Alle keren vlot, vriendelijk en eerlijk geholpen!

Al meerdere apparaten hier aangeschaft.....prima service....... Bij storing komt er vlot een monteur!

Een snelle en correcte levering van mijn nieuwe wasmachine. Een fijne monteur die alles goed regelde.

Plezierig contact zowel per telefoon als aan huis.

Aangeenbrug doet wat het belooft, zijn klantgericht en bekwaam. De medewerkers denken mee en zoeken naar een voor de klant gunstige oplossing.

Fijn bedrijf

Goede uitleg, service en bereikbaarheid. Zeer vriendelijke medewerkers. Over de apparatuur kunnen we nog niets zeggen want is vandaag geplaatst.

lekker snelle afhandeling

plezierig

Ben voldoende ingelicht hoe de nieuwe wasmachine werkt.

Deskundig advies en goede service

Onze ervaring met Aangeenbrug Westkapelle is zeer goed. Men geeft goed en deskundig advies en prima service!

Snel en goed gerepareerd

Vriendelijke medewerker die mij duidelijk uitlegde hoe of de vaatwasser te gebruiken.

Vriendelijke medewerkster aan de telefoon, snelle levering en geplaatst door een medewerkster die wist waar ze mee bezig was!

Perfekte Service en duidelijke heldere uitleg bij defecte wasmachine én advies nieuw apparaat

Eerlijk en duidelijk advies . Meedenkend , zowel bij de beslissing over mogelijke reparatie defecte wasmachine óf koop van een nieuw apparaat . Afspraken werden nagekomen en alles is vlot verlopen . En niet te vergeten ; hulpvaardig en erg vriendelijk .

zeer goed

goed personeel goed gewerkt prima product

Zeer positief

Snel, netjes en accuraat werkend personeel dat ook andere mogelijkheden aandraagt dan in eerste instantie werden gesuggereerd.

Deskundig, vlot, en vriendelijk

Na melding van een storing aan mijn oude magnetron was er heel snel een monteur beschikbaar. Toen bleek dat de magnetron niet te repareren viel, ben deskundig geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe, en deze werd binnen 2 dagen bezorgd en netjes aangesloten.

Vakmanschap

Zeer vriendelijk Wist gelijk wat de wasmachine mankeerde

Vlotte service

Altijd wat op voorraad waardoor snelle levering en service.

Prima dienstverlening

Er is bij ons een nieuwe keramische kookplaat gemonteerd. Zeer vriendelijke en deskundige monteur die ons ook prima heeft geholpen bij de afweging bij reparatie van de bestaande of koop van een nieuwe oven.

Goed geholpen in de winkel en levering netjes volgens afspraak

Prima.

_

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Van hulp bij de enorme keuze tot fen met het plaatsen van de apparatuur zijn we vriendelijk en deskundig geholpen. Dit geeft vertrouwen voor de nazorg, mocht dat nodig zijn.

Op vrijdag 16 uur veertig een reparatie aan de wasmachine gemeld. Zaterdag is de reparatie al uitgevoerd door een zeer deskundige en vriendelijke monteur. Al met al en zeer tevreden klant.

Toller Service

Es war ein super netter freundlicher Mitarbeiter sehr geduldig und kompetent

wat een genot om met jullie te werken

goede afspraken, zeer prettige en vriendelijke contacten, blij dat niet allen oude droger maar ook Groe koelkast als retour is meegenomen.

Altijd vriendelijk, vakbekwaam en Uitstekende service.

Snelle service, klantgericht.

Wasdroger defect. Snel gerepareerd. Ondanks verstreken garantietermijn goede prijs.

Oude Zandweg 24 a

4361 SK Westkapelle