Uitstekende dienstverlening

Stijn en Sanne hebben me super geholpen zo werd ik ontslagen op staande voet en een maand later was wel alles jurdisch netjes geregeld zoals het hoort te gaan! Super bedankt voor alles Guys!

• Betrokkenheid

Prettig en duidelijk contact.

Ik heb maar kort met Stijn contact gehad over mijn zaak. Maar ik kon vrijwel meteen terecht met mijn zaak. Ik ben goed geholpen en geadviseerd. Ik zou dit advocatenkantoor zeker aanbevelen.

Prima active benadering

Prettige samenwerking met Stijn.

• Betrokkenheid

Duidelijk en een simpele taal geholpen

Stijn Blom is een zeer prettig persoon om mee te communiceren en legt het je ook duidelijk en in een begrijpelijke taal uit hoe of wat. Denkt met je mee maar is ook realistisch en zegt je dat op een nette manier.

Verricht top werk

Eerste gesprek werd er meteen top geluisterd naar het verhaal en waarover het ging alles werd heel snel opgepakt en binnen een oogwenk opgelost!

Super advocaat

Heel fijne ervaren advocaat, helpt je met een goede advies

• Betrokkenheid

Een hele goede ervaring, zeker een aanrader!

Meneer Blom, heeft mij goed geholpen! Zijn kennis is groot en hij is snel, in tegenstelling tot andere advocaten. Meneer Blom bood mij een luisterend oor aan stelde mij gerust. Mocht ik ooit een arbeidsadvocaat nodig hebben dan weet ik dat ik goed zit. Ps: hij is aardig, denkt met je mee en houdt rekening met wat jij wil.

• Betrokkenheid

Heeft een luisterend oor, begrijpt de situatie gelijk,

Prettig, stond gelijk voor mijn klaar, welk moment ik ook belde.

Super goede jongen

Beginnende ondernemer maar al erg slim en handig.

Goede steun en vertrouwen

Vanaf het moment dat ik in contact kwam met m'n advocaat, werd ik meteen serieus genomen en er werdt naar mij geluisterd, er werden meteen stappen ondernomen in samenwerking wat er op dat moment aan de hand was, vriendelijk, begripvol, steun dat je er niet alleen voor staat, deed me heel goed! Ook voor mezelf een leermoment, hoe ik de volgende keer met bepaalde zaken ook anders om kan gaan. Ervaring rijker! Altijd in opties denken

Fijn en kundig geholpen

Ondanks de vervelendheid van de zaak heb ik goed en makelijk contact gehad tijdens het proces. Wat erg aangenam was.

• Betrokkenheid

Ik heb een uiterst positieve ervaring gehad.

Ik had een paar vragen over het veranderen van baan. Ik kreeg duidelijke informatie en goede begeleiding en advies.

• Betrokkenheid

De heer Blom heeft me professioneel en perfect geholpen. Reactie op mailtjes was ontzettend snel evenals de afwikkeling van mijn case. Heel erg blij mee. Tevens erg te spreken met de informele communicatie.

Torenallee 20 20 5617 BC Eindhoven

Over Arbeidsadvocaat.nl

Arbeidsadvocaat.nl is een landelijk opererend innovatief advocatenkantoor dat volledig is gefocust op het arbeidsrecht. Het nichekantoor combineert specialistische kennis met digitale oplossingen om werkgevers en werknemers toegankelijk en efficiënt van advies te voorzien. Arbeidsadvocaat.nl kiest voor een persoonlijke en pragmatische aanpak, waarbij het succes van haar klanten altijd centraal staat.

Over Advocaatscore.nl