Kundige en vriendelijke begeleiding

Voor mijn hypotheekbehoefte bij van Dinther terecht gekomen. De ervaring is zeer prettig. Roland luistert naar de behoefte en legt alles rustig uit. Daarnaast checkt hij ook of je het echt begrijpt. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar financieel advies op maat.

Juiste advies met veel kennis!

Roland neemt écht de tijd met je en luistert goed naar de wensen die op tafel liggen. Hele prettige gesprekspartner met een flinke lading ervaring! Ook in het vervolgtraject blijft hij aangesloten en oplettend.

Heldere uitleg en vertrouwd

Open en eerlijk in uitleg en advies. Komt afspraken na en is makkelijk te bereiken Zeer aan te bevelen

Alles super geregeld!

Roland van Dinther heeft ons op een erg goede manier geholpen met veel kennis van zaken, humor, gezelligheid en doorzettingsvermogen. Wij kunnen iedereen aanraden om zijn of haar financiële zaken door van Dinther hypotheken en makelaardij te laten regelen.

Roland en Marieke hebben goed geholpen en begeleid bij verkoop van onze woning

Erg fijn kantoor. Roland en Marieke hebben ons goed geholpen en begeleid bij verkoop van onze woning.

Vriendelijk, persoonlijk en meedenkend

Prettig in omgang. Persoonlijk aan huis advies. Heel fijn mee samen gewerkt

Persoonlijk betrokken

Roland was van begin tot eind persoonlijk betrokken bij onze eerste hypotheek. Tijdens dit proces legde hij alles netjes uit, denkt goed mee, ontzorgt en bij onduidelijkheden nam hij de tijd om het scherp te maken. Kortom een aanrader aan iedereen.

Van begin tot eind super geholpen!

Wij zijn bij de koop van onze grond en hypotheek erg goed geholpen door Ronald! Fijne communicatie en alles tot in detail geregeld en uitgelegd

Prettig meedenkende makelaar

Warme persoonlijkheid die vlug kan inschatten wat wens van klant is.

Perfecte begeleiding bij het gehele proces

Meedenken met oplossingen Uitzoeken van mogelijkheden De tijd nemen voor duidelijke uitleg

Hele goede en duidelijke service

Roland heeft ons erg goed geholpen met de hypotheek en heeft alles duidelijk uitgelegd. Wanneer we vragen hadden kunnen we altijd bij hem terecht. Super service!

Uitgebreid en klantgericht

Roland heeft voor ons veel betekend in het vinden van een geschikte hypotheek. Hiervoor heeft hij alle mogelijkheden onderzocht om ons zo goed mogelijk te kunnen helpen. Ook neemt hij de tijd om het duidelijk uit te leggen. De kosten en voorwaarden worden overzichtelijk in kaart gebracht waardoor we niet voor verrassingen komen te staan. Bedankt!

Hypotheek

Goede uit leg niets hoeft alles kan Duidelijk plus meedenken wat mogelijk is .Goed berijkb

Vriendelijk duidelijk

De hypotheekadviseur is makkelijk in de omgang.Geeft duidelijk advies. Legt alles goed uit en reageert allert als dat nodig is.

goede samenwerking!

Alles was super geregeld en hij bracht je bij iedere wijziging netjes op de hoogte. Altijd bereikbaar als je ze nodig hebt.We zouden het zeker aanraden om met Van Dinther hypotheken samen te werken.

Pro-actief

Vriendelijke en professionele hulp ontvangen. Altijd bereikbaarWij kunnen dit kantoor alleen maar aanraden, als het nodig mocht zijn komen we in de toekomst zeker terug

Hypotheekadvies

Wij hebben hypotheek advies en hulp gekregen bij het aankopen van onze eerste woning van Van Dinther hypotheken. Wij hebben een zeer prettige ervaring gehad. Ze zijn erg makkelijk makkelijk bereikbaar. Ze geven goed en eerlijk advies. Ze spreken in een duidelijke taal. Als je het niet helemaal begrijpt dan leggen ze het gewoon nog een keer uit. Ik ben erg te spreken over deze adviseur.Bedankt!

Top Service !

Door goed advies en de juiste biedingsstrategie hebben wij door Van Dinther hypotheken en makelaardij ons eerste huis binnen ��n week aangekocht.

Betrokken en vakkundig

Ons doel was kennis in huis halen en ontzorgd worden. Beide is naar volledige tevredenheid gebeurd. Zeker de betrokkenheid, regelmatige persoonlijke updates en checks zijn als erg prettig ervaren.

Prima contact

Binnen een kort termijn ( 6 weken) zeer goed geadviseerd door de adviseur. Uiterst behulpzaam, alles werd goed op een rij gezet en uitgezocht waarna een goed passend advies volgde. Een hele geruststelling dat ondanks de hobbels op de weg alles netjes op tijd perfect geregeld was.

Prima contact

Deskundig advies, snelle service

Het aanvragen van onze hypotheek verliep erg vlot.Deskundig en eerlijk advies. Fijn, laagdrempelig contact met de adviseur.Bij vragen altijd zeer snel een reactie.

Intense efficiente afwikkeling

Voor ons een complexe materie bij het bouwen van een nieuw huis en de verkoop van ons oude huis. Financiele mogelijkheden in kaart gebracht en voorzien van passend advies. Dit advies is na onze instemming tot uitvoer gebracht en heeft geleid tot het realiseren van ons nieuwe huis. De financiele situatie de komende jaren is door goede advies zeker gesteld.Dank aan de hypotheekadviseur en zijn team voor goede begeleiding.

Torenstraat 15 5438 AN Gassel

Over Van Dinther hypotheken en makelaardij

Van Dinther hypotheken en makelaardij, thuis in makelaardij, financiën en verzekeringen Velen zien door de bomen het bos niet meer of hebben geen interesse in het zelf beheren van verzekeringen en hypotheek, hierdoor is hulp bij advies en schade gewenst. In een wereld waar callcenters en afstandelijke grote kantoren de standaard zijn, wil Van Dinther hypotheken en makelaardij uw rechterhand zijn voor het afsluiten en beheren van uw hypotheek en particuliere verzekeringen. Persoonlijke service door een erkend financieel adviseur in deze moderne maatschappij! Daarnaast kan Van Dinther hypotheken en makelaardij u ook begeleiden bij de aankoop en verkoop van uw (toekomstige) woning. Ook bij deze diensten houden wij van een persoonlijke benadering en lage drempels. Wij zijn aangesloten bij branchevereniging VBO, waardoor u er zeker van bent dat u een professional in de arm neemt. U merkt het al, al het gemak onder één dak!