Goede communicatie (ook als het even mis gaat). Prettige zaak.

Gewoon Goed

vriendelijk en zeer deskundig advies.

Ondanks drukte in de winkel nemen ze de tijd voor je. Voor de wachters was er koffie

Fantastische geholpen ivm advies verf voor onze boot thuisbezoek en in de winkel keurig geholpen. Ik zou een ieder adviseren om bij Decokay S&O verf te kopen. Bedankt👍 Vrg, Leon Oostendorp

Zeer goed advies. Zeer vriendelijk geholpen! Vakkundig advies! Zeer tevreden! Blijven graag klant!!

Vriendelijke en deskundige informatie

xxx

Geweldige zaak. Helaas kon ik maar 1 Artikel aankruisen maar heb er vaak ook verf gekocht. Altijd deskundig advies.

Altijd prettig advies en winkelen bij jullie. Mooi assortiment en vooral goed advies over het gebruik van de materialen en hoe aan te brengen.

goed advies

xxx

Bij het monteren van de rolgordijnen kwamen er problemen naar voren. Door de monteur prima opgelost.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

xxx

Ikzelf heb verkeerde kleur gekozen. Medewerkster heeft alle mogelijke moeite gedaan door te mengen om de kleur naar mijn zin te maken. Top!

Prettige winkel, enthousiaste medewerkster, mooie uitstraling en deskundig, Goede ervaringen.

Ik hoop dat deze zaak nog heel lang door gaat met deze formule en klant vriendelijkheid.

Vriendelijk en vakkundige verkopers, ruime kennis van het gehele assortiment. Betrouwbaar en punctueel in hun afspraken. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Ook goed in gordijnen en vloeren.

er wordt ruim tijd genomen voor goed advies en instructie over het gebruik van producten

Altijd goed advies met kleuren comminatie

Vriendelijk personeel

altijd goed advies en mooie kwaliteit

Houtwijk 9

8251 GD Dronten

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.