Goed en kundig team!

Onze ervaring met Greenpower is prima. Hard werkend en kundig team dat goed werk levert met het plaatsen van de zonnepanelen. Een aanrader!!

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze van Green Power Zonnepanelen

Goede afspraken, duidelijke uitleg, keurig gewerkt en de panelen doen goed hun werk.

Prima zonnepanelen, prima bedrijf

We hebben twee zonnepanelen bij laten plaatsen om voor de toekomst verzekerd te zijn van voldoende opbrengst, offerte snel geregeld, netjes op tijd met de plaatsing en keurig gewerkt. Al met al mijn prima bedrijf.

• Installatie team

Snelle opvolging en nette installatie geplaatst

Wij hebben een gedegen uitleg gehad, er is gekeken op locatie en uitgelegd waarom deze installatie juist is voor ons gebruik, afspraak nagekomen en een mooie installatie geplaatst, vriendelijk personeel en duidelijk mail communicatie Dank jullie wel Green Power

• Installatie team

Een goed en betrouwbaar gevoel.

Zie boven

Goede service en meedenkend

Goede service, denken mee in oplossingen. Stellen zich voor, en geven uitleg tijdens installeren en bij oplevering. Ruimen de spullen netjes op.

deskundig

Een deskundig goed gemotiveerd team heeft bij ons de zonnepanelen op het dak geplaatst en in bedrijf gesteld; beleefde en enthousiaste vakmensen ; goede voorlichting over het gebruik en onderhoud van de panelen en goede nazorg. Het voorgaande geldt ook voor de medewerkers kantoor en verkoop.

• Installatie team

Klantvriendelijk en alles keurig geïnstalleerd.

Goede uitleg over de panelen en de installatie. Keurig geïnstalleerd en netjes opgeleverd.

SUPER

vanaf mijn adviesaanvraag, bestelling en levering zijn wij zeer tevreden hoe Green Power Zonnepanelen deze heeft afgeleverd en geplaatst. Dit door zorgvuldig en deskundig personeel. In een woord SUPER. UITSTEKEND zelfs. Aan te bevelen aan nieuwe klanten .

• Installatie team

Zeer goede ervaring mee gehad.

Snel en duidelijk qua communicatie. Levering en installatie ging super!

Beegderveld 5

6099 NC Beegden

06 188 831 38

Over Green Power Zonnepanelen

Green Power Zonnepanelen is adviseur, leverancier en installateur van zonnepanelen. De zon is een onuitputtelijke bron van schone en duurzame energie. De zon schijnt altijd en voor iedereen! Green Power Zonnepanelen verkoopt en installeert al sinds 2009 zonnepanelen bij particulieren en zakelijke klanten. Green Power Zonnepanelen is onderdeel van Verkoelendak Nederland. Wij zijn een lokaal zonnepaneel installateur gevestigd te Beegden in Limburg. Green Power Zonnepanelen kenmerkt zich door de persoonlijke dienstverlening en het advies op maat.