeer tevreden met hoe ik werd geholpen en de service is gewoon goed.

Goede service bij Ian van der Kolk! Ook als er nog wat met de auto is (3 maanden garantie). Wordt er snel actie ondernomen en opgelost. Superblij met mijn Skoda Fabia!

Fijne omgang en goede service!

Mooie nieuwe auto gekocht met nieuwe apk. Na de koop goede service gekregen

Goed en snel geregeld

Snelle levering goede afspraken. Auto is ook netjes opgeleverd. Aan afspraken voldaan

Erg tevreden

We zijn erg tevreden over de aankoop van onze auto. Ian is een vriendelijke en betrouwbare verkoper. Hij is flexibel en denkt graag met je mee. Een aanrader om een auto bij Van der Kolk te kopen!

Fijn bedrijf.

Zeer goed en prettig bedrijf. Komt afapraken na. Erg aardige eigenaar, niet opdringerig en transparant. Zeker een aanrader!!!!!

Pink spacestar rules the world!

Wat een geweldige auto hebben mijn dochter en ik gekocht bij Ian van der Kolk in de zomer. Roze met zwarte strepen Mitsubishi Space star. Vantevoren kregen we van Ian, de eigenaar een promofilmpje opgestuurd hoe de auto eruit zag van binnen en van buiten, speciaal zijn roze shirt aangetrokken, zo grappig. Ik had mijn neefje meegenomen omdat ik het best eng vond en geen verstand van auto's. Toen we aankwamen zagen we alleen een keet, helemaal geen garage, dus dat gaf even een minder gevoel, maar dat is helemaal goed gekomen en superpositief. Er waren nog wat kleine dingetjes, en die heeft Ian keurig opgelost, en een week later konden we de auto ophalen. Ook nog met garantie tot januari, en een nieuwe APK. Als er wat is met de auto tot die tijd kunnen we hem altijd bereiken. Hij wil dat we met een goede en veilige auto de weg opgaan, top! De rit van bijna 3 uurtjes hadden we er graag voor over, hij bood nog aan om ons van de trein in Zwolle te halen, maar dat was niet nodig verder. We rijden nu al maanden in een super auto en krijgen veel complimenten, de auto is van binnen nog pinker geworden. Voor ons een absolute topper!

Super snelle service

Na 1 dag na aankoop begaven de ruitenwissers, binnen 1 week gerepareerd door de plaatselijke monteur . Super snelle service

TOP service en vertrouwd!

Ik heb persoonlijk een super goede ervaring opgedaan bij dit bedrijf. Mijn maatje had al eerder een auto bij Ian (eigenaar) gekocht en ik had hier toen al een goed gevoel bij. En geloof me als ik zeg dat ik best al bij veel auto bedrijven/handelaren ben geweest en ik weet inmiddels precies waar ik zijn moet of juist niet. Ik weet als vrachtwagenchauffeur en auto fan best wel wat van auto's af dus ik weet ook waar ik over praat. Ik kan mensen oprecht vertellen dat dit bedrijf uitblinkt met vertrouwen en service en als ik 10 sterren kon geven dan deed ik dit meteen zonder twijfel. Ik ga niet volledig in detail treden maar ik heb een mooie goed onderhouden auto gekocht en bepaalde zaken moesten nog opgelost worden. De eigenaar deed nog geen seconde moeilijk en gaf aan dat hij goede auto's wilde verkopen dus deze werden netjes klaargemaakt en daarbovenop ook nog eens enige tijd garantie. Eenmaal overgegaan tot de deal zijn de afspraken goed nagekomen. Echter kreeg de auto nog een probleem toen de eigenaar op vakantie was en had zijn vader die avond gevraagd het probleem op te lossen. En dat heeft hij ook gedaan en we hebben het samen goed kunnen oplossen. Ik ga hier zeker nog vaker komen want de service en vertrouwen die het bedrijf geeft dat kom je in deze tijd zeldzaam tegen. Zelfs bij een dealer waar je een auto koopt van 40.000+ euro komt niet in de avond netjes een probleem oplossen als je afhankelijk bent van een auto. Ik kan me daarom sommige slechte reviews van mensen me dan ook niet voorstellen. Ik had echt een TOP ervaring en kom hier nog zeker terug. Ik woon 50 minuten verderop en dat is de moeite zeker waard! Bedankt voor alles en blijf wie je bent. Dat siert je en geeft een vertrouwd gevoel naar de mensen. Hopelijk blijf je lang bestaan en wens dit bedrijf dan ook alle succes toe! Tot de volgende keer!

Top geregeld

Auto gekocht bij van der kolk storngs lampje moter bleef Branden , gebeld en kon de auto naar een garage in de buurt brengen auto gemaakt en rijdt super goede service van de kolk auto’s

Dedemsvaartweg 31

7954 PM Rouveen