Geweldig snel en correct geholpen, aandacht zonder poespas

Vriendelijke dienstverlening met een duidelijk verhaal

Snelle en transparante service

De service is altijd vriendelijk en snel. Ook erg transparant want je krijgt altijd de oude onderdelen te zien die vervangen zijn, iets wat mooi inzicht geeft in de reden waarom onderdelen vervangen zijn. Het is fijn een garage te hebben waar je vertrouwen in kan hebben, zeker een aanrader.

Goede service keurig geholpen

Graag in 't vervolg prijsopgaaf voor extra diensten. Ook ongevraagd.

Niet al te veel uitleg, maar wel uitstekende vakkundigheid.

Jammer van u te mogen vernemen dat u ontevreden bent over de service , dit terwijl we telefonisch besproken hebben wat er aan uw voertuig moest gebeuren incl de zaken tegen meerprijs zoals remvloeistof service . Wij doen namelijk nimmer iets aan een voertuig zonder akkoord van de klant. De pechhulp aan huis, en de beschadigingen aan de velg waar u een band van stuk gereden had die wij zonder meerprijs voor u hebben verfraaid zijn blijkbaar dan ook ongewenst . Een volgende keer ontvangt u net als iedere klant een offerte drie dagen vooraf per mail , hopende u hiermee dan afdoende uitleg te hebben verschaft verblijf ik

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Onze ervaring met RD Techniek is als volgt correct, duidelijk en afspraak is afspraak.

Zie boven.

Perfect combinatie prijs kwaliteit en communicatie

Niet de goedkoopste garage, (wel t.o.v. merk dealers). Gaat altijd voor kwaliteit. Weet waar hij mee bezig is en communiceert vaak en uitgebreid. Denkt mee. Fijn adres.

Goede en snelle service.

Duidelijke en snelle communicatie.

Goed en netjes geholpen

Prima bedrijf. Netjes en schoon

Uitstekende service voor een billijke prijs

Er wordt meegedacht om tot een goed resultaat te komen

Zeer vakkundig en klantvriendelijk

De medewerkers van RD Techniek zijn zeer vakkundig en erg klantvriendelijk

Top bedrijf

Mooie vw golf gekocht wordt opgeleverd in nieuw staat

Probleem werd goed opgelost

klantvriendelijk en een heel netjes bedrijf

bij binnenkomst werd ik vriendelijk onthaald kwam gelijk met de sleutels aan lopen om ook even binnen te kijken in de auto daarop volgend even gepraat binnen over wat ik zocht maar stiekem wist ik al wel welke auto ik graag zou willen kopen die stond bij hem in de rij deze is netjes klaar gemaakt voor ons en binnen een paar dagen later konden wij genieten van onze nieuwe auto

Net als de ander bezoeken , perfect geholpen, ditmaal voor apk en kleine beurt. Ook de leenauto,is een fijne service. Complimenten aan de monteurs en niet te vergeten Raymon. Bespreekt uitgebreid de werkzaamheden. Ben dan ook met een erg goed gevoel weer naar huis gegaan. Tjipko

Prima.

Prima service en uitleg. Prima prijs.

Uitstekend bedrijf

Zie onderstaande beoordelingspunten

Prima !

Prima weer zoals altijd

Vertrouwd adres

Bij Raymon kun je er vanuit gaan dat je auto wordt ONDERHOUDEN! Vertrouwd adres om je auto brengen Werken netjes en schoon Zijn Precies in hun werk Oplossingsgericht als er iets aan je auto mankeert

Je wort gelijk geholpen

je krijgt er goede Service de uitleg is ook goed van wat er gedaan wortd

Vakbekwaam, top service, gratis leenauto

Vak bekwaam vriendelijk personeel, bijzonder goede service, goed overleg vooraf, komt afspraken op tijd na, in overleg is er een gratis leenauto beschikbaar. Top garage!!!

Denkt mee, kwaliteit, goede prijs

Een hele nette garage, denkt mee met de beste keuzes en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Voor mij nooit meer een onderhoudsbeurt bij een 'grote dealer'.

Vakmensen met liefde voor het vak

Transporter T6 al vanaf begin af aan in onderhoud, nooit geen problemen, ze houden zelf bij wat en wanneer er onderhoud en onderdelen vervangen moeten worden en zelfs met plannen afspraak wordt meegedacht Kortom top bedrijf

Klantvriendelijk en veel kennis en kunde

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en zeer veel kennis en kunde aanwezig

Zo hoort het!

Nette garage, ziet er schoon en zeer verzorgd uit. Klantencontact erg vriendelijk en duidelijk. Duidelijke offertes voor een beurt, geen extra handelingen zonder eerst te overleggen. Gedetailleerde en goed onderbouwde factuur. Dit is wat ik van een goede garage verwacht. Vervangende auto tegen alleen brandstofkosten (zelf even aftanken).

Legolaan 11 9861 AT Grootegast

085 016 078 0

Over RD-Techniek

RD-Techniek is uitgegroeid tot een modern toekomstgericht garagebedrijf dat is gevestigd aan de Legolaan 11 te Grootegast. Wij zijn gespecialiseerd in de merken Volkswagen, Audi, Seat en Skoda. U kunt bij ons naast verkoop van nieuw en jong gebruikte auto's, terecht voor een totaalpakket aan onderhoud en reparaties, apk-keuringen, aircoservice, onderdelen, naderhand inbouw van accessoires, revisie en pechhulp. Dit alles tegen marktconforme prijzen en met originele onderdelen. Wij streven naar een goede prijs-kwaliteitverhouding en een prettige relatie met u als klant. Waarbij de klant een uitstekende service van ons mag verwachten en wij graag uw mobiliteit verzorgen en ontzorgen. Mogen wij u binnenkort verwelkomen? Neem gerust contact met ons op voor een offerte op maat voor uw voertuig wensen en/of onderhoud.