vriendelijk en klantgericht

zowel telefonisch, als bij plaatsing op een vriendelijke en deskundige wijze geholpen

Vriendelijke en deskundige monteurs en nog dezelfde week geleverd, we zijn echt tevreden. P.S. Graag ontvangen wij nog wel het instructieboekje en garantiebewijs.

Service en snelheid

Aangeenbrug werkt snel en accuraat, geeft advies en levert conform afspraak. Een buitengewoon fijn bedrijf waarmee ook eerder goede ervaringen zijn opgedaan.

Afspraak is afspraak, deskundig en vertrouwd.

Keurig volgens afspraak. Deskundig advies en prima uitvoering. Voelt vertrouwd.

Goede service en correct

Contact was makkelijk via het formulier op de website, mail met afspraak die je bevestigd. Zeer vakkundige medewerker en niet onbelangrijk in de avond stond de vaatwasser weer werkend te draaien. En de prijs is ook goed.

Duurde even maar uiteindelijk goed

Het duurde 1,5 week voor er iemand kwam maar zeer nette en vriendelijke mensen. Goed en eerlijk advies en duidelijk verhaal.

Vriendelijk en vakkundig personeel

Goede service en zij denken met de klant mee voor een oplossing

goede service

Goeie en snelle service!

Nieuwe vaatwasser besteld en de volgende dag keurig geïnstalleerd door Rianne!

Bedrijf waar je op kunt bouwen

Had vakmanschap nodig. Dus . . . . had al eerder goede ervaring met dit bedrijf.

Goede berichtgeving en snelle levering en vakkundige montage

Prima ervaring

prima service

snel geleverd en vakkundig geinstalleerd door vriendelijke monteur.

Geweldige en attente service

Na een verwijzing door onze onderburen , een prima contact en snelle service.Wij zeggen het voort

Klantgericht!

Goede informatieverstrekking. Ze willen je echt helpen.

Super goede en snelle service

Wij hadden problemen met onze droger en wasmachine. Na het invullen van het storingsformulier bij Aangeenbrug Electro is zeer snel contact met ons opgenomen. Ook heel snel daarna is een vakbekwame monteur langs geweest. Hij heeft goed meegedacht en aangegeven de wasmachine te kunnen repareren. Hiervoor waren wat onderdelen nodig, die hij op dat moment niet bij hem had. Helaas was het qua prijs niet handig om ook de droger te laten repareren. We hebben ervoor gekozen om bij Aangeenbrug Electro een nieuwe droger te bestellen. Nog binnen dezelfde week na melding van de storing stond er een nieuwe droger en was de wasmachine voor een klein bedrag gerepareerd. Kortom: wat een top service! En tegen niet al te hoge prijzen zijn wij zeer goed geholpen. Dank u Aangeenbrug Electro!

Super fijn

goed bedrijf

Vriendelijk personeel

snelle service

Prima!

Het komt goed . Eerlijke service. Komen zo snel mogelijk. Zijn vakkundig!

top service en snelle accurate afhandeling

zie boven

Goede uitleg en snelle levering.

Het bedrijf gebeld en uitleg gevraagd over de Miele wasdroger. Tevens gevraagd waarom ik voor hen zou kiezen en bv niet Bol of Coolblue. De uitleg ,garantie en service deden mij besluiten hier de aankoop te doen.

Tolle Firma

alles ok.

Prima geholpen

Prima geholpen zowel thuis als in de showroom door zeer aardige en kundige mensen.

Snelle service en top monteurs.

Snelle service en top monteurs.

Snel en goed. Met een schappelijke prijs.

Super gepland!

Oude Zandweg 24 a