Klantvriendelijk en veel kennis en kunde

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en zeer veel kennis en kunde aanwezig

Zo hoort het!

Nette garage, ziet er schoon en zeer verzorgd uit. Klantencontact erg vriendelijk en duidelijk. Duidelijke offertes voor een beurt, geen extra handelingen zonder eerst te overleggen. Gedetailleerde en goed onderbouwde factuur. Dit is wat ik van een goede garage verwacht. Vervangende auto tegen alleen brandstofkosten (zelf even aftanken).

Mijn ervaringen zijn prima!

Prima bedrijf en afspraak is afspraak! Het is raadzaam om voor directieleden een extra korting te laten gelden van 50% wanneer door hun meer dan zeven auto’s zijn afgenomen.

Uitstekend geholpen!

Hier verstaan ze het garage vak! Goed geholpen bij reparatie en onderhoud en zeer compleet geïnformeerd.

Topbedrijf

Raymond heeft verstand van zaken en komt afspraken na. Hanteert niet de torenhoge prijzen van de VAG-dealers. Is duidelijk en adviseert wat je het beste kan doen om je auto in topconditie te houden. Ben al vijf jaar klant bij RD-Techniek, omdat je hier persoonlijke aandacht krijgt.

Correct, netjes, ervaren en meedenkend met de klant.

Ik heb het volste vertrouwen in RD techniek. Veel kennis en ervaring in huis, netjes, en bij tussentijdse problemen wordt het juiste advies gegeven en een correcte oplossing geboden. Aanrader!!

Altijd super tevreden,ook als veeleisende klant.

Wordt altijd in het voordeel van de klant mee gedacht door dit bedrijf, tevens veel kennis en ervaring en komen afspraken altijd na.

Onderhoudsbeurt uitgevoerd via het serviceplan en de onderhoudsvoorschriften. Zoals gewoonlijk weer op een prettige manier gepland en uitgevoerd. Ook de gratis leenauto, die desgewenst ter beschikking staat, is erg prettig en handig. Tijdens de controle van de auto bleek dat er 2 nieuwe voorbanden nodig waren. Hier ben ik keurig over gebeld en in overleg 2 nieuwe voorbanden laten monteren. Bij het ophalen van de auto kon ik zelfs de vervangen onderdelen nog bekijken. Op deze manier weet je gewoon zeker dat al het onderhoud is uitgevoerd en de onderdelen daadwerkelijk zijn vervangen. Wat mij betreft topservice.

Prettig en serieus

Uitstekende service en onderhoud

Zojuist een kleine beurt gedaan en distributieriem en waterpomp vervangen. Alles netjes en met aandacht, en niet duur.

Bedrijf met kennis en kunde.

Goeie begeleiding bij de aankoop van een auto. Ze geven een eerlijk advies. De verdere communicatie ging soepel en de aflevering van onze auto verliep prettig. Bedrijf straalt uit de kennis en kunde in huis te hebben. Wij blijven klant!

Deskundig en klantvriendelijk

Zeer deskundig, goede service en erg klantvriendelijk

Goed begeleid

Transparant en duidelijke communicatie

Vooraf een duidelijke offerte gekregen. Geen verrassingen achteraf en duidelijkheid over de uitgevoerde werkzaamheden.

Prettig persoonlijk contact en voortreffelijke werkplaats

Wij hebben een afneembare trekhaak laten plaatsen door RD-Techniek. Van tevoren zijn we duidelijk en vriendelijk hierover geïnformeerd en de eigenaar was, indien nodig, zelfs bereid om de auto te komen halen en brengen. Bij het ophalen van de auto stond deze nog op de brug zodat hij ons kon laten zien hoe we de trekhaak erop zetten en eraf halen. Vervolgens mochten we dat zelf proberen. Superfijn, want zonder deze instructie was dat best lastig geweest. Wij zijn uiterst tevreden over RD-Techniek en worden graag vaste klant voor het onderhoud van onze auto!

De eerste ontmoeting zeer positief en snelle behandeling i.v.m lastige storing. De storing is deskundig verholpen. Ook nadien het onderhoud { Grote beurt } prima en vlot uitgevoerd Ben dus ook zeer tevreden, Ben dan ook blij dat ik mij als nieuwe klant heb aangemeld. Het personeel ook erg positief ,behulpzaam en deskundig. Bij deze dan ook een grote pluim. Hierbij kan ik RD- TECHNIEK dan ook van harte aanbevelen. Met vriendelijke groet, T.Beute

Goed geregeld en no nonsense

Wij doen al jaren via mijn bedrijf zaken met RD-Techniek en nu ook onze VW Up in onderhoud+APK gehad bij hen. Alles perfect geregeld, zoals altijd! Wij raden RD-Techniek aan.

Vooruitzien

De mannen kijken verder en communiceren helder wat er in de (nabije) toekomst moet gebeuren.

Zeer correct met afspraken!

Zeer goed werk uitgevoerd. Keurig schoon en net bedrijf met vriendelijke welwillende mensen. Perfect !!!

Gewoon prima.

Ook goed.

Prachtig bedrijf!

Goede service en overleg

Van te voren prijs gekregen of de kosten. Evt verdere stappen word netjes van te voren besproken.

Het is een vakkundig bedrijf.

RD techniek heeft erg druk maar denkt met de klant mee en komt met een passende oplossing!

Keurig

Prima geholpen

Snel, duidelijk en netjes!

Had problemen met de koppeling, deze bleef haken. Telefonisch contact opgenomen, hadden al een idee over de oorzaak. Dag er offerte gekregen, week erop kon ik al terecht. Oorzaak bleek te kloppen, bij het ophalen van de auto ook de 'oude onderdelen' nog gezien waarop duidelijk het mankement te zien was. Auto schakelt weer als nieuw, zeer tevreden!

Legolaan 11

9861 AT Grootegast

085 016 078 0

Over RD-Techniek

RD-Techniek is uitgegroeid tot een modern toekomstgericht garagebedrijf dat is gevestigd aan de Legolaan 11 te Grootegast. Wij zijn gespecialiseerd in de merken Volkswagen, Audi, Seat en Skoda. U kunt bij ons naast verkoop van nieuw en jong gebruikte auto's, terecht voor een totaalpakket aan onderhoud en reparaties, apk-keuringen, aircoservice, onderdelen, naderhand inbouw van accessoires, revisie en pechhulp. Dit alles tegen marktconforme prijzen en met originele onderdelen. Wij streven naar een goede prijs-kwaliteitverhouding en een prettige relatie met u als klant. Waarbij de klant een uitstekende service van ons mag verwachten en wij graag uw mobiliteit verzorgen en ontzorgen. Mogen wij u binnenkort verwelkomen? Neem gerust contact met ons op voor een offerte op maat voor uw voertuig wensen en/of onderhoud.