Prima bedrijf met vakkundig personeel

Prima ontvangen voor de eerste keer.Serieus net bedrijf.

Ben snel geholpen met een wiellager probleem, vakkundig en vriendelijk personeel

Perfecte service, goed advies en uitleg!

Perfecte service, goed advies en uitleg.

Gewoon altijd goed.

Zeer professioneel en transparant in de kosten. Naast de vakbewaamheid ook een prettige sfeer wat RD-Techniek voor mij de juiste garage maakt.

Prima en duidelijke service.

Snel een afspraak gemaakt. Prima service ook qua leenauto. Bij ophalen auto oude vervangende onderdelen laten zien door monteur en besproken. Waar zie je dit nog!! Zeer nette rekening voor onderhoud en reparatie!

Super professioneel bedrijf

Persoonlijk en professioneel bedrijf

Geweldig geholpen en uitleg gekregen

Bij RD-Techniek is klant altijd Koning!

Perfect team monteurs staat onder de zeer deskundige en bezielende leiding van Raymon. Ze zijn altijd klantgericht en zetten de puntjes op de i. De garage als werkomgeving is keurig en altijd spic en span. Daar kan menig garage in Nederland nog een puntje aan zuigen! Kortom een garage waar je als klant met vertrouwen zaken kunt doen. Gewoon top!

RD-Techniek lever een buitengewoon goede service met vakbekwaamheid en vriendelijkheid.

Gedurende vier jaar ben ik een tevreden klant van de garage, dankzij hun consistente en uitmuntende service.

Snelle service en levertijd!

2 nieuwe spiegelglazen in no time geleverd en volgens afspraak gemonteerd Maar wat opviel, een super nette en strakke werkplaats. Echt fantastisch wat ik nog nergens anders heb gezien. Jullie hebben er een nieuwe klant bij!

Zorgvuldig, met aandacht en zeer competent

Een zeer fijne garage met vriendelijk en professionele mensen die zorg hebben voor je auto.

Wederom een jaarlijkse servicebeurt laten uitvoeren. Tevens advies huidige 6 jaar oude auto mbt evt toekomstige inruil naar andere vw.

Zeer goed geholpen

Vlotte en vriendelijke monteurs

Klantvriendelijk, goede service, veel kennis

Monteurs weten waar ze het over hebben, schone werkplaats en gratis leenauto waar vind je dat nog

Goed en betrouwbaar bedrijf

Goed en betrouwbaar Goede service Meedenkend en als er iets extra's moet gebeuren gaat dat altijd in overleg

Hier kun je wel binnen stappen

Vriendelijke ontvangst, afspraken stipt op de afgesproken tijd, duidelijke uitleg en eventueel een oplossing zoeken in het voordeel van de klant.

topservice

auto gekocht, prima uitgelegd en service naderhand is top.

G

G

Uitstekend geholpen.

Er werd voldoende tijd uitgetrokken om het probleem vast te stellen, en vervolgens werd het probleem ook direct opgelost. Heel tevreden over.

Deskundig en respectvol

Voor het eerst bij deze garage na mijn zoektocht naar een Audi specialist. Vanaf het eerste moment afspraak inplannen t/m de geleverde diensten mbt de auto is top en ontzorgend! Raymon is deskundig, transparant in de communicatie en kent het principe van beurt tot beurt rijden. Zijn passie voor VAG merk je weer terug in zijn adviezen (geheel vrijblijvend zonder zaken op te dringen) en probeert ook de kosten te drukken in deze bizar dure tijden. Voor dit soort bedrijven ben je bereidt om een stuk verder te rijden.

Een bedrijf wat verstand heeft van zijn vak

Eerlijk mee denkend en oplossing gericht

Gewoon goed en betrouwbaar!

Al ruim 12 jaar klant en bij RD techniek is het altijd goede service en afspraken worden nagekomen. Nette prijzen ten opzichte van de merkdealer.

Uitstekende kwaliteit mett no nonsens

Duidelijk, zeer vriendelijk en goede kwaliteit. Zeggen wat je doet en daarna doen wat je gezegd hebt.

Denken goed mee en doen wat ze zeggen

Legolaan 11

9861 AT Grootegast

085 016 078 0

Over RD-Techniek

RD-Techniek is uitgegroeid tot een modern toekomstgericht garagebedrijf dat is gevestigd aan de Legolaan 11 te Grootegast. Wij zijn gespecialiseerd in de merken Volkswagen, Audi, Seat en Skoda. U kunt bij ons naast verkoop van nieuw en jong gebruikte auto's, terecht voor een totaalpakket aan onderhoud en reparaties, apk-keuringen, aircoservice, onderdelen, naderhand inbouw van accessoires, revisie en pechhulp. Dit alles tegen marktconforme prijzen en met originele onderdelen. Wij streven naar een goede prijs-kwaliteitverhouding en een prettige relatie met u als klant. Waarbij de klant een uitstekende service van ons mag verwachten en wij graag uw mobiliteit verzorgen en ontzorgen. Mogen wij u binnenkort verwelkomen? Neem gerust contact met ons op voor een offerte op maat voor uw voertuig wensen en/of onderhoud.