Professionele jurist

De heer Minderhout heeft mijn letselschade behandeld. Voor zover ik kan nagaan heeft hij dat op professionele wijze gedaan. De contacten verliepen goed. Naast de juridische kant, informeerde hij ook naar mijn persoonlijk welzijn. De heer Minderhout heeft mij regelmatig op de hoogte gehouden van het verloop en de afronding.

• Geholpen door: Juriën Minderhout

Goed en vriendelijk advies en hulp

Goed en vriendelijk advies en hulp

Helder, deskundig, meedenkend

De communicatie van Annelies van Dorp was zeer helder, betrokken en to-the-point. Ze was geduldig in haar uitleg, nam vragen altijd serieus en kwam steevast met goed onderbouwde adviezen. Van harte aanbevolen!

Goede afronding

Na bijna 1,5 jaar na mijn aanrijding is mijn advocaat tot een redelijke schikking gekomen met TVM. Was prettige samenwerking.

Uitmuntend

Duidelijke communicatie tussen cliënt en tegenpartij.

Goed advies en duidelijk

Na een ongeval kregen wij hulp en tips met alle zaken die geregeld moesten worden. We hadden een fijn contact en hebben het gevoel gehad dat we serieus genomen werden. Met de afloop zijn we zeker tevreden!

Eindelijk afgerond

Vanwege niet de juiste aandacht was ik overgestapt naar een andere letselschade kantoor. Dit kantoor had vervolgens ook weer problemen waardoor ik verder ging zoeken en zo bij Berntsen Mulder advocaten terecht kwam. Bij Berntsen Mulder advocaten werd ik heel netjes geholpen en er werden snel stappen gemaakt naar een afronding van de zaak. Ik raad ze zeker aan. Ze zijn professioneel en weten van aanpakken.

goed en deskundig advies

• Geholpen door: Annelies van Dorp

een competente advocaat !

Ik ben zeer tevreden over de baan, een competente advocaat, ik raad het iedereen aan

• Geholpen door: Anneke van Tol

Prima en prettige samenwerking.

Ik heb mijn samenwerking met Bertsen Mulder als zeer fijn ervaren en in het bijzonder met mevrouw Annelies van Dorp.

• Geholpen door: Annelies van Dorp

Deskundige steun en toeverlaat tijdens herstel!

In een periode dat je leven op z'n kop staat wist Guido heldere lijnen uit te zetten en ervoor te zorgen dat ik me kon focussen op herstel. Zijn deskundigheid en prettige omgang gaven het vertrouwen dat het juridische traject in goede handen was. Tot het einde aan toe (ruim 4 jaar) gaf Guido heldere en strategische adviezen wat geleid heeft tot een goede en tevreden afsluiting van het gehele traject. Ik kan nu met volle focus verder!

Prima gesteund gevoeld.

In de letselschadezaak waar ik hulp en advies in zocht, heb ik me gesteund en goed geadviseerd gevoeld.

Professioneel en klantvriendelijk

Wij zijn super goed geholpen. Alles is in duidelijke begrijpelijke taal uitgelegd en wij wisten precies wat ons te wachten stond.

• Geholpen door: Anneke van Tol

Ik ben blij dat ik voor berntsen en Mulder advocaten heb gekozen

Na dat ik bij een ander letsel schade advocaten kantoor niet goed geholpen werd. Ben ik overgestapt naar berntsen en Mulder. Ik ben ze heel dankbaar voor de hulp zonder hun was ik nooit zo ver gekomen met mijn zaak.

Accuraat, snel en prettig

zeer accuraat advies gekregen en op zeer korte termijn in een zeer prettige sfeer.

• Geholpen door: Matthijs Mulder

Erg goed

We zijn heel goed geholpen in onze zaak. Per mail heel goed bereikbaar en altijd een goed advies waardoor we verder konden. Dank nogmaals

Prima!

Ik heb Guido van Berntsen Mulder als heel goed ervaren. Kundig, adequaat, efficiënt, reageert altijd zsm, persoonlijk, goede adviezen, super ondersteunend en realistisch.

• Geholpen door: Guido van der Corput

Goed, heel goed geholpen en ben heel tevreden. Mocht ik ooit weer iets hebben zou ik zeker weer een beroep op jullie doen.

warm en menselijk.

mijn eerste en hopelijk mijn laatste ervaring met een letseldeskundige, maar ik had me geen betere kunnen wensen. Zowel in mails als eenmaal het persoonlijke contact was zeer aangenaam.

Zeer deskundig en betrokken

Anneke van Tol is zeer deskundig, betrokken en heeft een prettige ‘tone of voice’ in de communicatie zowel telefonisch als per e-mail.

• Geholpen door: Anneke van Tol

Ik ben goed geïnformeerd wat haalbaar was.

Ik ben goed geïnformeerd wat haalbaar was. Het resultaat was dan ook conform verwachting. De dossier kennis is uitstekend en belangrijker, de vakkennis ook. Ik ben prettig geholpen. Mijn zaak duurde lang, wat niet aan Berntsen Mulder lag, maar aan de tegenpartij. Gedurende die tijd ben ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Anneke eeuwig dankbaar

Zeer betrokken, professioneel. Anneke van Tol heeft ervoor gezorgd dat wij een eerlijke schadevergoeding hebben ontvangen. Wij zijn haar eeuwig dankbaar

Ontzettend aardige mensen

Ik ben heel goed behandeld en de afwikkeling is ook prima verlopen.

• Geholpen door: Lisanne van Wassenberg

Geweldige inzet geleverd met goed resultaat.

Er is door Esther met enorm doorzettingsvermogen en overtuiging en een zeer lange adem aan mijn zaak gewerkt. Mijn hoop op goede afloop begon al te kantelen maar Esther heeft het toch voor elkaar gebokst en de organisatie weten te overtuigen. Chapeau!

• Geholpen door: Esther Kapel

Uitstekende afronding door expertise en goede samenwerking!

Ik ben uitstekend geadviseerd over de juiste juridische aanpak en er was voldoende ruimte om ook de commerciële zijde onder de loep te nemen. Met een goede onderlinge samenwerking is het juiste pad gekozen en is het optimale resultaat bereikt.

• Geholpen door: Matthijs Mulder

Burgemeester Visserpark 13 15