Zeer klantvriendelijk!

Het isolatiemateriaal is keurig netjes en snel aangebracht. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk.

goede en accurate service

Goede en vakkundige service

Gedegen advies, kundige werknemers, goede service!

Inmiddels hebben wij 2 x van de diensten van Takkenkamp gebruik gemaakt. In 2022 hebben de medewerkers naar tevredenheid spouwisolatie aangebracht. In 2023 wilden wij onze middenwoning opnieuw laten voegen om daarna de gevels voor en achter te hydrfoberen. Bekend met de goede service en uitvoering van de eerste opdracht, kozen wij opnieuw voor Takkenkamp. Onze woning staat er de komende 50 jaar weer netjes bij!

komen afspreken na goed werk.

Ouderwets goed werk, prima mensen van begin tot eind.

Prima gewerkt!

De werkzaamheden werden vlot en zoals afgesproken uitgevoerd.

Alles top geregeld!

Van intake tot uitvoering uiterst goed en netjes volgens afspraak geregeld. Mijn gevel is mooi hersteld en het huis is nu goed geïsoleerd. De medewerkers van Takkenkamp waren netjes en betrokken en hebben na hun werkzaamheden mijn terrein schoner afgeleverd dan het voorheen was. Laat de winter maar komen!

Zeer professioneel bedrijf

Het gehele proces , vanaf offerte tot en met de uitvoering van de werkzaamheden is zeer goed verlopen. Het aanbrengen van de isolatie is zeer kundig uitgevoerd, door zeer ervaren mensen . Ook de gebruikte apparatuur zag er , alhoewel enkele jaren oud , als nieuw uit . Kortweg , deze mensen weten wat ze doen en voeren dat ook zo uit.

Mijn ervaring met dit bedrijf is positief.

Na gedegen onderzoek en voorlichting vooraf is het werk volgens verwachting verlopen. Goede vaklui, prettig in de omgang. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd.

kennis van zaken ,schoon en uitermate geschikte mannen

Ze waren precies op tijd en voor we het wisten waren ze na 1 ochtend klaar! Zover ik het kon beoordelen mannen met verstand van zaken.

Prima werk geleverd

Alleen moet er nog een afspraak gemaakt worden om de vergeten roosters te plaatsen

solide werkers, komen afspraken na

doordat ik niet heb gecontroleerd kwam ik even later er achter dat er een 'hoekje' was vergeten. Niet verwonderlijk als degene die moest boren op dat moment helemaal in z'n uppie was. Na versterking van de ploeg ging het verder helemaal oké; de gaten in de voegen zijn niet meer te zien! Het vergeten stukje werd binnen enkele dagen aangepakt, door - opnieuw - vriendelijk personeel. Dank! We zitten er vanaf nu goed geïsoleerd bij. ;-)

Als alle werknemers zo waren als deze twee zou elke werkgever lekker slapen

Na wat probleempjes met het maken van een afspraak voor de uitvoering van de werkzaamheden is alles prima verlopen. Zeer vriendelijke mensen die niet terug deinsden voor een beetje tegenslag. Ook vanuit het bedrijf wordt er goed toegezien op de kwaliteit Toppers hoor !!!

Vakmensen en een prachtig eindresultaat

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Onze gevel is volledig gerenoveerd en er is spouwmuur isolatie aangebracht. Tussen de offerte aanvraag en de aanvang van de werkzaamheden zaten slechts 12 weken!

Top geregeld en uitgevoerd

Goede schouw en goede planning hele goede monteurs met veel ervaring en top uitgevoerd en alles netjes achtergelaten wij zijn heel blij met het resultaat spouwmuur is netjes afgewerkt je kan niet zien dat er iemand aan gewerkt Heeft de vloerisolatie was ook heel goed uitgevoerd de monteurs hebben heel goed de isolatiemateriaal aangebracht en netjes gewerkt en goed alles achtergelaten

Keurig nette monteurs

Volgens planning mijn huis geïsoleerd en alles netjes opgeruimd, monteurs zijn harde en beleefde medewerkers van het bedrijf.

Goed gewerkt maar kleurverschil

Werkzaamheden netjes in overleg uitgevoerd. Personeel was voorkomend en vriendelijk. Netjes alles opgeruimd. De gebruikte specie om de gaten te vullen zou nog bijkleuren. Is helaas niet gebeurd, we blijven donkere vlekken zien. Zeker op de voor- en zijgevel valt dit erg op. Kan hier nog iets aan gedaan worden? Met vriendelijke groet, Marga Meulendijks Linde 38 Mierlo

Beste Marga, vervelend dat het niet volledig naar wens uitgevoerd is. Hier kan zeker nog iets aan gedaan worden. Vanuit onze vestiging in Den Bosch nemen ze zo snel mogelijk contact met u op. Vriendelijke groet, Ellien - Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers.

Vriendelijke mensen, keurig gewerkt en duidelijke uitleg over de foto's die nodig waren voor subsidie. Waren zelf vroeger dan de afspraak was. Huiskamer netjes afgedekt, moesten daardoor om de achtergevel te doen.

Prima voorlichting, mooi product

Na prima voorlichting, het ging om nieuw product, is juli 2022 Aerofill in onze spouwmuren aangebracht. Dit isoleert weer stuk beter dan alle andere vormen van isolatie. Het kan goed ingezet worden in het kader van na-isolatie ( r nu 2,43 ipv 0,4) zoals bij ons (nu maar wachten op een strenge winter om te zien of ons gasverbruik/ verwarmingskosten verder dalen) Terugverdienen? Het ging bij ons vooral om een bestaand huis uit 87 zo goed mogelijk te isoleren d Werd netjes gewerkt, vriendelijke vakkundige harde werkers.

Vakkundig en snel

Na eerst een grondige inspectie de isolatie zonder problemen op keurige wijze gemonteerd

prettig en professioneel

Fijne mensen, goed aangepakt

Netjes en vlot

Prettig contact en keurig uitgevoerd.

prima bedrijf dat nauwkeurig en efficiënt werkt

Er is bij ons achtereenvolgens geisoleerd, de gevels zijn gereinigd, de voegen gerepareerd en de gevels geimpregneerd. Alles op de afgesproken data en door ervaren medewerkers. Het was jammer dat de werkzaamheden niet op opeenvolgende dagen plaatsvonden, zodat er steeds een andere hoogwerker moest komen; één hoogwerker was zeker goedkoper geweest. Het eindresultaat ziet er goed uit, de gevels zien er schoon en netjes uit. We hopen de komende winter op een flinke daling van onze stookkosten.

Uitstekend geregeld

Alles is gegan zoals verwacht.

Prima service na stroeve start

Tijdens de start van het gevelherstel zijn stenen beschadigd (harde jaren-dertig muren). Twee restaurateurs zijn langs geweest en hebben de zaak keurig hersteld. Prima service.

vlot en netjes

Minden 18 7327 AW Apeldoorn